• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Står i instruktionsboken för Sinn104 att dag/datum endast skall justeras mellan 15:00 och 21:00. Är detta speciellt för SW200-1 verket eller är det något unikt för Sinn? Någon som vet?
 
Det är ju riktigt spännande att sitta och vänta på en säljare. Det smyger alltid in ett litet orosmoln om att affären av olika anledningar inte kommer att bli av. Har bra sällskap i alla fall så länge.

IMG_20170305_121144.jpg
 
Den vänstra är riktigt fin! Hur mycket får man en fint beg för?

Det största problemet är att det finns så pass få ex, så att hitta en bra begagnad kan ta ett tag. Men mellan 10-12 skulle jag säga.

Edit: I Sverige kanske ska tilläggas. Vet faktiskt inte hur tillgängligheten är på exempelvis Chrono24.
 
20%. Max. ;)
Riktigt stort grattis till nyförvärvet hursomhelst. Jag är extra svag för den serien (3/3f/13). Du har dessutom samlat en mycket cool och genomtänkt trio! Grattis igen!

Ja, nu när du säger det så är det nog bara 20% :D Tackar för de snälla orden och nu börjar jakten på en 103 så att det blir en riktigt bra kvartett :)
Min graal från Sinn, 101, är tyvärr så pass svårfångad och dyr att det kommer att stanna vid en dröm. (Lånad bild)

SINN-101-P1070274-SML.jpg
 
Tillbaka
Topp