Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vansinnigt attraktiv, jag är helt besatt av gsg9 för tillfället
Försök övertyga @Laddsladd att perlon inte bara är det snyggaste och bekvämaste, utan även det mest tekniskt fullkomliga man kan använda för att fästa en klocka vid en arm med. Löser du det på under 50 inlägg så får vi alla gå i god för dig hos moderatorerna.Jajjemen, hade koll på mängden, men ingen idé att spamma sönder för det tänker jag . Det får ta den tid det tar sa grodmannen
Perlon har väl en militär bakgrund så helt fel är det ju inte.Försök övertyga @Laddsladd att perlon inte bara är det snyggaste och bekvämaste, utan även det mest tekniskt fullkomliga man kan använda för att fästa en klocka vid en arm med. Löser du det på under 50 inlägg så får vi alla gå i god för dig hos moderatorerna.
Det är ju rackarns bekvämt men snyggast vette bövelen .Försök övertyga @Laddsladd att perlon inte bara är det snyggaste och bekvämaste, utan även det mest tekniskt fullkomliga man kan använda för att fästa en klocka vid en arm med. Löser du det på under 50 inlägg så får vi alla gå i god för dig hos moderatorerna.
Jooo, klart det är snyggast!Det är ju rackarns bekvämt men snyggast vette bövelen .
Inte är det fult, men huvudpersonen hjälper ju till lite ocksåJooo, klart det är snyggast!
Semla?åhhhhh pakettomten har nyss meddelat att jag har varit snäll och få ett paket! Undrar vad det kan vara??
Ja det kan det fasen vara.
OT;Ja det kan det fasen vara.
Nej nej det här är DårhusetJag trodde det här var sjukhuset, men tanke på mängden Sinnar som ägs i tråden
Så var det!Nej nej det här är Dårhuset
Det var så lugnt här idag att jag var rädd att jag hamnat på Bårhuset.Nej nej det här är Dårhuset
God Damn!!! Tjöp, någon tjöp för bövelen.
A serien är inte lika poppis som IGod Damn!!! Tjöp, någon tjöp för bövelen.
Potato potato...A serien är inte lika poppis som I
Bara haft 2st I-modeller själv, men tycker nästan mera om siffrorna nu faktiskt, blir lite roligare!A serien är inte lika poppis som I
Jag gillar siffror - syns bättre på nattenBara haft 2st I-modeller själv, men tycker nästan mera om siffrorna nu faktiskt!
Tackar . Blir min femte 104:a. Får se hur länge den få stanna den här gången.Grattis till köparen
Snygg på gummi också! Var sent ute den här gången men hör gärna av dig om du tröttnar.Tackar . Blir min femte 104:a. Får se hur länge den få stanna den här gången.
Jag hade den i varukorgen, skulle bara sno ett nytt band och poff, borta . Lika bra, hade vart ett tröstköp eftersom ingen säljer någon gsg9.Tackar . Blir min femte 104:a. Får se hur länge den få stanna den här gången.
Aj förlåt! Men 104 brukar finnas rätt ofta på K&SJag hade den i varukorgen, skulle bara sno ett nytt band och poff, borta . Lika bra, hade vart ett tröstköp eftersom ingen säljer någon gsg9.