Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gräsmatta…. Här var det vitt på backen idag..Vroom vroom!
Håll ut!Gräsmatta…. Här var det vitt på backen idag..
Ja, visst är det najs!Jag är övertygad om perlon, tack för det!
@vanman är som ett virusJa, visst är det najs!
Ja, visst är det najs!
Blev inspirerad, klart man ska testa på 556'an. Men jag tar det lite sakta i backen och börjar med att beställa ett svart.Ja! Ska ha ett i alla färger och millimetrar
Alla vet att tyskar är bäst på mode och stilTycker det passar bra på vissa modeller.
Det kommer ju också från Tyskland, utvecklades i mitten av 1950-talet och är känt för sitt unika korsvävsmönster och enkelpasskonstruktion. Ofta jämfört med en hybrid mellan en nylonkonstruerad NATO och ett stålnät Milanese, har perlon en ovanlig stil som är lika estetiskt tilltalande som den är funktionell användbar.
Efter att ha rest igenom nästan hela världen (exkluderar Sydamerika, det planeras fortfarande än) så ja, tyskarna tar priset. Vandringsbrallor/shorts och ett par ordentliga stövlar med högsockat på topp. Inte ens 45° sätter stopp! Gärna en randig t-shirt också. Inte sett någon bära en Sinn eller perlon ännuAlla vet att tyskar är bäst på mode och stil
Fiat?Bilsemester på g, kul!
Den nya?Tydliggör min förra bild. @Dr. D
YesDen nya?
Utzoomad bild. Tack på förhand.
Stannar för lunch strax. Löser det.Utzoomad bild. Tack på förhand.
Norra Tyskland eller??Stop for lunch!
Danmark är min gissningNorra Tyskland eller??
Snart i Tyskland.Se nedan.
Edit, ovan.
Får väl bara plats med två sexpack i denSnart i Tyskland.
Åk över gränsen och fyll på.