Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, grattis!Nu är även jag med Sinn!
Det blev till slut att jag skickade med UPS för ca 650kr. Väldigt smidigt eftersom de hämtade klockan ca 16 och nästa dag kl 10:30 så var den levererad. Jag angav ett värde på 25000kr vilket gick igenom. Däremot står det att klockor inte får skickas men ringer man kundtjänst så går det att lösa.Någon som har tips på hur man skickar ner till Frankfurt? Postnord täcker ju tyvärr bara upp till ett värde av 10.000.
Rek utrikes – skicka rekommenderat brev | Privat
För privatpersoner som vill skicka viktiga dokument eller varor till utlandet, som kvitteras ut av mottagaren. Maxvikt två kilo.www.postnord.seVid skada eller förlust ersätter vi dig med max 2 000 kronor respektive 10 000 kronor, beroende på vilken variant av rekommenderat brev du skickar. Ersättningen baseras på innehållets marknadsvärde. Observera att du inte får någon ersättning alls om innehållets marknadsvärde överstiger respektive maxbelopp
- Rek 2 000: Värde upp till 2 000 kronor, får väga upp till två kilo.
- Rek 10 000: Värde upp till 10 000 kronor, får väga upp till två kilo.
@ERIKSON URHANDEL vad tar ni för att hjälpa till ?
Grattis, riktigt bra val. En av Sinns bästa enl. mig.Idag blev jag med ny klocka, är otroligt nöjd!
Hur många år har den gått på batteriet som sitter i?Idag fick jag pris för batteribyte på UX. Det blev €275 för jobb och €80 för frakt tillbaka. Bara så att ni är uppdaterade
Nu minns jag tyvärr inte exakt årsmodell men jag tror den är från 2012. Sen var jag seg med att skicka iväg klockan så lite norr om 11 år. Inte så illa pinkatHur länge har den gått?
Verkligen!Nu minns jag tyvärr inte exakt årsmodell men jag tror den är från 2012. Sen var jag seg med att skicka iväg klockan så lite norr om 11 år. Inte så illa pinkat
Tack! Ja den är fantastiskt finGrattis, riktigt bra val. En av Sinns bästa enl. mig.
Klockan levererades i mars 2012 och höll till december 2023 så det blir 11 år och 9 månader totalt. Det känns bra att veta att det finns sådana marginaler!Verkligen!
Ett otroligt verk i den där rackaren.
Okej, det är ju ett stort batteri så UX är som elbilar, ju större batteri ju längre går den
Är de två lösa de nya? Byt NU!
Årets gapflabb, beställde 1 rallyband och två pinns, fick två band och inga pinnar... tror att jag gjorde den bättre dealen.
Jag måste fan pudla, dessa kommer från den förträffliga @Dr. D !!Är de två lösa de nya? Byt NU!
Du är ju helt otrolig Sluta äta svamparJag måste fan pudla, dessa kommer från den förträffliga @Dr. D !!
Det jag köpte ligger ff i Holland.
Skyller stenhårt på semesterhjärna!!
Killen med koll! Nåja vi vill ändå se!Jag måste fan pudla, dessa kommer från den förträffliga @Dr. D !!
Det jag köpte ligger ff i Holland.
Skyller stenhårt på semesterhjärna!!
Jag slängde med ett bonusband, tror det mörkbruna varit hos någon annan här i tråden
Årets gapflabb, beställde 1 rallyband och två pinns, fick två band och inga pinnar... tror att jag gjorde den bättre dealen.
Är det mitt Rios? #ha0kollJag slängde med ett bonusband, tror det mörkbruna varit hos någon annan här i tråden
BersåSinn 103 St, trevlig modell!
Jag gillar både Sinn och Berså. Min vackra dam också! Kanske inte Sinn lika mycket som mig dock...Berså
Berså är formgiven av Krister Karlmark på uppdrag av Stig Lindberg som var hans lärare på Konstfack.
Så bra!
Det där var snyggt och säkert ännu snyggare efter ett tags användning.Glömde ju bild på mitt skräpmodeband
Usch!
Kulören liknar ditt original.Det där var snyggt och säkert ännu snyggare efter ett tags användning.
Jag rullade ihop ett gummiband och stoppade in det i en toarulle under natten - fungerade över förväntan"Nytech" med viklås. Riktigt bra kvalitet. Har haft det i ett par år men det är fortfarande relativt oanvänt och därför ganska stelt. Ska försöka nöta in en skön passform i ett par veckor.
Bra tips!Jag rullade ihop ett gummiband och stoppade in det i en toarulle under natten - fungerade över förväntan