• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

JamesZ

Cartier
32611CB0-ECFC-485E-9662-E0232510B1A1.jpeg
Första Sinn! Supernöjd
 

fflpa

Omega
Var precis förbi @ERIKSON URHANDEL och tyvärr fick jag ingen Sinn med mig hem idag...
Kollade däremot på 856an som var nedsatt och det var inget för mig, jag vill ha lite mer stilrent än den modellen - hade det varit en vanlig 856 hade jag absolut slagit till utan att tveka!

Men fick en bild på alla på rean som slutar kl 18.30 idag, från vänster till höger:
U1-Camo
EZM 9
910 (bakom)
856 b-uhr
 

Bilagor

  • 20171120_135845.jpg
    20171120_135845.jpg
    117.9 KB · Visningar: 100
Senast ändrad:

Moorflax

Patek
2-Faktor
Var precis förbi @ERIKSON URHANDEL och tyvärr fick jag ingen Sinn med mig hem idag...
Kollade däremot på 856an som var nedsatt och det var inget för mig, jag vill ha lite mer stilrent än den modellen - hade det varit en vanlig 856 hade jag absolut slagit till utan att tveka!

Men fick en bild på alla på rean som slutar kl 18.30 idag, från höger till vänster:
U1-Camo
EZM 9
910 (bakom)
856 b-uhr
Är det en 856 UTC som är nedsatt hos Erikson? Fick för mig att det var den vanliga modellen utan utc?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Du kanske vet svaret på min fråga? När Sinn har uppgraderat H-länken och vilka uppgraderingar som gjordes.:)

Tyvärr inte, jag har bara H-länkar av den äldre modellen. Men det borde även @ERIKSON URHANDEL kunna svara på. Filip är grym på att få fram info :)

Sitter och fikar och tittar på gamla bilder i mobilen. De här två som låg bredvid varandra i fotorullen blev ju nästan lite arty i symbios :)

IMG_20171120_171423.png
 
Topp