Ja verkligen! Den kommer att förbli i min ägo känns det verkligen som…EZM3f är en riktigt bra klocka! Snart är du destro-frälst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja verkligen! Den kommer att förbli i min ägo känns det verkligen som…EZM3f är en riktigt bra klocka! Snart är du destro-frälst!
Ja verkligen! Den kommer att förbli i min ägo känns det verkligen som…
Saknar den redan ....Min 556 fick en kompis idag i ezm3f. Köpt på forumet av @Otori.
Jagt uhr!!!!
dålig impulskontroll…en klocka som kandiderar till trådens hårdaste.
Nu blir jag nyfiken. Gått en halvtimma nu ju!
Hård konkurrens
Kul!
Familjen kom i vägen
Underbart och på bund dessutom!
Familjen kom i vägen
Fif-n vad stenhård och supercool. Nu förväntas omdömmen och bilder. I massor!
Familjen kom i vägen
Ett resultat jag också skulle vilja se när familjen kommer i vägen .
Familjen kom i vägen
Det kommer, skall inte bäras något annat i helgen.Fif-n vad stenhård och supercool. Nu förväntas omdömmen och bilder. I massor!
Dödscool!!!!!!!!!!!De ligger knockade här medan 155 rockar vidare.
Riktigt fin! Är det den nya eller gamla Revolution?De ligger knockade här medan 155 rockar vidare.
Nya!Riktigt fin! Är det den nya eller gamla Revolution?
OEM Canvas?Min 556 fick en kompis idag i ezm3f. Köpt på forumet av @Otori.
Stämmer, fick med den till ezm men satte den på 556 istället.OEM Canvas?
Snyggt! Varit sugen på att beställa. Visa gärna mer bilder!Stämmer, fick med den till ezm men satte den på 556 istället.
Alltså, den där så ju så hård, min 856 S UTC är ju inte ens i närheten. Trådens hårdaste klocka helt enkelt! Stort grattis!De ligger knockade här medan 155 rockar vidare.
Tack! Din 856 S UTC är i samma liga. Allt med S i namnet (Svart PVD för er som inte hänger här hela tiden) + Tegimenterad får vara med.Alltså, den där så ju så hård, min 856 S UTC är ju inte ens i närheten. Trådens hårdaste klocka helt enkelt! Stort grattis!
Ajaj kapten, kommer här..Snyggt! Varit sugen på att beställa. Visa gärna mer bilder!
Men självklart, Sinn kaffe finns och bubbel kommer till sensommarenJapansk Sinnmerch at its finest - undrar om @ERIKSON URHANDEL bjuder på Sinn-kaffe framöver (eller varför inte Sinn-bubbel som skymtar i bakgrunden)
Men förihelvete Sinn....Men självklart, Sinn kaffe finns och bubbel kommer till sensommaren
Håller med och hoppas att detta är ett dåligt skämt.Men förihelvete Sinn....