Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Korrigerar denna, om allt klaffar anländer den på torsdagBlir ingen bild idag då det blev en icke-sinn idag nedräkningen fortsätter till 856. Snaaart… (efter påsk gissar jag…)
Nu blev man ju sugen på att plocka fram chronissimo-bandet…UX får tjänstgöra här med
Är den magiskt bra? Eller bara halvbra? Visst fanns den bara till vissa länkar än så länge?Idag anlände något riktigt skoj från Sinn! Det nya låset är äntligen här, vilket lyft! Kassaskåpskänslan alltså!
Den är toppen, helhetsintrycket är mycket bra! Välbyggd och solid känsla. Nu känns klockan komplett.Är den magiskt bra? Eller bara halvbra? Visst fanns den bara till vissa länkar än så länge?
Kul att höra!Den är toppen, helhetsintrycket är mycket bra! Välbyggd och solid känsla. Nu känns verkligen klockan komplett.
Det är ju sjukt lätt att den stannar där, det är lite lätt komiskt att alla vi som skaffat UX använder dom så mycket…Varit slö med bilder på senaste, UX ff på armen!
på @ERIKSON URHANDEL och provar du med? För du hade väl slutat köpa Sinn?Lite tjockare och tyngre än 103B Hd men mycket smidigare än den vanliga 103an med automatverk. Stilig 70 tals inspiration.
Manuella verk oavsett fabrikat är alltid intressant.på @ERIKSON URHANDEL och provar du med? För du hade väl slutat köpa Sinn?
Vad är det för spänne?Sista rycket nu på kontoret innan påskledigt! Skönt med halvdag och Sinn på handleden.
Det nya spännet som har släppts till några modeller än så länge, scrolla upp lite i tråden så ser du några fler bilder!Vad är det för spänne?
Har haft fyra 556or. ETA verket har guldfärgad rotor och Sellita stålfärgat (rätta mig gärna om jag har fel) och jag tycker båda verken funkar finfint. Har inte märkt någon skillnad alls. Bara att köpa. Väldigt mycket klocka för pengarna.Jag går i köpartankar! Under en längre tid har jag sneglat på 556I med H-länk. Kommer att söka mig till begagnatmarknaden. Vad jag förstår byttes urverket för några år sedan. Någon Sinneast som kan upplysa mig om jag behöver tänka på något angående det, eller annat?