Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TroligenUndrar om @perhog vaknar till nästa vecka in det verkligen kommer en manuell Sinn…
Var det på onsdag som det gällde?Undrar om @perhog vaknar till nästa vecka in det verkligen kommer en manuell Sinn…
(Vill du se redan idag finns det på wus)Var det på onsdag som det gällde?
Eller hur!!!
Oops Skyller på att jag gör plats för en U50 HydroVa fan @Limeee ?? Detta måste väl vara personligt rekord i flippar??
Ska bli kul och se om den också klarar 5000m.Oops Skyller på att jag gör plats för en U50 Hydro
Om så är fallet skulle det verkligen bli en riktigt 10/10 för min delSka bli kul och se om den också klarar 5000m.
Tänker också att de kanske siktat på att få ner tjockleken till vad U50 är; 11,2mm. UX ligger ju på 13,3mm men är ju 44mm i omkrets.
Verket i UX är ju inte speciellt tjockt - har samma i en Wempe och den är precis 10mm tjock.Om så är fallet skulle det verkligen bli en riktigt 10/10 för min del
Länge sen man hade en Sinn. Helt lämnat autoverken och föredrar kvarts. Kommer ux i mindre storlek med behändig höjd så har jag hittat det jag saknar…Verket i UX är ju inte speciellt tjockt - har samma i en Wempe och den är precis 10mm tjock.
Hej där, har du lagt ut en på köpes? Verkar vara många som har Sinn som inte hänger här, helt ofattbart!!Är det måhända någon som har en UX dom funderar på att avyttra? Villhövertarmen börjar ta över på allvar!
Nej jag tänkte jag skulle göra det igår men får tydligen inte skriva där ännu, för ny för att köpa och sälja .Hej där, har du lagt ut en på köpes? Verkar vara många som har Sinn som inte hänger här, helt ofattbart!!
Ok, ett tips till då, i all välmening, slå på tvåstegsaut, du kommer att få svårt att göra nått utan den, det är iaf en liten säkrare hantering av affärer på forat.Nej jag tänkte jag skulle göra det igår men får tydligen inte skriva där ännu, för ny för att köpa och sälja .
Det hade vart bättre om reglerna gällde hur länge man trålat i smyg innan man får skriva!Ok, ett tips till då, i all välmening, slå på tvåstegsaut, du kommer att få svårt att göra nått utan den, det är iaf en liten säkrare hantering av affärer på forat.
Även i detta inlägg i all välmening;Det hade vart bättre om reglerna gällde hur länge man trålat i smyg innan man får skriva!
Ja det är alltid lite risky när det inte är F2F, men än så länge har jag bara haft positiva köpupplevelser med klockor (peppar peppar).
Ja, jag var ju såklart ironisk då det är omöjligt att veta.Även i detta inlägg i all välmening;
Dock lite svårt att veta hur länge du smugit runt .
Det har ju tyvärr varit en del scam den senaste tiden där gamla konton kapats så utan tvåstegs verifiering, synlig på forumet i andra sammanhang än i köp/sälj- ja då får du inte många svar.
Vi vill ju främst tjata om modeller, tillverkarna och allt runtomkring, köp och sälj kommer in på andra /tredje hand för de flesta.
"...nån sorts mängd..."= 50 inlägg, så det är bara att tjöta på här och i andra trådarJa, jag var ju såklart ironisk då det är omöjligt att veta.
Jag tycker ju själv att disskusion är skoj, men jag gillar verkligen att bara sitta och läsa också.
Jag anser ju att storheten med att var medlem är tillgången till kunskap som överträffar ens egen.
Det finns ju andra ställen att köpa klockor på, fram till när jag når någon sorts mängd som gör att jag får lägga in en köpesannons
Sorry!En tysk på tysken. Fick ett onepiece i en bytesaffär med bäste @Dr. D. Meeeen din gamle skojare, spännets pinne räckte inte fram till bygeln. Passade på att byta till svart .
Perfekt inkört med rätta uppfransningen .Sorry!
Kollade inte så noga.
Men blev bra eller hur?
Mjukt som en cashmeretröja
Jajjemen, hade koll på mängden, men ingen idé att spamma sönder för det tänker jag . Det får ta den tid det tar sa grodmannen"...nån sorts mängd..."= 50 inlägg, så det är bara att tjöta på här och i andra trådar
https://klocksnack.se/threads/hur-annonserar-man-här-hur-kommer-jag-i-kontakt-med-säljaren.92714