• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Satt som det berömda smäcket! Nöjd gissar jag? :)
Jag blir mer och mer sugen på att testa den och se om det kan vara nästa köp.
Såhär på lite avstånd
F115F1EE-28D5-4A02-BC7D-870D9033B098.jpeg

Jag är mycket mycket nöjd! Kommer från Pelagos innan som jag älskade men jag känner faktiskt ingen nämnvärd saknad av den nu när jag har denna - vilket är ett väldigt bra betyg. Går verkligen igång på läsbarheten, att den är oljefylld och det grymma kvartsverket. Riktigt toolig. Rekommenderar starkt att du provar den, när man väl sett urtavlan från hög vinkel irl är man fast ;)
3B387B2E-F3EA-4F79-9293-D531323F6297.jpeg
 
Såhär på lite avstånd
F115F1EE-28D5-4A02-BC7D-870D9033B098.jpeg

Jag är mycket mycket nöjd! Kommer från Pelagos innan som jag älskade men jag känner faktiskt ingen nämnvärd saknad av den nu när jag har denna - vilket är ett väldigt bra betyg. Går verkligen igång på läsbarheten, att den är oljefylld och det grymma kvartsverket. Riktigt toolig. Rekommenderar starkt att du provar den, när man väl sett urtavlan från hög vinkel irl är man fast ;)
3B387B2E-F3EA-4F79-9293-D531323F6297.jpeg
Den ser ut att sitta hur lätt och naturligt som helst!
Att det är en riktig kvalitetsklocka råder det inga tvivel om :)
Det kanske blir en tur till Eriksons när min 356 är tillbaka så jag kan klämma och känna på den.
 
Har börjar få syndiga tankar på att låta denna gå. Verkligen en grym klocka i alla avseenden, men har fått ett fruktansvärt vintagesug. Tänkte ge första tjing till folk i tråden, så är någon sugen är det bara att hojta till på PM!
20171122_171953.jpg
 
Såhär på lite avstånd
F115F1EE-28D5-4A02-BC7D-870D9033B098.jpeg

Jag är mycket mycket nöjd! Kommer från Pelagos innan som jag älskade men jag känner faktiskt ingen nämnvärd saknad av den nu när jag har denna - vilket är ett väldigt bra betyg. Går verkligen igång på läsbarheten, att den är oljefylld och det grymma kvartsverket. Riktigt toolig. Rekommenderar starkt att du provar den, när man väl sett urtavlan från hög vinkel irl är man fast ;)
3B387B2E-F3EA-4F79-9293-D531323F6297.jpeg

Den sitter verkligen klockrent på dig, supersnyggt för att vara en riktig hårding. T.o.m. på gränsen till elegant, och det är inte väntat med en UX ;)
 
Tillbaka
Topp