Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör väl alla?!Letar du ny Sinn?
Det är inte helt svart dock. Typ metalgrey med hårdvara matchande klockan.Den blev ju riktigt cool på svart nato. Snäppet bättre än mitt sandfärgade.
Den är ju dubbelt så bra på gummit, och ett Isofrane är ju dubbelt så bra som originalgummit, så köp ett sånt så blir allt fyra gånger så bra! Happy, happy, joy!Börjar tröttna på min ux på länk.
Finns det något att göra, något att prova för att återfå glöden igen ?
Det ska absolut inhandlas ett isofrane framöver så får vi seDen är ju dubbelt så bra på gummit, och ett Isofrane är ju dubbelt så bra som originalgummit, så köp ett sånt så blir allt fyra gånger så bra! Happy, happy, joy!
Ja, jag gillar dom. Premium. Jag gillar den också på Bonetto 284 som har lite humanare prislapp. 295 kr från royalstraps. Köper man för minst 500 får man just nu 20 procent, och annars är det ju 10% med rabattkoden KS10.Det ska absolut inhandlas ett isofrane framöver så får vi se
356 Roberto idag
Tavlan är brun. I min mening mycket trevlig men har kanske inte riktigt samma läsbarhet som originalet.Den är riktigt mysig den där. Är tavlan lite åt brunt/grått eller är det bilden som luras?
Tack för en bra genomgång och jämförelse.
Är ju sugen på en EZM3 men tycker att visarna är lite klena, är dom det eller luras bilderna?
Har tyvärr aldrig fingrat på någon live.
Ok, Lite svårt när man inte kan se den på riktigt. Sen är man ju lite skadad av U1:an också. Snälla Sinn skaffa en återförsäljare i Göteborg snarastDet är nästan omöjligt att svara på. Jag har aldrig tänkt på det, men det är ju så klart tycke och smak. Jag tror att större visare i samma stil skulle riskera att kännas klumpiga. Ezm3 har ju lånat visarna från Ezm1...kungen av cool
Ok, Lite svårt när man inte kan se den på riktigt. Sen är man ju lite skadad av U1:an också. Snälla Sinn skaffa en återförsäljare i Göteborg snarast
Alltså, hade 104 kommit med en dykbezel så hade jag införskaffat en utan att blinka. Ezm3 är fin, men gillar 104 snäppet bättre i utseende. Grym jämförelse. Tack så mycket!
Sneglar lite åt en Sinn UX, finns två här på K&S varav den ena har GSG9 på tavlan, vad är skillnaden på den jämfört mot den det bara står HYDRO på?
Tack för svar!Du får maila Sinn och fråga om de kan slänga på en Ezm-bezel på en 104:a. Vet att de kan göra modifieringar, men är inte helt hundra på om det passar. Eller vad de tar för det heller för den delen.
Förutom tavel-layout har GSG kronan vid 10 samt vit sekundvisare till skillnad från den vanliga som har kronan 4 och rödvit sekundvisare. I övrigt tror jag inte att det ska vara någon skillnad.
Fick min första UX i ett byte under veckan, trevlig sak
Länken var modell robust och gummit lika så, länken åkte dock på efter lite velande.
Nice!Fick min första UX i ett byte under veckan, trevlig sak
Länken var modell robust och gummit lika så, länken åkte dock på efter lite velande.
Här kommer en liten fotojämförelse mellan Ezm3 och 104 W. Med tanke på att de har väldigt närbesläktade case så är det ändå verkligen väsensskilda klockor.
Sinn har börjat med franska som visningsalternativ på hemsidan. Vet inte varför jag tycker att Sinn och Frankrike inte riktigt passar ihop
Kanske vill slå sig in i Kanada?
Känns det bättre?