• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

seikosha

Guld
2-Faktor
Startar helgen med kaffe och Sinn 103! 😃
20240210_082326.jpg
 

_Kocken_

Basic
2-Faktor
Ok, ett tips till då, i all välmening, slå på tvåstegsaut, du kommer att få svårt att göra nått utan den, det är iaf en liten säkrare hantering av affärer på forat.
Det hade vart bättre om reglerna gällde hur länge man trålat i smyg innan man får skriva!

Ja det är alltid lite risky när det inte är F2F, men än så länge har jag bara haft positiva köpupplevelser med klockor (peppar peppar).
 

Dr. D

Pandion
2-Faktor
Det hade vart bättre om reglerna gällde hur länge man trålat i smyg innan man får skriva!

Ja det är alltid lite risky när det inte är F2F, men än så länge har jag bara haft positiva köpupplevelser med klockor (peppar peppar).
Även i detta inlägg i all välmening;
Dock lite svårt att veta hur länge du smugit runt :).
Det har ju tyvärr varit en del scam den senaste tiden där gamla konton kapats så utan tvåstegs verifiering, synlig på forumet i andra sammanhang än i köp/sälj- ja då får du inte många svar.
Vi vill ju främst tjata om modeller, tillverkarna och allt runtomkring, köp och sälj kommer in på andra /tredje hand för de flesta.
 

_Kocken_

Basic
2-Faktor
Även i detta inlägg i all välmening;
Dock lite svårt att veta hur länge du smugit runt :).
Det har ju tyvärr varit en del scam den senaste tiden där gamla konton kapats så utan tvåstegs verifiering, synlig på forumet i andra sammanhang än i köp/sälj- ja då får du inte många svar.
Vi vill ju främst tjata om modeller, tillverkarna och allt runtomkring, köp och sälj kommer in på andra /tredje hand för de flesta.
Ja, jag var ju såklart ironisk då det är omöjligt att veta.

Jag tycker ju själv att disskusion är skoj, men jag gillar verkligen att bara sitta och läsa också.

Jag anser ju att storheten med att var medlem är tillgången till kunskap som överträffar ens egen.

Det finns ju andra ställen att köpa klockor på, fram till när jag når någon sorts mängd som gör att jag får lägga in en köpesannons 🥰
 

AndersM

Silver
Friends Of KS
2-Faktor
Ja, jag var ju såklart ironisk då det är omöjligt att veta.

Jag tycker ju själv att disskusion är skoj, men jag gillar verkligen att bara sitta och läsa också.

Jag anser ju att storheten med att var medlem är tillgången till kunskap som överträffar ens egen.

Det finns ju andra ställen att köpa klockor på, fram till när jag når någon sorts mängd som gör att jag får lägga in en köpesannons 🥰
"...nån sorts mängd..."= 50 inlägg, så det är bara att tjöta på här och i andra trådar😁

https://klocksnack.se/threads/hur-annonserar-man-här-hur-kommer-jag-i-kontakt-med-säljaren.92714
 
Topp