Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En vanlig 556
Eller här skymtar något annat
MOP
Vilket band passar bäst till en safir-103 skulle ni säga? Eller ska den vara på länk? Har detta men osäker...
För ett par månader sedan så hade den gjort det men något har häntTrodde denna skulle säljas inom 30 minuter med tanke på priset. Över ett dygn sedan nu är det så trögt på KoS nu?
Edit: glömde bilden
Tack. Älskar denSnyggt! Det är ju otroligt hur mycket den skiljer sig i olika ljus. Kul också att ingen tavla är den andra lik. Stort grattis
Trodde denna skulle säljas inom 30 minuter med tanke på priset. Över ett dygn sedan nu är det så trögt på KoS nu?
Edit: glömde bilden
Tack. Älskar den
Oj, vad fin den var!1 av 4 paket framme
Till och med det vita pappret var med och boxen är BNBIW, Brand New Box in Wrapping
Kommer bli perfekt till 103B när den är tillbaka. Ruskigt nöjd nu.
Hedersplats, det är den värd1 av 4 paket framme
Till och med det vita pappret var med och boxen är BNBIW, Brand New Box in Wrapping
Kommer bli perfekt till 103B när den är tillbaka. Ruskigt nöjd nu.
Fin! Skicka vidare när du tröttnat!En vanlig 556
Eller här skymtar något annat
MOP
Numera friskförklarad 103 st ty önskar trevlig helg
Nja... Faktum är att det är Clas Ohlson varianten av Pelicase. Tycker dock att det fungerar förträffligtHärligt! Kör du med Pelicase?
Nja... Faktum är att det är Clas Ohlson varianten av Pelicase. Tycker dock att det fungerar förträffligt
Tycker jag absolut att du ska göra. Det är superenkelt att skära ut "hålen" med hjälp av det preparerade kubnätet och kommer med två lager sådana ifall man skulle slinta Är kanske inte den minst skrymmande varianten av klockförvaring i världen men skyddar gör den definitivt och kostar inte mycket heller. Finns i flera storlekar beroende på behov.Det måste jag kolla in. Ser ut att vara fylld på ett förträffligt sätt också
Tycker jag absolut att du ska göra. Det är superenkelt att skära ut "hålen" med hjälp av det preparerade kubnätet och kommer med två lager sådana ifall man skulle slinta Är kanske inte den minst skrymmande varianten av klockförvaring i världen men skyddar gör den definitivt och kostar inte mycket heller. Finns i flera storlekar beroende på behov.
Snyggt! Är det min gamla?Numera friskförklarad 103 st ty önskar trevlig helg
Köpt min första sinn på många år.
Kul och grattis Du verkar ha fått ett ex med bra spridning över hela tavlan med pärlemor-effekten....snyggt!
Kul att de att några redan köpt den, förstod att den skulle bli populär. Kommer säkerligen hamna i min låda förr eller senare också grattis!Köpt min första sinn på många år.
Kul att de att några redan köpt den, förstod att den skulle bli populär. Kommer säkerligen hamna i min låda förr eller senare också grattis!
Löser det@Pojken från Götet skriv gärna några rader om ditt nyköp när du burit den ett tag. Funderar på att köpa en till tjejen i julklapp. Hon gillar tavlan