Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visste inte ens att det funnits U1 som är GSG9 märkt?Bästa Sinnister,
För er info, U1 GSG9 S är ur produktion och slut, men, UX GSG9 S finns det några kvar av.
Ska erkänna att det gjorde inte jag heller, men gjorde en förfrågan igår och fick till svar att dom var slut. Det är som med lefthanded modellerna som också gott under radarn i många år. Dom e luriga våra tyska vänner i FrankfurtVisste inte ens att det funnits U1 som är GSG9 märkt?
Tycker det passade bra .Testar grönt canvas på 103an, fan cool alltså!
Blir drygt 2k med importmoms, så för det priset skulle jag hellre vänta på att Sinn släpper sitt viklås med otf-justering till 556. Det bör inte vara långt borta.Är det någon här som har provat Steel Reefs extension link till 556?
Launch Update: Sinn H-Link On The Fly Adjustment Link Ready for Production
Exciting Update: Production Is Underway! We're thrilled to announce that our On The Fly Adjustment Link for Sinn H-Link bracelets has hit the minimum order quantity (MOQ). As a result, pre-order payments are now closed. However, you can still enter your details below to be notified if any stock...steelreef.com
Jaså!Blir drygt 2k med importmoms, så för det priset skulle jag hellre vänta på att Sinn släpper sitt viklås med otf-justering till 556. Det bör inte vara långt borta.
Dom har ju redan släppt den till några andra modeller, så det borde ju komma till de andra på sikt… (556 mfl)Jaså!
Hade ingen aning om att Sinn har det på G.
Det skulle bli en game changer för mig.
Vilka modeller?Dom har ju redan släppt den till några andra modeller, så det borde ju komma till de andra på sikt… (556 mfl)
Jodå, den finns redan till utvalda modeller. 556 är ju en riktig megasäljare, så det är bara en tidsfråga innan spännet släpps till den modellen.Jaså!
Hade ingen aning om att Sinn har det på G.
Det skulle bli en game changer för mig.
Kanske @ERIKSON URHANDEL vet mer om när funktionen kommer till 556?Jodå, den finns redan till utvalda modeller. 556 är ju en riktig megasäljare, så det är bara en tidsfråga innan spännet släpps till den modellen.
Vilka modeller har detta låset just nu?Jodå, den finns redan till utvalda modeller. 556 är ju en riktig megasäljare, så det är bara en tidsfråga innan spännet släpps till den modellen.
Imorgon kommer en laddning Sinn och ska bli spännande och se om 556orna på H-länk har microjustering. Sinn har inte alltid det nya på lager, ligger efter i produktionen.Kanske @ERIKSON URHANDEL vet mer om när funktionen kommer till 556?
Väntar med spänning på det.Imorgon kommer en laddning Sinn och ska bli spännande och se om 556orna på H-länk har microjustering. Sinn har inte alltid det nya på lager, ligger efter i produktionen.
Approved by a B-Uhr owner. Gillar ditt sätt resonera fram med dig själv vilken klocka som är lämpligast .Då är man snart med 856 igen, UTC denna gång. Velade länge mellan svart eller stål och kom fram till att det fick bli stål igen, helt enkelt eftersom det är mest versatilt. Denna kommer sannolikt bli min daily driver. Köpte varianten på länk men ska komplettera med integrerat gummi inom kort.
Måste säga att av alla klockor jag haft har nog 856 passat mina behov som husrenoverande småbarnsförälder (1 och 4 år) bäst. B-Uhr tyckte jag jättemycket om, men jag ville så gärna komplettera med det integrerade gummit och det kändes inte helt rätt på en så pass renodlad flieger som B-Uhr. Därför detta byte. Har jag trådens godkännande?