• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

IMG_7098.jpeg

EZM3f idag!
 
Ligger högt i pris, men jävlar vilken cool klocka! Framtagen specifikt för tyska brandkårer. Så underbart toolig! Älskar det röda gummit på denna variant. Har vi någon EZM 7 S på forumet?


Bild från Ablogtowatch:

1000008389.jpg
 
Ligger högt i pris, men jävlar vilken cool klocka! Framtagen specifikt för tyska brandkårer. Så underbart toolig! Älskar det röda gummit på denna variant. Har vi någon EZM 7 S på forumet?


Bild från Ablogtowatch:

1000008389.jpg
Vi har haft ezm7 men ingen s vad jag kan dra mig till minnes
 
Mja, underbar klocka men jag behöver lite större till mina 19,5 cm handleder. Tänkte dock prova för jag gillar klockan, men siktar på nåt lite större ☺️. Vet dock inte om jag prisat den rätt, novis på märket….
Det finns större klockor från samma märke som också är trevliga. 103:an t ex. Himla mysig, jag skulle säga mysigare i verkligheten än på bild. ST-modellen har friktionsvridring som går åt bägge hållen. Enkelt och smidigt att använda.
Kanske kan vara nåt om du vill testa en annan modell.

Priset tror jag är lite i överkant tilltaget. Det finns några som gått till lägre priser under året om du söker lite på sålda klockor.
Den som gick sist fick bumpas ett bra tag innan den såldes.
 
Det finns större klockor från samma märke som också är trevliga. 103:an t ex. Himla mysig, jag skulle säga mysigare i verkligheten än på bild. ST-modellen har friktionsvridring som går åt bägge hållen. Enkelt och smidigt att använda.
Kanske kan vara nåt om du vill testa en annan modell.

Priset tror jag är lite i överkant tilltaget. Det finns några som gått till lägre priser under året om du söker lite på sålda klockor.
Den som gick sist fick bumpas ett bra tag innan den såldes.
Mm, tänker dock inte skänka bort den. Bumpar den till 18t sen stopp, går den inte då så behåller jag. Vem vet, kanske vänjer mig 😁. Känns lite mäktigare på länk, då får man den tyngd man vill ha 👍
 
Ligger högt i pris, men jävlar vilken cool klocka! Framtagen specifikt för tyska brandkårer. Så underbart toolig! Älskar det röda gummit på denna variant. Har vi någon EZM 7 S på forumet?


Bild från Ablogtowatch:

1000008389.jpg
Hade inte @Limeee en? Eller kommer jag ihåg tokigt?
 
Tillbaka
Topp