• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Kör lite natofestival hemma ikväll..:)
Allt klär en skönhet! Men bäst är nog ändå det skogsgröna och blågråa! Tror även mockananot kommer bli att bli välanvänd.
C848EAE3-4BB3-4442-968B-177BDA7C4933.jpeg
3C94682A-EB44-4073-9E99-C53DBA07D71B.jpeg
1139608B-99A2-4854-89F4-BD1FB3C1FAD9.jpeg
9C99A4FB-C26D-4846-89CB-6B9FA97CEC46.jpeg
1738DF23-A476-4334-8552-6B6360D2A5A4.jpeg
C34584FC-646F-47A2-9063-3C5CE13CF751.jpeg
2C6456BB-F13E-4ABB-ACAC-3727B3E36FC1.jpeg

Mockat var oväntat bra! Håller det blågrå högst, mockat som nummer två, sandfärgat på tredjeplats och det gröna som fyra. Bananerna och prickarna får en hedersam delad femteplats :)

Wow, den där behöver jag...

Kan bli svår att få tag på bara tyvärr, om jag har förstått det rätt så såldes endast i 10ex till allmänheten. Sinn brukar ju ha ett minimi på åtminstone 30, så jag misstänker att 20 såldes internt.

Det är förresten bra att Solebox är så pass diskret utskrivet som det är då det är ett sorts tyskt SnS.

Jag har lyckats med att sabba mitt svarta gummi. (Kapade den för kort). Så jag provade att sätta på det vita bandet som jag aldrig har haft på tidigare. (Har det röda och gröna med). Ser inte dumt ut på bild, men det såg inte snyggt ut på min handled. Tänkte att det skulle passa bra i snön. :confused:
_DSC7876.JPG

Slängde på Zulu bandet illa kvickt och bad U1´an om ursäkt. ;)
_DSC8150.JPG

Jag har lyckats med att sabba mitt svarta gummi. (Kapade den för kort). Så jag provade att sätta på det vita bandet som jag aldrig har haft på tidigare. (Har det röda och gröna med). Ser inte dumt ut på bild, men det såg inte snyggt ut på min handled. Tänkte att det skulle passa bra i snön. :confused:
_DSC7876.JPG

_DSC8150.JPG
Tråkigt med gummit, hur sne är du på dig själv just nu?!
Bilden med det vita är riktigt snygg men det är väl som vanligt att vitt gör sig bäst just på bild och inte i verkligheten, tycker det gäller det mesta från möbler till kläder.

Tråkigt med gummit, hur sne är du på dig själv just nu?!
Bilden med det vita är riktigt snygg men det är väl som vanligt att vitt gör sig bäst just på bild och inte i verkligheten, tycker det gäller det mesta från möbler till kläder.
Haha! Jo den värsta ilskan har gått över. Men jag retar mig fortfarande på min egen inkompetens i detta fall. :banghead::bag:
Vitt, det var en stolpe ut för mig men funkar säkert bra för någon annan. :)

_DSC7876.JPG

_DSC8150.JPG

Fantastiskt bra bilder! Trist med det svarta bandet, ytterligare en anledning att det borde finnas microjustering på låset.

Jag tror att hemligheten med det vita bandet är att det kräver sin aktivitet :) När man dyker, åker slalom, kör downhill eller annat så tror jag att bandet kommer upplevas roligare än till vanligt vardagsnyttjande.

Tillbaka
Topp