Kör dubbelt idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två favoriter! Tack för jämförande fotot - lägg gärna upp fler på EZM 3 och 104 tillsammans. Jag tycker att vita 104 ser allt bättre ut med tiden.
Någon som har koll på om man kan använda samma originalarmband, gummi och länk, till såväl UX som EZM3?
Bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bundMesh var riktigt coolt på 104:an. Men nämn för guds skull inte ordet ”Bund” igen, man mår ju dåligt bara av att höra ordet, även om man slipper ha det bandet skräpandes hemma.
Bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund
Riktigt snygg på bund! Mer bund till folket!Bund är det ju det skönaste man kan ha på armen Gammal bild, men så klart att @eastwood måste få glädjas av ett bund. Sa jag att jag gillar bund?
Bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund bund
Bund är det ju det skönaste man kan ha på armen Gammal bild, men så klart att @eastwood måste få glädjas av ett bund. Sa jag att jag gillar bund?
Don’t go there.......Riktigt snygg på bund! Mer bund till folket!
Jag antar att du fått frågan många gånger förut, men vilken ref är det? Och varför har du den på Bund? Gillar verkligen hur de röda visarna utgör en bra kontrast mot tavlan och hur de poppar på ett bra sätt.Bund är det ju det skönaste man kan ha på armen Gammal bild, men så klart att @eastwood måste få glädjas av ett bund. Sa jag att jag gillar bund?
Jag antar att du fått frågan många gånger förut, men vilken ref är det? Och varför har du den på Bund? Gillar verkligen hur de röda visarna utgör en bra kontrast mot tavlan och hur de poppar på ett bra sätt.
Roligt, litet kit och en fantastiskt fin klocka.Det är en Sinn 256...kom i en fantastisk speciallåda med bund, länk och........Zippo-tändare
Är detta normal kvalitet för Sinn, att länkarna fastar istället för att falla ner fint. Helt ny 556 med "fine link bracelet"?
Busenkelt åtgärdat dock. Blästra e inte dyrt eller svårt. Kan med fördel göras hemma själv
Lite fler bilder på nykomlingen. Är imponerad av lumen, den slår U1 med hästlängder vilket förvånar mig.
Fortfarande mycket nöjd med den blästrade länken. Enda svagheten är att repor och slitaget antagligen kommer synas ganska tydligt med tiden, har märkt det runt låset.
Ok, det lät intressant. Låter som grekiska för mig men extra kul om man kunde göra det själv någon gångBusenkelt åtgärdat dock. Blästra e inte dyrt eller svårt. Kan med fördel göras hemma själv
Tycker den är fin, har kikat lite efter 156, tror att den passar mina handleder (195mm) bättre..Bund är det ju det skönaste man kan ha på armen Gammal bild, men så klart att @eastwood måste få glädjas av ett bund. Sa jag att jag gillar bund?
Om vi säger så. Att få någonting borstat snyggt eller polerat bra kräver skicklighet.Ok, det lät intressant. Låter som grekiska för mig men extra kul om man kunde göra det själv någon gång
Skönt att ha något mer att googla efter på kvällarna
Lite fler bilder på nykomlingen. Är imponerad av lumen, den slår U1 med hästlängder vilket förvånar mig.
Fortfarande mycket nöjd med den blästrade länken. Enda svagheten är att repor och slitaget antagligen kommer synas ganska tydligt med tiden, har märkt det runt låset.
Tycker den är fin, har kikat lite efter 156, tror att den passar mina handleder (195mm) bättre..
Tack. Ja det är ju ett billigt sätt att få något lite ovanligare i samlingen.Den ser riktigt fin ut i solen, och coolt att ha en Piece Unique
Fassen va bra bilder
Nonsens, klockan är av optimal storlek! Iaf på 16cm handledJa, 256 är liten och känns liten på armen, har 185mm, men inte För liten ändå. Håller också på att leta 156, men den Gen1 som jag vill ha dyker nästan aldrig upp till salu dessvärre.
Jag har haft UX hos Sinn i omgångar. Frakten kostar 50€ åt vardera hållet. Tidsåtgången var ca två månader om jag inte missminner mig. Lite märkligt är att man inte får bekräftelse att den kommit fram förrän de har "skrivit in" den, vilket tar nån vecka.Ja, ett kvartal hör man inte sällan på internationella fora, men jag vet inte hur det ser ut för oss som är ett grannland. Någon här inne som vet? [Edit: själva frakten är förstås en försumbar faktor. Jag grubblar alltså över eventuella urvalsfel bland dem som har synpunkter, och gissar att t.ex. missnöjda amerikaner är mer benägna att beklaga sig över att ha skickat sin klocka ända till Tyskland.]
Tack. Ja det är ju ett billigt sätt att få något lite ovanligare i samlingen.
Fortsätt gärna att tipsa om klockor, vi är många som inte kommit lika långt i våra egna samlingar
Nonsens, klockan är av optimal storlek! Iaf på 16cm handled