Då klubbar vi det! Ringer du Tyskland?Ja exakt så. Speciellt 103:n tror jag skulle se fantastisk ut med en sådan länk
Om någon är sugen på en 358:a så ligger det en på Blocket för vettiga 13k. (trist med engelsk dagskiva)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då klubbar vi det! Ringer du Tyskland?Ja exakt så. Speciellt 103:n tror jag skulle se fantastisk ut med en sådan länk
Nice! Kan man få se ett wrist shot?Booooom!
Absolut. Lite krubb innan Uggla...Nice! Kan man få se ett wrist shot?
Tack. Mycket fin! Blir nog nästa inköp.
Absolut. Lite krubb innan Uggla...
Rikgit trevlig klocka! En länk på den där
Mycket, mycket bra! Gratulerar!
Har aldrig gillat länk på någon klocka. Har alltid hamnat i lådan. Jag tänker vintage mörkbrunt läder på Hösten/vintern. Olivgrön canvas på våren/sommaren och gummit på sommarsemester med bad. Måste säga att gummit håller hög kvalitet.Rikgit trevlig klocka! En länk på den där
Bra!Nu på Hirsch Ranger. Har det på min Alpina också och gillar det...
Ser riktigt bra ut! Har inte varit ett stort fan av 104:an men....Nu på Hirsch Ranger. Har det på min Alpina också och gillar det...
Riktigt snyggt! Kan man få en handledsbild på det också? HahaNu på Hirsch Ranger. Har det på min Alpina också och gillar det...
Absolut! Ikväll book of mormonRiktigt snyggt! Kan man få en handledsbild på det också? Haha
Ruggigt bra! Tack - jag är övertygad, det där blir min nästa klocka.
Absolut! Ikväll book of mormon
Nä du lär väl ha ett nytt bandstift.Hmm jag klantade mig lite här när jag skulle använda microsjusteringen?
Den ploppade ut så, går det fixa eller måste jag fixa nytt stift?
Köp nytt! Hade aldrig vågat gå runt med en lagad som riskerar att gå sönder igenHmm jag klantade mig lite här när jag skulle använda microsjusteringen?
Den ploppade ut så, går det fixa eller måste jag fixa nytt stift?
Tack, mejlat dem nu!Nä du lär väl ha ett nytt bandstift.
Ring eller maila @ERIKSON URHANDEL så kan de säkert skicka ett för en billig kostnad.
@Smulan vad händer? Ska du sälja 104:an nu när den börjar få en revival?
https://klocksnack.se/threads/sinn-104-st-sa.69136/
Den här var ju cool. Om jag har förstått det rätt tillverkades den mellan 2012 och 2015. 103 ST OU Manufactum.
Tachy-skalan placerad på tavlan istället för på vridringen och ett härligt plexi.
https://www.fratellowatches.com/sinn-chronograph-tachymeter-for-manufactum/
Jag gillar den!
Finns mycket fint som försvunnit ur sortimentet. En kanske bör ha is i magen och vänta på den där klockan som inte finns ännu?
Awesome idé!! No pressure @yonsson . Det blir inga stora ändringarDen där verkar som att den fortfarande finns att köpa ny. Kan tänka mig att samarbetspartnern för just den modellen drar ner ha-begäret för den stora massan, även om det inte står något på tavlan.
EDIT: @yonsson har ju möte med Sinn på Basel. Du får passa på att göra en kravspec på din ultimata Sinn-klocka och be honom lämna den vidare
Ge mig, ge mig!
Ge mig, ge mig!
Ursnygg på mörkt vintageläder!
Fanns en på annat forum för ca 12k som jag var väldigt sugen på. Den slank ur näven och när jag kollade in den hos Erikson urhandel så var den lite för dyr...
Vad är det som är högst upp i bilden?