• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

marmot

Panerai
20180502_191106.jpg


Minn Sinn. För övrigt till salu..
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Sorry @Moorflax , jag vet att du inte vill se fler varianter på U1...men :D

Det hade varit grymt med en ny Camo, men en Winter Camo. Det hade ju blivit grymt coolt och visarna hade passat så mycket bättre på ett sådant mönster än på det grön/gula camo som är nu. Plus att både det vita och svarta gummit skulle vara kungligt bra passning på.

Levereras självklart med SDR-ezel samt en vit bezel :)

SINN_U1Camouflage_F_straps-1000.jpg


Typ något åt det hållet...

Unknown.png
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Sorry @Moorflax , jag vet att du inte vill se fler varianter på U1...men :D

Det hade varit grymt med en ny Camo, men en Winter Camo. Det hade ju blivit grymt coolt och visarna hade passat så mycket bättre på ett sådant mönster än på det grön/gula camo som är nu. Plus att både det vita och svarta gummit skulle vara kungligt bra passning på.

Levereras självklart med SDR-ezel samt en vit bezel :)

SINN_U1Camouflage_F_straps-1000.jpg


Typ något åt det hållet...

Unknown.png
Nä jag har väl tröttnat lite på svarta, vita, och gräddeskära U1:eek:r. Men din idé med vinter-camo köper jag ändå!
Bisarrt med vit vridring också! Man måste dock ändra mönstret lite. På den gröna så är den stora svarta ”blobben” mitt i urtavlan ett designmässigt haveri. :wtf:
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Nä jag har väl tröttnat lite på svarta, vita, och gräddeskära U1:eek:r. Men din idé med vinter-camo köper jag ändå!
Bisarrt med vit vridring också! Man måste dock ändra mönstret lite. På den gröna så är den stora svarta ”blobben” mitt i urtavlan ett designmässigt haveri. :wtf:
Citatkungen är framme igen!
"Designmässigt haveri"! Kan inte bli tydligare! Klockrent! :D
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Nä jag har väl tröttnat lite på svarta, vita, och gräddeskära U1:eek:r. Men din idé med vinter-camo köper jag ändå!
Bisarrt med vit vridring också! Man måste dock ändra mönstret lite. På den gröna så är den stora svarta ”blobben” mitt i urtavlan ett designmässigt haveri. :wtf:

Limiterad till
Men det är allt bra konstigt att klockan gick hela vägen genom alla kontroller utan att någon såg detta! :wideyed:
Jag gillar den skarpt men det går inte att ose detta.

Jag tänker att man ska ha individuellt mönstrade tavlor också. Mycket roligare och skapar lite diskussionsunderlag om vem som egentligen har den bästa Winter Camo-U1

Har mailat tyskarna i alla fall :)
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Nu är jag antagligen jättetråkig men varför inte en U1 W med röd sekundvisare? What's not to like liksom. Tänker att den inte ens skulle behöva vara PVD:ad utan bara svart vridring.
 
Topp