Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det säger jag inte!
Kommer på fredag förhoppningsvis.
Min erfarenhet är att telefon fungerar mycket bättre än mail om du vill veta vad de har i lager och vad det svenska priset är.Kul De har en hel del modeller inne, men om du verkligen har snöat in på en specifik modell så maila och se om den finns.
Min erfarenhet är att telefon fungerar mycket bättre än mail om du vill veta vad de har i lager och vad det svenska priset är.
Jag mailade för över en vecka sedan och har ännu inte fått svar. Eller det har jag ju eftersom jag till slut tröttnade på att vänta och ringde istället.... att de alltid är snabba på mailen. Vissa saker vill jag gärna ha i skrift, inte minst prisinfo och liknande så där föredrar jag mailen om det inte är något jag måste ha svar på sekunden.
Jag mailade för över en vecka sedan och har ännu inte fått svar. Eller det har jag ju eftersom jag till slut tröttnade på att vänta och ringde istället.
Nu var det inte det du frågade om men jag har originalgummit med det stora låset till min EZM3. Jag har använt det en del men gillar det egentligen inte. Det är stelt och tjockt och inte alls följsamt. Länk eller nato är mycket mer bekvämt.Angående gummi till Ezm3 ...
Nu var det inte det du frågade om men jag har originalgummit med det stora låset till min EZM3. Jag har använt det en del men gillar det egentligen inte. Det är stelt och tjockt och inte alls följsamt. Länk eller nato är mycket mer bekvämt.
Dubbelt upp av Deutschland idag!
Grattis! Och bandet ser ju ovanligt välmatchat ut! Var är det köpt?
Grattis! Och bandet ser ju ovanligt välmatchat ut! Var är det köpt?
+1 på det. Gärna lite wristshots @Hallis
Välkommen till den tyska delen av forumet!Som ny medlem känns det passande att dela med mig av en bild på min nya klocka.
Det blev som synes en Sinn 556 I M som jag har på ett läderband från Hirsch med Sinns viklås. Nöjd än så länge.
Mvh
Stefan
Som ny medlem känns det passande att dela med mig av en bild på min nya klocka.
Det blev som synes en Sinn 556 I M som jag har på ett läderband från Hirsch med Sinns viklås. Nöjd än så länge.
Mvh
Stefan
Välkommen till den tyska delen av forumet!
Snyggt som bara den! Du får gärna posta en bild på viklåset också. Och som @Moorflax redan skrivit, willkommen zu uns
Om det var någon av dem så vet jag vilken det inte var iallafall.Vilken modell blir det?
Gissar på 556i eller 103:n som dök upp på K&S i natt.
Då är vi oense Telefon fungerar ju så klart utmärkt, men jag mailade Erikson 09.55 i morse och fick svar inom en timme och min erfarenhet är att de alltid är snabba på mailen. Vissa saker vill jag gärna ha i skrift, inte minst prisinfo och liknande så där föredrar jag mailen om det inte är något jag måste ha svar på sekunden.
Vilken mailadress har ni använt? Mailade i förra veckan (eller var det i måndags?) [email protected] och har ännu inte fått svar.Jag mailade för över en vecka sedan och har ännu inte fått svar. Eller det har jag ju eftersom jag till slut tröttnade på att vänta och ringde istället.
Samma här. Mailade i fredags men inget svar...Vilken mailadress har ni använt? Mailade i förra veckan (eller var det i måndags?) [email protected] och har ännu inte fått svar.
Det kanske är som på min arbetsplats att ingen tar tag i mailet om det kommer till den allmänna epostadressen?
Eller hur! Kul!Känns som SINN är upcoming!
Vilken mailadress har ni använt? Mailade i förra veckan (eller var det i måndags?) [email protected] och har ännu inte fått svar.
Det kanske är som på min arbetsplats att ingen tar tag i mailet om det kommer till den allmänna epostadressen?
Ja, snart tar vi marknadsandelar från Breitlingtråden och sedan är det bara en tidsfråga innan vi växer om Paneraidelen av forumet!Känns som SINN är upcoming!
Grattis till klockan! Den är ball den där.Tack! Bandet inköpt av singularstraps, bra kvalitet tycker jag! (Ber om ursäkt för kassa bilder & värdelös färgmatchning).
Vilken mailadress har ni använt? Mailade i förra veckan (eller var det i måndags?) [email protected] och har ännu inte fått svar.
Samma här. Mailade i fredags men inget svar...
Lite on-topic nu då: Vad tror ni om nya EZM12 som antagligen kommer att visas på Basel?
Ingen förutom Sinn själva har ju en aning men man kan ju alltid spekulera!
Du får väl lägga ett rejält bud, gärna femsiffrigt, till den som fick denDet känns som denna tråden har högst tryck för tillfället. Börjar så smått förstå varför. Var för långsam när det gällde 103:an som lades ut inatt. Missade den sist den låg ute också .