Ingen slump att man vill fortsätta köpa sina Sinn hos @ERIKSON URHANDEL, riktigt fint med en analog hälsning i allt det digitala
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en trevlig klocka!Hej tråden!
Snabba ryck från @ERIKSON URHANDEL . Frågor besvarades, klockan beställdes och knappt 24h senare sitter den på min handled. Att tavlan var svart visste jag men så här. Wow!
Stort GrattisHej tråden!
Snabba ryck från @ERIKSON URHANDEL . Frågor besvarades, klockan beställdes och knappt 24h senare sitter den på min handled. Att tavlan var svart visste jag men så här. Wow!
Vi chillar i solen efter arbetsdagens slut. Husse funderar på om det inte är dags att njuta av öl kanske. Skulle ju sitta himla fint.
Jag saknar gapflabb emojis...Gör det förbjudna och kör strumpor i birkenstock! Ska man grilla, gör man det med stil...
Så snygg! Måste nog ta fram min.Glad fredag alla!
Go for it!Så snygg! Måste nog ta fram min.
100%-ig sommarVarit och badat lite
Jadå, den är ett strap monster!Sinnday, provar Nato på 104an, inte haft den på något annat än länk hittills... Hiss eller diss? Själv tyckte jag det blev rätt ok
Hiss på den, absolutSinnday, provar Nato på 104an, inte haft den på något annat än länk hittills... Hiss eller diss? Själv tyckte jag det blev rätt ok
Sorry, men jag tycker mest det ser ut som ett skärp från en morgonrock. Så diss, säger jag.Sinnday, provar Nato på 104an, inte haft den på något annat än länk hittills... Hiss eller diss? Själv tyckte jag det blev rätt ok
Haha ja men alla tycker inte lika och tur är väl det! Lustigt nog tror jag nog att jag ser vad du menar, det är något med flätningen... Jag tänkte nog inte på morgonrockar direkt men ändåSorry, men jag tycker mest det ser ut som ett skärp från en morgonrock. Så diss, säger jag.
Finns annat som klär den mycket bättre!
Ordningen återställd efter lite letande, men jag behöver verkligen lite mer 22mm bandstift.
Välkommen!Hej tråden!