• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Idag kom mitt nya band och jag är nöjd. :)
6A3EE33E-F209-4366-9B95-F305C8D6DDA5.jpeg
 
Bra idé, du får posta bilder på hur det blev sen, har själv haft samma idé men då hade jag inte upptäckt Clas ohlsons prisvärda väskor.

Det blev ok men inte perfekt. Det går ju att försöka sig på att skära för hand, men det hade blivit ännu sämre. Det som felade nu var att de förskurna småbitarna var en ynka rad för få, så jag fick gå ända ut i kanten på högra sidan. Men det känns bra i alla fall att ha möjlighet att plocka med sig alla Sinn om det är så att det behövs.

IMG_20180127_152513.jpg
IMG_20180127_153753.jpg


IMG_20180127_152804.jpg
 
Det blev ok men inte perfekt. Det går ju att försöka sig på att skära för hand, men det hade blivit ännu sämre. Det som felade nu var att de förskurna småbitarna var en ynka rad för få, så jag fick gå ända ut i kanten på högra sidan. Men det känns bra i alla fall att ha möjlighet att plocka med sig alla Sinn om det är så att det behövs.

IMG_20180127_152513.jpg
IMG_20180127_153753.jpg


IMG_20180127_152804.jpg
Trevlig låda!
Vad ska den sista platsen fyllas med?
 
Det blev ok men inte perfekt. Det går ju att försöka sig på att skära för hand, men det hade blivit ännu sämre. Det som felade nu var att de förskurna småbitarna var en ynka rad för få, så jag fick gå ända ut i kanten på högra sidan. Men det känns bra i alla fall att ha möjlighet att plocka med sig alla Sinn om det är så att det behövs.

IMG_20180127_152513.jpg
IMG_20180127_153753.jpg


IMG_20180127_152804.jpg
Jag tycker trots allt att det blev riktigt bra, trots de problem du beskriver. Kommer nog göra något liknande här framöver. Det är ju en cool väska trots allt :)
 
Det blev ok men inte perfekt. Det går ju att försöka sig på att skära för hand, men det hade blivit ännu sämre. Det som felade nu var att de förskurna småbitarna var en ynka rad för få, så jag fick gå ända ut i kanten på högra sidan. Men det känns bra i alla fall att ha möjlighet att plocka med sig alla Sinn om det är så att det behövs.

IMG_20180127_152513.jpg
IMG_20180127_153753.jpg


IMG_20180127_152804.jpg
Vad är det för storlek på väskan? Såg att det fanns tre olika alternativ på Clas ohlsons hemsida.
 
Vad är det för storlek på väskan? Såg att det fanns tre olika alternativ på Clas ohlsons hemsida.

Jag köpte den minsta, 33x28x12. Får se om jag kanske lägger andra klockor i den här och köper mellanmodellen till Sinn-klockorna så att man har fler tomma platser att fylla på också :) Lite synd bara att de blir så pass mycket tjockare då de ökar i storlek.
 
Jag köpte den minsta, 33x28x12. Får se om jag kanske lägger andra klockor i den här och köper mellanmodellen till Sinn-klockorna så att man har fler tomma platser att fylla på också :) Lite synd bara att de blir så pass mycket tjockare då de ökar i storlek.
Ja okej bra att veta, trodde först att den lilla skulle bli för liten men då är det inga problem :) Hm ja man vill ju inte att den ska bli otymplig. Ska ju ändå vara smidigt att ta med väskan till GTG etc:)
 
Ja okej bra att veta, trodde först att den lilla skulle bli för liten men då är det inga problem :) Hm ja man vill ju inte att den ska bli otymplig. Ska ju ändå vara smidigt att ta med väskan till GTG etc:)

Annars kan man köpa en stooooor PeliCase om man har många Sinn :) (Har postat bilden tidigre tror jag, men den tål att ses igen...obs, lånad från nätet)

d88f0d6c7aaabff15d039d6f65351c24.jpg
 
Menar du 809:n? Nja, skulle säga att den är hyfsat ovanlig och framförallt så varierar den rätt kraftigt i pris när de väl kommer ut till salu. Så just nu väntar jag på att få ja eller nej på ett slutligt bud.
Jag var en smula ironisk. Har inte sett en enda till salu. Å andra sidan är jag ingen Sinn-ninja likt dig. Men den ser trevlig ut, och skulle nog passa väl in i låddan.
 
Det blev ok men inte perfekt. Det går ju att försöka sig på att skära för hand, men det hade blivit ännu sämre. Det som felade nu var att de förskurna småbitarna var en ynka rad för få, så jag fick gå ända ut i kanten på högra sidan. Men det känns bra i alla fall att ha möjlighet att plocka med sig alla Sinn om det är så att det behövs.

IMG_20180127_152513.jpg
IMG_20180127_153753.jpg


IMG_20180127_152804.jpg
Var hittade du kuddarna? :)
 
Tillbaka
Topp