• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Ja exakt så. Speciellt 103:n tror jag skulle se fantastisk ut med en sådan länk :)
Då klubbar vi det! Ringer du Tyskland? :)
Om någon är sugen på en 358:a så ligger det en på Blocket för vettiga 13k. (trist med engelsk dagskiva)

2503186817.jpg
 
Hmm jag klantade mig lite här när jag skulle använda microsjusteringen?
IMG_20170304_160612.jpg

Den ploppade ut så, går det fixa eller måste jag fixa nytt stift?
 
Jag gillar den!
Finns mycket fint som försvunnit ur sortimentet. En kanske bör ha is i magen och vänta på den där klockan som inte finns ännu? :bookworm:

Den där verkar som att den fortfarande finns att köpa ny. Kan tänka mig att samarbetspartnern för just den modellen drar ner ha-begäret för den stora massan, även om det inte står något på tavlan.

EDIT: @yonsson har ju möte med Sinn på Basel. Du får passa på att göra en kravspec på din ultimata Sinn-klocka och be honom lämna den vidare :)
 
Den där verkar som att den fortfarande finns att köpa ny. Kan tänka mig att samarbetspartnern för just den modellen drar ner ha-begäret för den stora massan, även om det inte står något på tavlan.

EDIT: @yonsson har ju möte med Sinn på Basel. Du får passa på att göra en kravspec på din ultimata Sinn-klocka och be honom lämna den vidare :)
Awesome idé!! No pressure @yonsson . Det blir inga stora ändringar ;)
 
Ge mig, ge mig! :hungry:
Ursnygg på mörkt vintageläder!
Fanns en på annat forum för ca 12k som jag var väldigt sugen på. Den slank ur näven och när jag kollade in den hos Erikson urhandel så var den lite för dyr...
Vad är det som är högst upp i bilden?

Hm...ser ut som en liten ficklampa eller en rörbit :)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka och köpa en Sinn :cool:
 
Tillbaka
Topp