13’ är ett sjukt bra pris!
Tur jag bor långt ifrån Sthlm. Det hade kunnat bli dyrt att gå in på den rean!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En 556A UTAN tegimentering kostar väl ca 11k? Utifrån detta så¨måste man jag inse att 13K är riktigt bra för storebror!13’ är ett sjukt bra pris!
Tur jag bor långt ifrån Sthlm. Det hade kunnat bli dyrt att gå in på den rean!
En 556A UTAN tegimentering kostar väl ca 11k? Utifrån detta så¨måste man jag inse att 13K är riktigt bra för storebror!
Ja, går någon i tankarna att köpa en 556a precis just idag så ska denne nog starkt överväga att ta en 856 istället.Bara att köpa! Du tjänar ju i stort sett på det!
Stort grattis! Vilket roligt köp, det måste vara den första i tråden!Första Sinn! Supernöjd
Grymt grattis!Första Sinn! Supernöjd
Grattis! Det är en statementklocka av det bra slaget - tycker jag!Första Sinn! Supernöjd
Är det en 856 UTC som är nedsatt hos Erikson? Fick för mig att det var den vanliga modellen utan utc?Var precis förbi @ERIKSON URHANDEL och tyvärr fick jag ingen Sinn med mig hem idag...
Kollade däremot på 856an som var nedsatt och det var inget för mig, jag vill ha lite mer stilrent än den modellen - hade det varit en vanlig 856 hade jag absolut slagit till utan att tveka!
Men fick en bild på alla på rean som slutar kl 18.30 idag, från höger till vänster:
U1-Camo
EZM 9
910 (bakom)
856 b-uhr
Det är den här som är nedsatt till 13k: http://www.sinn.de/en/Modell/856_B-Uhr.htmÄr det en 856 UTC som är nedsatt hos Erikson? Fick för mig att det var den vanliga modellen utan utc?
Just ja, det där är ju en 856 också....Det är den här som är nedsatt till 13k: http://www.sinn.de/en/Modell/856_B-Uhr.htm
Säkert ett grymt bra deal, men jag kände inte för den =/
Tror att vi fick intrycket av att det var den här först.Just ja, det där är ju en 856 också....
Inte alls min kopp-te.
910 anniversary för 40', hur mycket pang för pengarna är det?
Edit: Roligare med bild
Första Sinn! Supernöjd
Härligt! Synd att jag inte har den slanten över, gillar denDet är helt larvigt mycket pang! Bästa erbjudandet utan konkurrens.
Har skickat till henne en gång, fick aldrig svar.Har mailat lite med Awesome Sinn-Girl idag...hon är verkligen bra hon
Har skickat till henne en gång, fick aldrig svar.
Hmm, jag får ställa samma fråga igen då.Du måste bara lära dig hur man pratar med henne Här är början på hennes senaste svar
Hmm, jag får ställa samma fråga igen då.
http://www.sinn.de/mobile/en/Send_Us_a_Message.htmVilken adress mailar du till? De har ju lite olika avdelningar beroende på vad det handlar om.
Du kanske vet svaret på min fråga? När Sinn har uppgraderat H-länken och vilka uppgraderingar som gjordes.Borde iofs fungera. Kanske var när det var mitt uppe i flytten. Bara prova igen
Du kanske vet svaret på min fråga? När Sinn har uppgraderat H-länken och vilka uppgraderingar som gjordes.
Okej, jag har klämt på både äldre och nyare till 556, ganska stor skillnad i känslan på dem.Tyvärr inte, jag har bara H-länkar av den äldre modellen. Men det borde även @ERIKSON URHANDEL kunna svara på. Filip är grym på att få fram info
Sitter och fikar och tittar på gamla bilder i mobilen. De här två som låg bredvid varandra i registret blev ju nästan lite arty i symbios
910 anniversary för 40', hur mycket pang för pengarna är det?
Edit: Roligare med bild
Tror att vi fick intrycket av att det var den här först.
Men b-uhr går mer i linje med att det var svårsålda modeller som var på rea.