Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade en hel del tvek själv men den är vassare i verkligheten. Skojig sommarklocka.Skit va snyggt! Jag var tveksam när jag sett första bilderna från basel, men det ser Kick Ass i "verklighet"!
Nä jag har väl tröttnat lite på svarta, vita, och gräddeskära U1r. Men din idé med vinter-camo köper jag ändå!Sorry @Moorflax , jag vet att du inte vill se fler varianter på U1...men
Det hade varit grymt med en ny Camo, men en Winter Camo. Det hade ju blivit grymt coolt och visarna hade passat så mycket bättre på ett sådant mönster än på det grön/gula camo som är nu. Plus att både det vita och svarta gummit skulle vara kungligt bra passning på.
Levereras självklart med SDR-ezel samt en vit bezel
Typ något åt det hållet...
Citatkungen är framme igen!Nä jag har väl tröttnat lite på svarta, vita, och gräddeskära U1r. Men din idé med vinter-camo köper jag ändå!
Bisarrt med vit vridring också! Man måste dock ändra mönstret lite. På den gröna så är den stora svarta ”blobben” mitt i urtavlan ett designmässigt haveri.
Men det är allt bra konstigt att klockan gick hela vägen genom alla kontroller utan att någon såg detta!Citatkungen är framme igen!
"Designmässigt haveri"! Kan inte bli tydligare! Klockrent!
Nä jag har väl tröttnat lite på svarta, vita, och gräddeskära U1r. Men din idé med vinter-camo köper jag ändå!
Bisarrt med vit vridring också! Man måste dock ändra mönstret lite. På den gröna så är den stora svarta ”blobben” mitt i urtavlan ett designmässigt haveri.
Men det är allt bra konstigt att klockan gick hela vägen genom alla kontroller utan att någon såg detta!
Jag gillar den skarpt men det går inte att ose detta.
Bra där!Har mailat tyskarna i alla fall
Nej det stämmer. Det går inte att ose vissa saker. Blobb på U1:rna. Oköpbar. Men än värre. Pillesnoppvisare på LLD.Men det är allt bra konstigt att klockan gick hela vägen genom alla kontroller utan att någon såg detta!
Jag gillar den skarpt men det går inte att ose detta.
Hade en sådan här(apropå pillesnoppvisare)Nej det stämmer. Det går inte att ose vissa saker. Blobb på U1:rna. Oköpbar. Men än värre. Pillesnoppvisare på LLD.
Hemskt.Hade en sådan här(apropå pillesnoppvisare)
Tror till och med att jag påvisade just detta i min recension av densamma.
Jäklar! Jätte fin bild. Klockan i sig är också grym
Godkväll Sinnisters!
Jäklar! Jätte fin bild. Klockan i sig är också grym
Jag tänkte gå på samma visning.Tack Superman
Ses vi på Mini Basel? Jag har anmält mig till den 17:e andra visningen.
Anmälda till andra visningen:Jag tänkte gå på samma visning.
Mat behöver man!Anmälda till andra visningen:
@Anatta
@Wydestream
@Moorflax
Flera som ska gå på andra visningen och vill ses innan på en bit mat?
Även jag räknar med att gå på andra dagen och andra visningen.Anmälda till andra visningen:
@Anatta
@Wydestream
@Moorflax
Flera som ska gå på andra visningen och vill ses innan på en bit mat?
Yes är på.Då borde han också äta ju!
@Hoffa är väl på?