Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Skål och välkommen till syndens näste!Hej tråden!
Snabba ryck från @ERIKSON URHANDEL . Frågor besvarades, klockan beställdes och knappt 24h senare sitter den på min handled. Att tavlan var svart visste jag men så här. Wow!
Vilket sammanträffande! Jag körde samma konfiguration i lördags till min dotters födelsedagskalas!Tuff start på veckan. Behöver lite färg i livet.
Kul! Blev riktigt fint det där!Testar vitt Hirsh gummi på 556i, det här kommer nog få sitta på en del i sommar tror jag
Tack till @Sennelier för tips
Mycket bra! Allt funkar på den!Testar vitt Hirsh gummi på 556i, det här kommer nog få sitta på en del i sommar tror jag
Tack till @Sennelier för tips
Jag fick ett paket idag!
Tycker att rejäla canvasband i regel kräver lite större spännen än tex läder. Men testa och byt till ett annat spänne om det känns bättre.
Jag tycker dock spännet är alldeles för grovt.
103:an är underbar på canvas!
Jag tycker dock spännet är alldeles för grovt.
...men också sämre betalt när man prånglar ut klockor till övriga Europa!Nu så, nu är vi snart med i matchen och kan börja härja på den europeiska klockmarknaden igen. Uhrforum, hier kommen wir!
I Sinntråden säljer vi inte, vi köper! Eller hur @Jamterik...men också sämre betalt när man prånglar ut klockor till övriga Europa!
Var på väg att skriva det, du hann före....I Sinntråden säljer vi inte, vi köper! Eller hur @Jamterik
Just den delen av Sinn-ägandet har jag inte kunnat upprätthålla hittills, men tänker att jag ska ge det en ny chans snart.I Sinntråden säljer vi inte, vi köper! Eller hur @Jamterik
Det där spännet suktar mig, även om jag inte tycker att deras lösning är särskilt flådig. Men den är säkerligen funkis-tysk.Alltid så nöjd med 103an!
Grattis! Det är samma klocka vi sett i tråden förut va?Nykomling, känns mkt bra
Möjligt, men inte på min handled, detta var ett jungfru köp när det kommer till SinnGrattis! Det är samma klocka vi sett i tråden förut va?
Trevlig modell!
Då så! Hög tid!Möjligt, men inte på min handled, detta var ett jungfru köp när det kommer till Sinn
Jag tycker faktiskt spännet är toppen, bra lösning och allt känns gediget. 2.250kr går det på löst. En helt ny länk inklusive det nya spännet ligger på omkring 5.000kr. Japp, hos Erikson!Det där spännet suktar mig, även om jag inte tycker att deras lösning är särskilt flådig. Men den är säkerligen funkis-tysk.
Vad fick du betala för det? Köpt hos Erikson Urhandel?
Måste erkänna att jag faktiskt funderar på att avyttra 2 Sinn till förmån för ett annat märke....Just den delen av Sinn-ägandet har jag inte kunnat upprätthålla hittills, men tänker att jag ska ge det en ny chans snart.
Skicka gärna pm med modellnamnen om du vill ha en förutsättningslös diskussion .Måste erkänna att jag faktiskt funderar på att avyttra 2 Sinn till förmån för ett annat märke....
Tar ett tag innan jag är mogen. Men jag har det i åtanke.Skicka gärna pm med modellnamnen om du vill ha en förutsättningslös diskussion .
Kan du inte lägga ut en bild på alla?Tar ett tag innan jag är mogen. Men jag har det i åtanke.