Snyggt! Kul med LE i tråden!Idag anlände min första Sinn Limiterade Sinn 303 Mazda RX-8 edition en av de 888 som släpptes. Riktigt härlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Kul med LE i tråden!Idag anlände min första Sinn Limiterade Sinn 303 Mazda RX-8 edition en av de 888 som släpptes. Riktigt härlig.
Ja man ser dom inte allt för ofta heheSnyggt! Kul med LE i tråden!
Attans fin struktur på Eulit…Perlongänget. Eulit palma är makalöst bekvämt.
Jag har smal handled. Jag kan köpa.Nej. Rios1931 Ohio. Tyvärr lite för kort för mig.
Tycker Sinns är lite onödigt dyra. Spekulationen är att Rios gör band åt Sinn
Ser ut som BGW9Guilty! ️ lite i alla fall, det fick så klart bli 556 i dag
Tack för erbjudandet men kan vara bra att ha i reserv.Jag har smal handled. Jag kan köpa.
Är det din? Denna var ju riktigt cool.Verkar ju som den fortf finns att beställa?
Sinn Spezialuhren | 104 St Sa I ES | online kaufen
104 St Sa I ES - Sinn Spezialuhren und Depot Juwelier am Schloß in Schwetzingen:Die auf 100 Stück limitierte Sonderedition 104 St Sa I ESDas klar strukturierte Erscheinungsbild und die damit verbundenwww.sinn.de
Inte min, men har har alltid gillat den.Är det din? Denna var ju riktigt cool.
Jo, en av mina favoriter i samlingen!Den här är inte dum. Inte dum alls.
Så mycket bättre än safirvarianten. Tunnare, ingen glasbaksida och varmare glas.
Nu är jag förvisso nykär, men ändå.
Himla bra.
Kan förstå det!Jo, en av mina favoriter i samlingen!
Första 6mån jag hade den gick den ca +3-5sek/dygn. Nu har den börjat gå lite fortare, omkring +17-20sek/dygn, skulle nog behöva rucka den tror jag!Kan förstå det!
Hur är det med gången hos din? Vilken precision får du ur den?
Är det från flång ny till nu?Första 6mån jag hade den gick den ca +3-5sek/dygn. Nu har den börjat gå lite fortare, omkring +17-20sek/dygn, skulle nog behöva rucka den tror jag!
Nej, den är 5år gammal!Är det från flång ny till nu?
Okej, men du fixar det lätt själv om du har verktyg för det.Nej, den är 5år gammal!
Okej, såg det du skrev tidigare om att du ruckade din 103a, jag saknar en timegrapher och någorlunda bra verktyg dock... Antar att det är snabbt fixat av en uris?Okej, men du fixar det lätt själv om du har verktyg för det.
Det är det. Och väl värt, för känslan, inte minst.Okej, såg det du skrev tidigare om att du ruckade din 103a, jag saknar en timegrapher och någorlunda bra verktyg dock... Antar att det är snabbt fixat av en uris?
Du får köpa ett Ar-fyllningskit också ;-)Det är det. Och väl värt, för känslan, inte minst.
Jag la in en beställning på R.Elia!Tack för erbjudandet men kan vara bra att ha i reserv.
Bra pris därJag la in en beställning på R.Elia!
Jag tror att jag köpte sista 20 mm!Bra pris där
Edit; bara 22mm..
Rios1931 Klockarmband - Ohio - Äkta Canvas - Handsydd - Reliasweden
OM Ohio Kraftigt canvas band och slitstarkt band. Vintagestyle, canvas är inte symmetrisk för att banden ska se just vintage ut, och de ska inte se ut somreliasweden.se