Jag tar en köplats , när du ledsnatTvå tripplar med Sinn i fronten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tar en köplats , när du ledsnatTvå tripplar med Sinn i fronten
Jag skulle nog kunna tänka mig byta rakt av mot en explorerJag tar en köplats , när du ledsnat
Tack!@KlockTotte !!
Thread 'Sinn ux gsg, Sjöö Sandström landsort samt Oris diver 65'
https://klocksnack.se/threads/sinn-ux-gsg-sjöö-sandström-landsort-samt-oris-diver-65.184862/
Vaddå?Tack!
Hade lite koll på den Har skickat lite med säljaren redan
Edit: Såld
Jag är avis!!Tack!
@KlockTotte min absolut bästa vän. Polaren. Home boy. När du vill flippa den så vet du vart jag finns!!Tack!
Nej jag betalade för denVaddå?
Snodde du GSG?
Absolut@KlockTotte min absolut bästa vän. Polaren. Home boy. När du vill flippa den så vet du vart jag finns!!
Fan vad kul. Stort grattisTack!
Tack! Ja den har ju varit på radarn från och till. Hade lagt det lite åt sidan men kände att jag fick ta chansen nu när den komFan vad kul. Stort grattis
Vettigt pris också
Helt rätt.Tack! Ja den har ju varit på radarn från och till. Hade lagt det lite åt sidan men kände att jag fick ta chansen nu när den kom
Trodde faktiskt jag hade den enda helsvarta GSGn på forumetTack! Ja den har ju varit på radarn från och till. Hade lagt det lite åt sidan men kände att jag fick ta chansen nu när den kom
Samma här. Blev förvånad när den erbjöds som byte här i tråden. Och efter de händelser som varit här på sistone så är jag lite försiktig när jag inte sett några bilder tidigare.Trodde faktiskt jag hade den enda helsvarta GSGn på forumet
Vad roligt! Grattis! Kommer passa dig perfekt!Nej jag betalade för den
Absolut
Så kan det vara + att du bor ju i ett område som håller -35-40!!
Fortsätter med denna kombo, numera med nästan konstant bubbla. Har funderat på om det är att jag bär den på nato utifrån att boetten inte får någon värme från armen som gör detta….
Tack Tror med detVad roligt! Grattis! Kommer passa dig perfekt!
Grattis till en bra feature. Enda gången någon visar något intresse för mina Sinn är om man visar bubblan på UX . Väldigt sällsynt på min tyvärr.
Fortsätter med denna kombo, numera med nästan konstant bubbla. Har funderat på om det är att jag bär den på nato utifrån att boetten inte får någon värme från armen som gör detta….
Du får lägga ut den i helgenGrattis till en bra feature. Enda gången någon visar något intresse för mina Sinn är om man visar bubblan på UX . Väldigt sällsynt på min tyvärr.
Nein nein nein! Saknar du din?Du får lägga ut den i helgen
Jadå det händer.Nein nein nein! Saknar du din?
Menade utomhus - inte till fsgNein nein nein! Saknar du din?
Haha jag fattar, men trögt .Menade utomhus - inte till fsg
Får se hur min beter sig efter service, borde ju statistiskt sätt närma sig service snart….Grattis till en bra feature. Enda gången någon visar något intresse för mina Sinn är om man visar bubblan på UX . Väldigt sällsynt på min tyvärr.
Bubblan är inget att bekymra sig över utan är fullt normalt. Dock tror jag den blir svårare att få se efter service då din i nuläget verkar vanligt framträdande.Får se hur min beter sig efter service, borde ju statistiskt sätt närma sig service snart….
Är inte det minsta orolig för den efter allt man läst här i tråden, mest nyfiken på om ”nyfyllnad” av olja och packningsbyten gör skillnad..Bubblan är inget att bekymra sig över utan är fullt normalt. Dock tror jag den blir svårare att få se efter service då din i nuläget verkar vanligt framträdande.