• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

9F7D2E02-E43F-4245-964B-9D1C081F24E1.jpeg
 
Det måste jag kolla in. Ser ut att vara fylld på ett förträffligt sätt också :)
Tycker jag absolut att du ska göra. Det är superenkelt att skära ut "hålen" med hjälp av det preparerade kubnätet och kommer med två lager sådana ifall man skulle slinta ;) Är kanske inte den minst skrymmande varianten av klockförvaring i världen men skyddar gör den definitivt och kostar inte mycket heller. Finns i flera storlekar beroende på behov.
 
Tycker jag absolut att du ska göra. Det är superenkelt att skära ut "hålen" med hjälp av det preparerade kubnätet och kommer med två lager sådana ifall man skulle slinta ;) Är kanske inte den minst skrymmande varianten av klockförvaring i världen men skyddar gör den definitivt och kostar inte mycket heller. Finns i flera storlekar beroende på behov.

Får se om jag orkar ta mig dit ikväll men har tänkt att ett Pelicase lär vara ett bra sätt att samla Sjöö Sandström Chronolinken och alla tavlor.

Bäst att bifoga en gammal Sinn-bild för ordningens skull :)

IMG_20170316_131644-01.jpeg
 
@yonsson Visst var det så att du hade svårt att hitta länk till den 103:a som du hade? Fick du inte en skickad från Sinn själva men att det visade sig att den inte passade?
 
Tillbaka
Topp