• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

ironcastle

Patek
2-Faktor
Undrar om jag har forumets mest trackade U/UX-boett :)

Det är ju banne mig inte enkelt att få märken, men jag har dels ett märke på bezelringen efter ett möte med asfalten. Och så en rejäl ding vid övre vänstra bandhornet som jag inte riktigt vet hur den har kommit till. Karaktär är ledordet här :)

IMG_20171213_213620.jpg
IMG_20171213_212819.jpg
Starkt jobbat!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Undrar om jag har forumets mest trackade U/UX-boett :)

Det är ju banne mig inte enkelt att få märken, men jag har dels ett märke på bezelringen efter ett möte med asfalten. Och så en rejäl ding vid övre vänstra bandhornet som jag inte riktigt vet hur den har kommit till. Karaktär är ledordet här :)

IMG_20171213_213620.jpg
IMG_20171213_212819.jpg
Gratulerar! Det är ju så här de ska se ut!
Precis! :) Nej jag har bestämt mig för att behålla. Jag har inget bråttom att skaffa mig en speedy, det kan gott få vänta lite och dessutom så är det inget fel på 143:an. :)
I min värld är Sinn 143:an en mycket ballare klocka än Speedyn :)
Edit: in med dig och äg denna tråd:
https://klocksnack.se/threads/den-o...en-pvd-dlc-keramik-målarfärg-etc.79676/page-4
 
Senast ändrad:

Moorflax

Patek
2-Faktor
Och där försvann UX:en från köp och sälj :(

Oj, hade helt missat att den var sänkt till 13´. Det var en stöld!

Var den sänkt också? :eek:
Grattis till den som köpte, bättre pris går knappt att få!

Som vanligt på KS, när priset är tillräckligt lågt så köper folk även om dom inte vill ha. Money talks..

Tråkigt om det är så. Hoppas att den hamnade på ett bra ställe och att den snart dyker upp i tråden :)

Var det du som knep den för att göra dig en liten hacka ?;)

Hoppas att det var @AdrianO som köpte sig en tidig julklapp :)

Tyvärr inte, men efter jul någon gång så måste jag skaffa mig en U1/UX.


Edit: 556:an är jättetrevlig och så men jag känner att jag vill ha något rejälare på armen.


:D

IMG_6082.JPG
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ja den har gnagt i medvetandet sedan Mini Basel i Sundbyberg.
Jag förstår nu varför denna är en EinZeitMesser och inte U1:an.
Denna är mycket tydligare och lättare att läsa av, och då är ändå U1:an väldigt bra!

Bomba gärna på med bilder i lite olika vinklar.

Jäklar vad jag tycker att sånt här är kul. Att vänta på en klocka och att som i ditt fall också hålla på det innan den är framme är nog så nära man kan komma barndomspirret från när man visste att det annalkades paket eller när man hade kommit på ett riktigt jäkla bra bus. Man går liksom omkring i en fnissbubbla :)
 

Geparden

Audemars
Bomba gärna på med bilder i lite olika vinklar.

Jäklar vad jag tycker att sånt här är kul. Att vänta på en klocka och att som i ditt fall också hålla på det innan den är framme är nog så nära man kan komma barndomspirret från när man visste att det annalkades paket eller när man hade kommit på ett riktigt jäkla bra bus. Man går liksom omkring i en fnissbubbla :)
Kan du relatera eller? :D
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Är det korrekt länk till U1:an också? Jag får skicka och tjata lite på @Moorflax när jag har fått tillbaka mina pengar.:p

Bästa att dubbelkolla med säljaren, men om den passar så är det ju bra tajming :)

EDIT: Sen kanske jag är en smula gammaldags, men du skulle inte kunna editera din signatur lite? Är inte så superkul att läsa om Gordons penis så fort du har gjort ett inlägg :)
 

Moody

Rolex
Bästa att dubbelkolla med säljaren, men om den passar så är det ju bra tajming :)

EDIT: Sen kanske jag är en smula gammaldags, men du skulle inte kunna editera din signatur lite? Är inte så superkul att läsa om Gordons penis så fort du har gjort ett inlägg :)
Jag bara väntade på att någon skulle kommentera det... Vi slog vad igår när vi spelade FIFA och tyvärr förlorade jag, men jag kan ta bort det stycket som till en början var mycket värre än "penis".
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Fan va snyggt! Får snart bli en fika igen så jag får kika på den där :)
Ja, vi kör väl en sväng när du har vägarna förbi R-hyttan. :)
Snyggt! Grattis!
Bandet, hade du det sen tidigare?
Ja, jag köpte till det till U1:an. Har två och en halv svarta gummin också. Och en tegimenterad länk också.
Välkommen till UX-klubben! Känns bra va? Är skitnöjd med min. Fan så bra de är!
Ja den är helmysig :)
Bra upplägg...och Adrian, då kan du passa på att köpa den Sinn-länk som ligger på köp&sälj nu. Den passar ju egentligen "bättre" till klockan då den inte är tegimenterad.
Bra idé men jag håller inte med om att den passar bättre. Men jag behåller gärna min teg-länk.

Bästa att dubbelkolla med säljaren, men om den passar så är det ju bra tajming :)

EDIT: Sen kanske jag är en smula gammaldags, men du skulle inte kunna editera din signatur lite? Är inte så superkul att läsa om Gordons penis så fort du har gjort ett inlägg :)
Den passar om den suttit på en UX, U1 eller en 757 eller 857.
Hmm, det sänker priset rejält har jag hört.;)
Nope ;)
Om han säljer utan länk och du köper länken på köp&sälj så slipper du problemet med miss-match :)
Finns inget problem :D

F3204EA1-887F-4D88-8204-7BE9DAEE330B.jpeg


17C7B5EF-40D8-4411-B10C-01975ED38E0E.jpeg
 
Topp