Har ingen koll på Sinn men den där är i mitt tycke grymt fin.Annars går det lika bra med tandkräm.
Repade min 103:a och då drog jag med lite tandkräm, funkade mycket bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ingen koll på Sinn men den där är i mitt tycke grymt fin.Annars går det lika bra med tandkräm.
Repade min 103:a och då drog jag med lite tandkräm, funkade mycket bra!
Tyvärr inte i min ägo längre, men jag håller med, den var riktigt fin.Har ingen koll på Sinn men den där är i mitt tycke grymt fin.
Så länge som folk förstår. Det känns spontant viktigare än att saker blir rätt på något sätt när det gäller samlarobjekt. Inte den första gången saker eventuellt benämns fel.Inte om det är en 103A/B med Valjoux 726.
Tycker det är minst lika intressant med korrekt ref då den till skillnad från pris är konstant inför framtiden. Om Helmut säger att det är en 103B kan vi väl försöka få internet att haka på också.
@Clark Kent , lova att tagga den rätt när du postar bilder.
Önskar jag kunde ta det lika laid back som du..Så länge som folk förstår. Det känns spontant viktigare än att saker blir rätt på något sätt när det gäller samlarobjekt. Inte den första gången saker eventuellt benämns fel.
Önskar jag kunde ta det lika laid back som du..
Lite förvånad själv faktiskt över mitt engagemang i detta, tror det var @yonsson ´s inlägg om "gissningar" och "detta är en.." som provocerat mig något
Den är till salu på köp och sälj nu till ett helt ok pris. Nyservad av mig för 6 sura tusingar.Har ingen koll på Sinn men den där är i mitt tycke grymt fin.
Ja? Det är uppenbarligen virrigt. Poängen jag gjorde var att folk ser dem som 101 och det vi gjorde var för att tillföra en värdering på klockan som diskuterades. Den kvarstår.@Clark Kent @yonsson @Per
http://www.vintage-sinn-collector.de/
http://www.sinn-uhrenforum.de/index.php?page=Thread&threadID=10218
Um Helmuts willen..
Nu ska jag till kyrkogården och tänka på något viktigare.
Du hittade U1:an alltså?
Hittade U1:n Det börjar likna en bra Sinn-samling nu
Dålig fråga som kanske får ett tråkigt svar...Men nyfiken är man ju
Var var den?
Vad skönt. Men känns inte som om du fick våndas speciellt länge. Känslan att hitta den ökar med kvadraten av tiden den varit försvunnen.Hittade U1:n Det börjar likna en bra Sinn-samling nu
Vad skönt. Men känns inte som om du fick våndas speciellt länge. Känslan att hitta den ökar med kvadraten av tiden den varit försvunnen.
Tänkte prova det här bandet på 140...bara jag kommer på hur det andra är fäst
Forumets näst snyggaste Sinn
Den där är ruskigt fin. Brukar du bära den på länk eller läder?
Du skämtar, hur gick det till?!I en garderob under en gammal tapetstuv
Du skämtar, hur gick det till?!
Ikea var oskyldiga alltså Det är ju fascinerande hur du kan släpa med dig klockan hem från Ikea och sedan gömma den för dig själv för att sedan vara övertygad om att den är kvar på IkeaJag brukar minnas när jag väl hittar klockorna jag gömt hur jag tänkte, men den här gången är det blankt
Gör inget, Chronolink är ju helrätt! Vill ha en sådan någongång.Tror inte att jag har postat den här bilden...jag ber om ursäkt för svenskinslaget
Har sparat en plats till 556 I B