Kvällsplugg på våglära & optik - kommer nog bli en liten djupdykning i hur kvartskristaller vibrerar och varför betraktningsvinkeln blir som den blir framöver..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske det, men oavett vilket blev det lyckat!Blev dressigare. Borde kanska varit en aning mörkare?
Blev dressigare. Borde kanska varit en aning mörkare?
Det kommer nog mörkna lite. Ser kanonbra ut!Blev dressigare. Borde kanska varit en aning mörkare?
Grymt fint! Tror oxå den kommer mörkna lite med tiden, ge det några veckorDet kommer nog mörkna lite. Ser kanonbra ut!
Köpt av @Feskarn och mycket bekvämt...Det kommer nog mörkna lite. Ser kanonbra ut!
Aha! Så enkelt. Tack!
Längesen jag var inne och skrev här nu. Måste säga att Sinn inte riktigt imponerade på mig med sina släpp på Basel. Jag hade nog velat se en helt ny modell, inte bara vidareutvecklingar.
Ja precis! Den blå 103:an är fin. Men hade gärna sätt några nya materialval eller liknande på den. Tycker t. ex att Omega gjorde det bra med den helt keramiska speedyn.Jag håller dessvärre med. Sen förstår jag inte riktigt taktiken med att slippa 756/757 bara någon vecka innan Basel. Plus att man gott hade kunnat vänta med att släppa Jagduhr också. En blå limiterad 103:a däremot känns som ett bra släpp i mellanperioden.
Är det en datamaskin som sköter sinns instagramkonto?
Slumpmässiga urklipp från bilder så man omöjligt kan tyda vad det är. Tycker mest det ser underligt ut, mycket underligt.
Passar även i den här tråden:Dags för några trevliga bilder!
Påsk är en härlig tid!
Ett pekfinger mellan arm och klocka är perfekt. Inte klibbigt utan lagom luftigt även när armen är varm.Passar även i den här tråden:
https://klocksnack.se/threads/visa-ditt-bilhandlarhäng.25977/
Oftast är det ju klockorna man kommenterar här men shit va fint det ser ut i bakgrunden!Dags för några trevliga bilder!
Påsk är en härlig tid!
Eller hur! En bild till kan jag bjussa på. Utan klockan.Oftast är det ju klockorna man kommenterar här men shit va fint det ser ut i bakgrunden!
Svårt avis sitter jag hemma med fru o barn där sonen har brutet ben sedan vecka 11