Var hos bergströms(sjukt trevliga) i Uppsala och kortade ner länken på mitt senaste inköp! Riktigt nöjd.
Grattis...kul att du är nöjd Beställde du från Sinn till slut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var hos bergströms(sjukt trevliga) i Uppsala och kortade ner länken på mitt senaste inköp! Riktigt nöjd.
Nej det blev faktiskt från erikson urhandel, samma pris + gratis frakt!Grattis...kul att du är nöjd Beställde du från Sinn till slut?
Mångsidig minst sagt, dressig, sportig och toolig enligt mig. Sen en bra vattentäthet + dykar extension.Den är jävligt bra på många sätt 556i
Nej det blev faktiskt från erikson urhandel, samma pris + gratis frakt!
Jag får tacka så mycket för tipset och all input jag fått från dig, uppskattas rejält!Bra val och kul att jag kunde få tipsa om Erikson Kan rekommendera ett besök där också när du är i Stockholm, mycket trevligt att titta på.
Fundera på att komplettera med något trevligt nato nu så har du verkligen en mångsidig klocka.
Håller med om allt förutom dykarförlängningen. Helt onödig och de skulle lagt de krutet på ett skönare lås istället. Då hade den varit riktigt riktigt bra! men den är jäkligt bra för pengen oavsettMångsidig minst sagt, dressig, sportig och toolig enligt mig. Sen en bra vattentäthet + dykar extension.
Absolut, jag gillar den inte alls utan ville bara påpeka mångsidigheterHåller med om allt förutom dykarförlängningen. Helt onödig och de skulle lagt de krutet på ett skönare lås istället. Då hade den varit riktigt riktigt bra! men den är jäkligt bra för pengen oavsett
Inlägg 5.000 får ju naturligtvis bli i "hemma-tråden" och i form av en Sinn-hög Kom på nu bara att Ezm3 ju inte fick bara med. Hm, undrar vart jag har lagt den? 256 är ju hos @Nissenutz så hans finfina 104:a fick agera vikarie.
Helt makalöst fin samling!
Å hur vet du det? Har jag försagt mig? Eller har du snokat hos ASG?@ironcastle Jag vet vad du ska byta till
Å hur vet du det? Har jag försagt mig? Eller har du snokat hos ASG?
Hur som helst har jag just loggat in hos UPS. Snart blir det en liten paketöppning kanske
Inte för att vara elak men jag skrattar gott när du gömt dina klockor så bra att du inte hittar dom själv Är inte orolig för om du gömmer 104 då jag som sagt håller din 256 gisslan här hemmaInlägg 5.000 får ju naturligtvis bli i "hemma-tråden" och i form av en Sinn-hög Kom på nu bara att Ezm3 ju inte fick bara med. Hm, undrar vart jag har lagt den? 256 är ju hos @Nissenutz så hans finfina 104:a fick agera vikarie.
Jo det har gått riktigt bra måste jag säga.ASG skvallrade faktiskt Men utan att jag frågade specifikt...vi mailade lite idag och jag berömde henne för hur de hade hanterat allting med bubblorna och då skrev hon vad utbytesklockan var. Men jag tiger som muren
Inte för att vara elak men jag skrattar gott när du gömt dina klockor så bra att du inte hittar dom själv Är inte orolig för om du gömmer 104 då jag som sagt håller din 256 gisslan här hemma
Nu blev du huvudpersonen själv också, Stig Helmer!
Haha du är fantastiskt!Jag som gillade att vara Ole Ezm3 låg i ett glasögonfodral nerstoppad i ett stövelskaft där stöveln i sin tur låg i en flyttkartong
Jo det har gått riktigt bra måste jag säga.
Jag har öst över dem beröm. Kan faktiskt inte tänka mig en bättre hantering av mitt ärende än hon sytt ihop. Har fått skicka å krångla fram å tillbaka flera ggr. Har fått ny och inte ens det funkade. Men ändå sitter jag här med en go' känsla i kroppen. Det är ju ett ypperligt betyg för dem.
Jag vet å andra sidan ditt förnamn, hon nämnde att ni berörde sommaren å planer på Sverige.
Folk vill ha 7000 - 8000 här. En bra dag även billigare....Har senaste tiden börjat fatta tycke för 556i och är väldigt sugen på att köpa en, så min fråga till er, vad får man ge för en begagnad sådan på länk?
Tack för svar, har du någon koll på om det skiljer i pris på de två länkar som finns?Folk vill ha 7000 - 8000 här. En bra dag även billigare....
Enligt hemsidan så verkar de skilja ca 1000 spänn. Finelinken dyrare alltså. Men jag tycker h-länken är snyggare. Trots lite skräpig clasp. Kan sakna min gamla 556i.Tack för svar, har du någon koll på om det skiljer i pris på de två länkar som finns?
Ahhh, det är så det heter, finelinken är den jag är ute efter, som du säger så är jag inget fan av claspet på H-länken..Enligt hemsidan så verkar de skilja ca 1000 spänn. Finelinken dyrare alltså. Men jag tycker h-länken är snyggare. Trots lite skräpig clasp. Kan sakna min gamla 556i.
Finelinken har ju bättre clasp. En helt ok butterfly. Det jag inte gillar är väl att det är en rätt dressad look. Och till 556i tycker jag det passar bättre med den grövre h-länken. Hade det varit en anniversary eller MOP dial, då passar finelinken utmärkt. EMM baraAhhh, det är så det heter, finelinken är den jag är ute efter, som du säger så är jag inget fan av claspet på H-länken..
Ahhh, det är så det heter, finelinken är den jag är ute efter, som du säger så är jag inget fan av claspet på H-länken..
Tack så mycket för hjälpen @Clark Kent & @Wydestream
Känner mig redan välkommen i värmen i Sinntråden.
Lutar ändå åt finelink, kan man köpa halvlänkar eller dylikt?