• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

356 i ”gåbortstassen” 🥸

IMG_4928.jpeg
 
Är det någon här som har provat Steel Reefs extension link till 556?
 
Är det någon här som har provat Steel Reefs extension link till 556?
Blir drygt 2k med importmoms, så för det priset skulle jag hellre vänta på att Sinn släpper sitt viklås med otf-justering till 556. Det bör inte vara långt borta.
 
Då är man snart med 856 igen, UTC denna gång. Velade länge mellan svart eller stål och kom fram till att det fick bli stål igen, helt enkelt eftersom det är mest versatilt. Denna kommer sannolikt bli min daily driver. Köpte varianten på länk men ska komplettera med integrerat gummi inom kort.

Måste säga att av alla klockor jag haft har nog 856 passat mina behov som husrenoverande småbarnsförälder (1 och 4 år) bäst. B-Uhr tyckte jag jättemycket om, men jag ville så gärna komplettera med det integrerade gummit och det kändes inte helt rätt på en så pass renodlad flieger som B-Uhr. Därför detta byte. Har jag trådens godkännande? :D
 
Då är man snart med 856 igen, UTC denna gång. Velade länge mellan svart eller stål och kom fram till att det fick bli stål igen, helt enkelt eftersom det är mest versatilt. Denna kommer sannolikt bli min daily driver. Köpte varianten på länk men ska komplettera med integrerat gummi inom kort.

Måste säga att av alla klockor jag haft har nog 856 passat mina behov som husrenoverande småbarnsförälder (1 och 4 år) bäst. B-Uhr tyckte jag jättemycket om, men jag ville så gärna komplettera med det integrerade gummit och det kändes inte helt rätt på en så pass renodlad flieger som B-Uhr. Därför detta byte. Har jag trådens godkännande? :D
Approved by a B-Uhr owner. Gillar ditt sätt resonera fram med dig själv vilken klocka som är lämpligast 👍 .
 
Tillbaka
Topp