leiden
Silver
Men en ny tv var väl ändå onödigtSamma här! Och tänk om man kunde vinna så man kunde ha både klocka och ny TV.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men en ny tv var väl ändå onödigtSamma här! Och tänk om man kunde vinna så man kunde ha både klocka och ny TV.
Väldigt nödvändigt tyvärr, den jag har nu visar bara 720p.Men en ny tv var väl ändå onödigt
Applicerad logga hör inte till vanligheterna med Sinn, snyggt!Skön 3D-effekt på Sinnloggan!
Hej på er!
Skickade ett mejl till Sinn idag angående ett par frågor jag hade och fick svar efter ett par timmar!
Tänkte då på att vi diskuterade Made in Germany tidigare här i tråden så jag passade på att fråga om just det.
Awesome Sinn-girl svarade:
“Made in Germany is more comfortable and shorter as to write `Hergestellt in Deutschland` also we are an international company and it is more clearer for other nationalities.”
Så vet vi det!
Jim
Räcker väl för LEGO ninjago eller vad du nu spelarVäldigt nödvändigt tyvärr, den jag har nu visar bara 720p.
Jättekul...Räcker väl för LEGO ninjago eller vad du nu spelar
Inga problem såklart!Passaround-dax:
Nu senast på MunichTime Watch Fair så presenterade Sinn fyra nya klockor. Två varianser på 556, en klocka i finansplats-serien och en stenhård jaktklocka med lumad månfas, så som man behöver när man sitter vakt på nattjakten.
556 I B är väl den som det har dryftats om mest i tråden. Klassisk med vad som verkar vara en fantastisk tavla i en djupblå nyans.
De flesta bilder som släppts är på fine-linken, men då den är extremt svår att få till en bra passform med så kommer passarounden inkludera H-länken.
Länk till aktuell klocka: http://www.sinn.de/de/Modell/556_I_B.htm
Upplägget är som följer, @Moorflax , hoppas det är ok att jag kopierar ditt upplägg. Går ju inte att göra så mycket bättre
Jag kommer att lägga ut passarounden här i tråden först så att alla Sinn-tokar får första tjing, och från imorgon lunch kommer den att vara tillgänglig för alla. Förhoppningsvis kan det bli fulltecknat snabbt så att jag kan beställa klockan redan imorgon.
Då inte alla vill betala extra för att det ska ingå två länkar har jag valt bort det alternativet. Om vinnaren vill komplettera med fine-linken så kostar den drygt 3´.
Antal platser: 20
Pris: 600:- per person. Pris för klockan är 580sek och 20sek per person kommer gå till BCF.
Vi kör lottningen efter senare bestämd Lotto-dragning. Och så några bilder
- Efter bekräftelse i grupp-pm från mig betalar du in anmälningsavgiften på Swish. När alla har betalat gör jag insättningen till BCF och postar här i tråden samt beställer klockan hos @ERIKSON URHANDEL
- Ordningen i passarounden kommer bestämmas efter önskade/tilldelade nummer. Det är först till kvarn som gäller och önskemål om specifikt nummer skrivs i tråden. @sinner har paxat nummer fyra OM du fortfarande vill vara med det vill säga.
- Varje deltagare testar klockan i högst en vecka och skickar den sedan vidare till nästa person i kön. Klockan skickas rekommenderat på testarens bekostnad.
- Varje deltagare uppmanas också att skriva en rad om klockan här i tråden och posta gärna massor av bilder.
- Efter att alla haft klockan en vecka ska den skickas tillbaka till mig och sedan lottas ut till en lycklig vinnare!
- Testa ordentligt men var försiktiga! (Hör du det @jabla om du nu ska vara med )
För de som inte har koll på de olika länkarna så är H-länken den på bilden längst ner, dvs bild nr3.
Lycka till och må bäste Sinn-galning vinna
Snyggt!Passaround-dax:
Nu senast på MunichTime Watch Fair så presenterade Sinn fyra nya klockor. Två varianser på 556, en klocka i finansplats-serien och en stenhård jaktklocka med lumad månfas, så som man behöver när man sitter vakt på nattjakten.
556 I B är väl den som det har dryftats om mest i tråden. Klassisk med vad som verkar vara en fantastisk tavla i en djupblå nyans.
De flesta bilder som släppts är på fine-linken, men då den är extremt svår att få till en bra passform med så kommer passarounden inkludera H-länken.
Länk till aktuell klocka: http://www.sinn.de/de/Modell/556_I_B.htm
Upplägget är som följer, @Moorflax , hoppas det är ok att jag kopierar ditt upplägg. Går ju inte att göra så mycket bättre
Jag kommer att lägga ut passarounden här i tråden först så att alla Sinn-tokar får första tjing, och från imorgon lunch kommer den att vara tillgänglig för alla. Förhoppningsvis kan det bli fulltecknat snabbt så att jag kan beställa klockan redan imorgon.
Då inte alla vill betala extra för att det ska ingå två länkar har jag valt bort det alternativet. Om vinnaren vill komplettera med fine-linken så kostar den drygt 3´.
Antal platser: 20
Pris: 600:- per person. Pris för klockan är 580sek och 20sek per person kommer gå till BCF.
Vi kör lottningen efter senare bestämd Lotto-dragning. Och så några bilder
- Efter bekräftelse i grupp-pm från mig betalar du in anmälningsavgiften på Swish. När alla har betalat gör jag insättningen till BCF och postar här i tråden samt beställer klockan hos @ERIKSON URHANDEL
- Ordningen i passarounden kommer bestämmas efter önskade/tilldelade nummer. Det är först till kvarn som gäller och önskemål om specifikt nummer skrivs i tråden. @sinner har paxat nummer fyra OM du fortfarande vill vara med det vill säga.
- Varje deltagare testar klockan i högst en vecka och skickar den sedan vidare till nästa person i kön. Klockan skickas rekommenderat på testarens bekostnad.
- Varje deltagare uppmanas också att skriva en rad om klockan här i tråden och posta gärna massor av bilder.
- Efter att alla haft klockan en vecka ska den skickas tillbaka till mig och sedan lottas ut till en lycklig vinnare!
- Testa ordentligt men var försiktiga! (Hör du det @jabla om du nu ska vara med )
För de som inte har koll på de olika länkarna så är H-länken den på bilden längst ner, dvs bild nr3.
Lycka till och må bäste Sinn-galning vinna
Smaka på det namnet, ’Jagduhr’.Varför inte en toolig månfas?
JAGDUHR 3006
Vi får nog inte ihop 20 i tråden är min känsla.@Moorflax Tror du att det kanske är lika bra att lägga ut tråden på "stora" forumet på en gång? Hur var det med intresset internt i tråden med tidvatten-Sinnen?
Det är rätt, han var nästan sist på 240Ok, @jabla får sätta standarden och får nummer 2 efter mig
Vi får nog inte ihop 20 i tråden är min känsla.
Det är rätt, han var nästan sist på 240
Det kommer säkert fattas typ 6-8 så det är nog lika braOk...jag skickar ut den på forumet nu då på en gång
Tycker ni skall ge Sinneasterna förtur till i morron.Ok...jag skickar ut den på forumet nu då på en gång
Tycker ni skall ge Sinneasterna förtur till i morron.
Tänkte mest att det går snabbt i diskussionsdelen och någon Sinn-fan blir omsprungen.Nu är det för sent, men jag tror som @leiden att det inte hade blivit fulltecknat här inne enbart...
hur gick det till?Det finns risk för att jag har glömt min U1 på Ikea
Ojdå! Hoppas du får tillbaks den!hur gick det till?