17 cm!Snyggt! Får man fråga vad du har för handledsmått?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
17 cm!Snyggt! Får man fråga vad du har för handledsmått?
Satt som det berömda smäcket! Nöjd gissar jag?
Såhär på lite avståndSatt som det berömda smäcket! Nöjd gissar jag?
Jag blir mer och mer sugen på att testa den och se om det kan vara nästa köp.
Det tror jag definitivt det skulle göra. Men var mest nyfiken om det fannsNej, men frågan är väl varför du vill ha en borstad länk då caset är polerat? Kommer nog se lite konstigt ut skulle jag tro.
Det tror jag definitivt det skulle göra. Men var mest nyfiken om det fanns
Och så borstar man boetten med. Då skulle 104 vara perfa!Du kan ju alltid prova att borsta själv eller lämna in om du verkligen vill ha det så. Finns ju flera exempel på när folk har borstat bort polerade mittlänkar, tex på Omega SM300.
Den ser ut att sitta hur lätt och naturligt som helst!Såhär på lite avstånd
Jag är mycket mycket nöjd! Kommer från Pelagos innan som jag älskade men jag känner faktiskt ingen nämnvärd saknad av den nu när jag har denna - vilket är ett väldigt bra betyg. Går verkligen igång på läsbarheten, att den är oljefylld och det grymma kvartsverket. Riktigt toolig. Rekommenderar starkt att du provar den, när man väl sett urtavlan från hög vinkel irl är man fast
”Dress watch” från Sinn
@Moorflax pratar ju ofta om lugnet med att slippa sekundvisaren. Så jag tog det ett steg längre, limmade ihop alla tre så att det nu bara blir timvisning. Känner redan zen-lugnet infinna sig
Vad är det för läderband du har? Tror det skulle passa bra som att vinterbonad för min Seiko srp.
Bra där!@Moorflax pratar ju ofta om lugnet med att slippa sekundvisaren. Så jag tog det ett steg längre, limmade ihop alla tre så att det nu bara blir timvisning. Känner redan zen-lugnet infinna sig
Det är inte en Sinn längre. Zen U1@Moorflax pratar ju ofta om lugnet med att slippa sekundvisaren. Så jag tog det ett steg längre, limmade ihop alla tre så att det nu bara blir timvisning. Känner redan zen-lugnet infinna sig
Bra där!
Är långt ifrån säker, men det var väl där någonstans?Minns du hur mycket U1 Professional såldes för? De har tagit bort priset på Watchbuyes. Säljs mellan 2,5´$ och 3´$ och säljs ofta snudd på direkt när annonserna publiceras.
Har börjar få syndiga tankar på att låta denna gå. Verkligen en grym klocka i alla avseenden, men har fått ett fruktansvärt vintagesug. Tänkte ge första tjing till folk i tråden, så är någon sugen är det bara att hojta till på PM!
Dom objekt som jag kikar på just nu är av andra märken, men jag är nog snart tillbaka här. Är ju svag för 556 med svarta pärlemotavlan och flertalet vintage modeller så det är bara en tidsfrågaVintage i allmänhet eller Sinn-vintage?
Bra där!Längtar tills fredag, då kan jag bli en del av denna tråden
Längtar tills fredag, då kan jag bli en del av denna tråden
Någon 556 återkommer på fredagSpännande....ingen ledtråd? Grattis i förskott oavsett!
Såhär på lite avstånd
Jag är mycket mycket nöjd! Kommer från Pelagos innan som jag älskade men jag känner faktiskt ingen nämnvärd saknad av den nu när jag har denna - vilket är ett väldigt bra betyg. Går verkligen igång på läsbarheten, att den är oljefylld och det grymma kvartsverket. Riktigt toolig. Rekommenderar starkt att du provar den, när man väl sett urtavlan från hög vinkel irl är man fast
Tack! Kul att du tycker det.Den sitter verkligen klockrent på dig, supersnyggt för att vara en riktig hårding. T.o.m. på gränsen till elegant, och det är inte väntat med en UX
Tack! Kul att du tycker det.