• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

356an får tjänstgöra denna strålande lördagkväll.
003C0C79-1AC0-4FA4-8DF0-31E3E3B8A9C8.jpeg
 
Btw, om någon sitter på en h-länk och vill byta till en F-länk för en 956a så är jag på! Kommer inte överens med F!

Edit, finns det h - länk till 956?
 
Senast ändrad:
Det kanske varit uppe förut, men vi har ju flera trådar om kändiars klockor, klockor i filmet etc.

Sinn är ju lite av ett extra nördigt märke i en nördig värld. Vet vi någon film där man kan se en Sinn? Finns det några kändisar som bär vår favorit-klocka i det offentliga?
 
Det kanske varit uppe förut, men vi har ju flera trådar om kändiars klockor, klockor i filmet etc.

Sinn är ju lite av ett extra nördigt märke i en nördig värld. Vet vi någon film där man kan se en Sinn? Finns det några kändisar som bär vår favorit-klocka i det offentliga?
Tror du ställde exakt samma fråga den 3:e maj och fick svar då, men stefan sauk, någon amerikansk wrestler och någon till är dom som vi lyckats spotta i tråden ;-)
 
Tror du ställde exakt samma fråga den 3:e maj och fick svar då, men stefan sauk, någon amerikansk wrestler och någon till är dom som vi lyckats spotta i tråden ;-)

Haha! Ber om ursäkt för min förvirring. Jag vet att jag har gått och funderat på det ett tag, men hade helt glömt att jag tydligen ställt frågan innan. [Går och ställer mig i skamvrån med en Seiko!]
 
Haha! Ber om ursäkt för min förvirring. Jag vet att jag har gått och funderat på det ett tag, men hade helt glömt att jag tydligen ställt frågan innan. [Går och ställer mig i skamvrån med en Seiko!]
Väntar du med inköp av Sinn tills någon tillräckligt känd person syns med en? ;)
 
Väntar du med inköp av Sinn tills någon tillräckligt känd person syns med en? ;)

Nej, jag är extremt nöjd med min 556:a som jag haft i tre år. Den kommer inte att lämna samlingen och är nog oftast med mig.

Lustigt nog är den nog den ena klocka som okända har kommenterat. Jag satt i ett väntrum när den var ganska ny och en manlig sköterska kom fram och undrade om det inte var en Sinn jag hade på armen. När det sedan var min tur för behandling, var det ju inget annat att göra än att låta honom fingra på klockan medan jag behendlades.

Det verkar ju som om många känner till just Sinn, men få äger en?
 
Tillbaka
Topp