Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan ju fråga men sådant får man aldrig svar på.Visst har Sinn inga keramiska vridringar? Om så är fallet får @yonsson gärna ställa frågan om det är något som ligger i pipeline.
Jag kan ju fråga men sådant får man aldrig svar på.
Tror nog att en Sinn-GTG under 2017 är på sin plats.....?
Ich spreche deutsch. Nur ein bichen...Där man bara får prata tyska
Ouch!Där man bara får prata tyska
Vad blir det!?Det är ju riktigt spännande att sitta och vänta på en säljare. Det smyger alltid in ett litet orosmoln om att affären av olika anledningar inte kommer att bli av. Har bra sällskap i alla fall så länge.
Vad är det som är högst upp i bilden?
Jag gissar på en 104. Det är Sinns svar på gula Breitling just nu. ALLA måste ha en!Vad blir det!?
Helrätt! Den där är jag sugen på om du skulle få för dig att sälja!Måste lägga in en bild på forumets finaste 103a . Idag förenad med annat tyskt stål.
Kom den från Blocket?För att citera den gode Tommy Söderberg:
Boom, boom...Swap, swap
Kom den från Blocket?
Tell me about it...Yes...Inklusive Sinn-läder plus certifikat.
Tell me about it...
Det var jag som tog den över det stora havet i väster.
Grattis! Det är en fin klocka!
Yes.Aha...Roligt att den har en KS-historik...
Nu har jag alltså en kanadensisk, en svensk och en tysk Sinn
Yes.
Härlig trio! Man skulle nästan kunna tro att du är fast i märket
Den vänstra är riktigt fin! Hur mycket får man en fint beg för?It's a Sinn...Kronkyssar
Den vänstra är riktigt fin! Hur mycket får man en fint beg för?
Aha, synd. Är det en keeper eller finns det risk att se den på K&S någon gång?Det största problemet är att det finns så pass få ex, så att hitta en bra begagnad kan ta ett tag. Men mellan 10-12 skulle jag säga.
Aha, synd. Är det en keeper eller finns det risk att se den på K&S någon gång?
DUDE!!För att citera den gode Tommy Söderberg:
Boom, boom...Swap, swap
DUDE!!
GRATTIS!
Det är svårt med färgåtergivningen, men jag tycker att den blå färgen på kopparsulfat-kapseln ser riktigt bra ut och att den ligger på en ungefärlig mättnadsgrad på 25%
20%. Max.
Riktigt stort grattis till nyförvärvet hursomhelst. Jag är extra svag för den serien (3/3f/13). Du har dessutom samlat en mycket cool och genomtänkt trio! Grattis igen!