• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Vi får samma som när @Moorflax så elegant styrde upp förra passarounden intyg att det är den första sålda 556 I B i Sverige.

Om vi kör bara klockan hamnar man på ca 580sek. Om även en oanvänd fine-link ska skickas med till vinnaren tillkommer ytterligare ca 150sek baserat på om vi är 20 deltagare.

Tankar om alternativen?
Är det läder eller H-länk i det första alternativet?

Vi får samma som när @Moorflax så elegant styrde upp förra passarounden intyg att det är den första sålda 556 I B i Sverige.

Om vi kör bara klockan hamnar man på ca 580sek. Om även en oanvänd fine-link ska skickas med till vinnaren tillkommer ytterligare ca 150sek baserat på om vi är 20 deltagare.

Tankar om alternativen?
Denna gång ska jag vara med! Skriv upp mig.:)

Låter kul med en passaround. Är gärna med på det. Med eller utan extralänk spelar ingen roll.

Kan ju tillägga att jag är förhållandevis ny Sinnägare också :cool:
IMAG0297.jpg

Låter kul med en passaround. Är gärna med på det. Med eller utan extralänk spelar ingen roll.

Kan ju tillägga att jag är förhållandevis ny Sinnägare också :cool:
IMAG0297.jpg

Underbart....äntligen en 144-kompis :)

(Gammal bild)

IMG_20170925_122739.jpg

Varit extremt passiv men redan första gången jag såg 144an (i början på oktober) så visste jag att det är en sån jag vill ha som nästa klocka! Den är verkligen sjukt snygg! Så förhoppningsvis ser ni ytterligare en i tråden innan jul ;)

Ok...det verkar som att det är tillräckligt många med :) Jag kommer först att lägga upp här i tråden, och sen om det fortfarande är platser över så lägger jag ut det på övriga forumet. Jag inväntar pris på fine-link, och efter det drar jag igång men det blir först ikväll ca 21-22.

Ok...det verkar som att det är tillräckligt många med :) Jag kommer först att lägga upp här i tråden, och sen om det fortfarande är platser över så lägger jag ut det på övriga forumet. Jag inväntar pris på fine-link, och efter det drar jag igång men det blir först ikväll ca 21-22.
Jag ändrar mitt kanske till ett "ja, jag är med" :)
Röstar på att köra utan finelink ;)

Tillbaka
Topp