Riktigt bra det där
20mm åter i lager!
Edit: jag råkade nog ta sista grå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra det där
20mm åter i lager!
Edit: jag råkade nog ta sista grå
Nädå, det finns hela svepet från 38,5, 40 och min 836 som är tämligen lik 556RS men som är 43 mmJaså? Jag fick för mig att de hade en modell på 38,5 och att nästa var 42 men jag har precis börjat kika på deras hemsida och inte gått igenom alla modeller men 40 mm låter ju onekligen intressant
Grattis! En Sinn i present är nått du borde unna dig!Bra dag, gammal blir jag, det är trevligt, alternativet är ju tråkigt.
Nä annat i sikte... får se om jag blir onykter nog för att köpa.Grattis! En Sinn i present är nått du borde unna dig!
Gratulerar!Bra dag, gammal blir jag, det är trevligt, alternativet är ju tråkigt.
Man ska unna sig saker, man vet aldrig om kriget kommer imorgon!Nä annat i sikte... får se om jag blir onykter nog för att köpa.
Alternativet är sannerligen väldigt tråkigt. Grattis!Bra dag, gammal blir jag, det är trevligt, alternativet är ju tråkigt.
Vi har haft ezm7 men ingen s vad jag kan dra mig till minnesLigger högt i pris, men jävlar vilken cool klocka! Framtagen specifikt för tyska brandkårer. Så underbart toolig! Älskar det röda gummit på denna variant. Har vi någon EZM 7 S på forumet?
Sinn 857 Ref. 857.3605 säljes av en Privatsäljare på Chrono24 för SÅLD
Sinn 856 / 857 Annons: SÅLD Sinn 857 Ref. 857.3605, Referensnummer 857.030; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 2019; Klocka med originallåda ocwww.chrono24.se
Bild från Ablogtowatch:
Mja, underbar klocka men jag behöver lite större till mina 19,5 cm handleder. Tänkte dock prova för jag gillar klockan, men siktar på nåt lite större . Vet dock inte om jag prisat den rätt, novis på märket….@Tuktuk vad hände? 356:an ligger på K&S!? Det var en kort romans, vad kändes inte bra?
Det finns större klockor från samma märke som också är trevliga. 103:an t ex. Himla mysig, jag skulle säga mysigare i verkligheten än på bild. ST-modellen har friktionsvridring som går åt bägge hållen. Enkelt och smidigt att använda.Mja, underbar klocka men jag behöver lite större till mina 19,5 cm handleder. Tänkte dock prova för jag gillar klockan, men siktar på nåt lite större . Vet dock inte om jag prisat den rätt, novis på märket….
Mm, tänker dock inte skänka bort den. Bumpar den till 18t sen stopp, går den inte då så behåller jag. Vem vet, kanske vänjer mig . Känns lite mäktigare på länk, då får man den tyngd man vill haDet finns större klockor från samma märke som också är trevliga. 103:an t ex. Himla mysig, jag skulle säga mysigare i verkligheten än på bild. ST-modellen har friktionsvridring som går åt bägge hållen. Enkelt och smidigt att använda.
Kanske kan vara nåt om du vill testa en annan modell.
Priset tror jag är lite i överkant tilltaget. Det finns några som gått till lägre priser under året om du söker lite på sålda klockor.
Den som gick sist fick bumpas ett bra tag innan den såldes.
Håll i den och posta på i Sinn-tråden!Mm, tänker dock inte skänka bort den. Bumpar den till 18t sen stopp, går den inte då så behåller jag. Vem vet, kanske vänjer mig . Känns lite mäktigare på länk, då får man den tyngd man vill ha
+1 på den.Håll i den och posta på i Sinn-tråden!
Du skulle spana in 358 då? Bild från Sinn.Kompisarna här i Sinn tråden tycker Behåll på 356, så jag kör den några dagar till så kanske den blir ”tillbakadragen”. Tänk om den varit 2-3mm större….
Hade inte @Limeee en? Eller kommer jag ihåg tokigt?Ligger högt i pris, men jävlar vilken cool klocka! Framtagen specifikt för tyska brandkårer. Så underbart toolig! Älskar det röda gummit på denna variant. Har vi någon EZM 7 S på forumet?
Sinn 857 Ref. 857.3605 säljes av en Privatsäljare på Chrono24 för SÅLD
Sinn 856 / 857 Annons: SÅLD Sinn 857 Ref. 857.3605, Referensnummer 857.030; Stål; Automatisk; Skick Mycket bra; År 2019; Klocka med originallåda ocwww.chrono24.se
Bild från Ablogtowatch:
Precis köpt ett grönt till 356Riktigt bra det där
Du har helt rätt, jag hade en sådan fast inte S, dvs i stål och inte PVD Grymt tuff modell!Hade inte @Limeee en? Eller kommer jag ihåg tokigt?