Huuu
Sånt där får en att längta efter sin CWC..
Hänt mig två gånger med en annan klocka från Frankfurt...lyckats fånga den..
Nä, nu hugger jag en Pelagos FXD på direkten! Så slipper jag ha ångest över bilder som dessa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Huuu
Sånt där får en att längta efter sin CWC..
Hänt mig två gånger med en annan klocka från Frankfurt...lyckats fånga den..
Att dom inte släpper en LHD…. Tudor alltså… förlåt för OT! Måste köpa lite bandstift, men min OCD kommer jag undersöka marknaden så länge att sommaren hinner ta slut innan jag köpt några
Nä, nu hugger jag en Pelagos FXD på direkten! Så slipper jag ha ångest över bilder som dessa...
Köpte proffsstift från royal-ska jag skicka ett par till dig?Att dom inte släpper en LHD…. Tudor alltså… förlåt för OT! Måste köpa lite bandstift, men min OCD kommer jag undersöka marknaden så länge att sommaren hinner ta slut innan jag köpt några
Inte ska du behöv det doktorn! Jag löser det!Köpte proffsstift från royal-ska jag skicka ett par till dig?
Nej men 85% borde detLungt i tråden!? Did all Die???
Ser farligt ut
Fan vad nice! Bara att bada på i sommar då!Efter ruckningen jag utfört i omgångar, nu ligger den på ca +2 sek per dygn, kändes det lika bra att provtrycka den också. Jag har ju ändå utrustningen som krävs. Så nu vet jag att den åtminstone klarar 60 meter. Känns bra.
Japp!Fan vad nice! Bara att bada på i sommar då!
Krya!Bjussar på en 103a såhär på kvällskvisten. Krasslig...
Tackar
Nej....Hmmmmmm... Kanske bra substitut för min Sinn 155 S-sug?
Köpt det du vill ha från början, devisen buy nice or buy twice stämmer alltid! (Även om hanharten var fin…)Hmmmmmm... Kanske bra substitut för min Sinn 155 S-sug?
Grym klocka i förhållande till priset. Grattis!Hej tråden!
Snabba ryck från @ERIKSON URHANDEL . Frågor besvarades, klockan beställdes och knappt 24h senare sitter den på min handled. Att tavlan var svart visste jag men så här. Wow!
Grattis!Hej tråden!
Snabba ryck från @ERIKSON URHANDEL . Frågor besvarades, klockan beställdes och knappt 24h senare sitter den på min handled. Att tavlan var svart visste jag men så här. Wow!
Nej....
Haha!Köpt det du vill ha från början, devisen buy nice or buy twice stämmer alltid! (Även om hanharten var fin…)