Greven
Guld
Mycket bra. Gratulerar. @Rojalisten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Mycket bra. Gratulerar. @Rojalisten
Grattis och välkommen till vårt träsk. Här bjuder vi på missbruk i massorDå var man i detta träsk också
Är det en safir-103:a?Då var man i detta träsk också
Grattis! Den där kan jag vara intresserad av när och om du säljer.Då var man i detta träsk också
Är säker på att Sinn har fler exemplar av modellen.Grattis! Den där kan jag vara intresserad av när och om du säljer.
Det är jag med, men nytt är inte ett alternativ för mig som 16-åring.Är säker på att Sinn har fler exemplar av modellen.
Bara den som var nedsatt?Lite rea på Sinn hos Erikson. Längst till höger står det en 856 för 13k.
Läs lapparnaBara den som var nedsatt?
Bara den som var nedsatt?
Missade lapparna helt!Läs lapparna
Okej! Ska ringa imorgon och höra lite mer.De tre som syns på bilden och 856. Sen kanske det fanns mer om man frågade. Sjöö Sandström hade 20% men såg inga lappar till de
Det skulle det inte, men just de till höger är svårsålda. Så därför inkluderades de.Stod ju i meddelandet att rean inte skulle gälla Sinn.
Aha, förstår.Det skulle det inte, men just de till höger är svårsålda. Så därför inkluderades de.
Tycker det känns sådär att säga grattis i en mening för att sedan hoppas på att den nya ägaren ska tröttna och sälja klockan billigt i nästa.Det är jag med, men nytt är inte ett alternativ för mig som 16-åring.
Hoppas verkligen inte @Rojalisten uppfattar det så, jag menar om han tröttnar på den efter några månader och vill sälja den. Har sett det förut och har aldrig stört mig på det, men jag får väl redigera bort den delen av min kommentar då om det känns "sådär".Tycker det känns sådär att säga grattis i en mening för att sedan hoppas på att den nya ägaren ska tröttna och sälja klockan billigt i nästa.
Jajamen! Blev helt förtrollad av baksidanÄr det en safir-103:a?
Då var man i detta träsk också
Haha ja alltså jag är ju en flippare, men denna klocka ska gå igenom hela Polishögskolan, nämligen 2 år till. Hör av mig dåGrattis! Den där kan jag vara intresserad av när och om du säljer.
Det blir perfekt det!!Haha ja alltså jag är ju en flippare, men denna klocka ska gå igenom hela Polishögskolan, nämligen 2 år till. Hör av mig då
Lite rea på Sinn hos Erikson. Längst till höger står det en 856 för 13k.
Blir perfekt att sticka ut lite bland alla suunto, garmin, casio och luminox.Haha ja alltså jag är ju en flippare, men denna klocka ska gå igenom hela Polishögskolan, nämligen 2 år till. Hör av mig då
Självklart! Skönt och sticka ut från funktionsklockor, lite som att rocka kostym istället för fjällrävens brallorBlir perfekt att sticka ut lite bland alla suunto, garmin, casio och luminox.
Då får du satsa på en UX sen när du ska lämna tryggheten bakom dig
En lite lagom svår fråga - vet någon hur länge safir-103'an varit i produktion? Akrylen sedan 50-talet någongång med safirvarianten?
Hoppas verkligen inte @Rojalisten uppfattar det så, jag menar om han tröttnar på den efter några månader och vill sälja den. Har sett det förut och har aldrig stört mig på det, men jag får väl redigera bort den delen av min kommentar då om det känns "sådär".
De tre som syns på bilden och 856. Sen kanske det fanns mer om man frågade. Sjöö Sandström hade 20% men såg inga lappar till de
Man tackar! Så redan på 80-talet fanns 103-safiren alltså. Rätt imponerande med en sådan långkörare till serie...Helmut drog igång det hela -61, men jag är inte säker på att 103 kom i produktion förrän i mitten av 60-talet.
När det gäller vilket år safir-103 så är det äldsta jag har sett från mitten av 80-talet, men närmre än så vet jag inte tyvärr.