Sidan 4 håller inte! Ligger alla Sinnister och solar?
Trotsar speedy tuesday och kör EZM3 Löjligt nöjd fortfarande!
Min säger hej. Ute på långfärd och blev lite trött i handleden. Dags att skaffa ett gummi till den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sidan 4 håller inte! Ligger alla Sinnister och solar?
Just ja, trevligt! Jag får nog hålla mig ifrån dessa drycker om jag ska kunna ta mig hem.Yes är på.
Vi är några som ska ses för lite öl innan på mitt kontor i närheten av mässan.
Speedy? Aldrig hört talas om?Sidan 4 håller inte! Ligger alla Sinnister och solar?
Trött i handleden? Är den så tungMin säger hej. Ute på långfärd och blev lite trött i handleden. Dags att skaffa ett gummi till den.
Just ja, trevligt! Jag får nog hålla mig ifrån dessa drycker om jag ska kunna ta mig hem.
@Anatta @Hoffa @Clark Kent eller annan stockholmare kanske kan föreslå ett matställe att ses på?
Speedy? Aldrig hört talas om?
Är det någon sån därninga obskyr japanvariant av 556:an nu igen?
Det är lugnt, jag åker från jobbet strax före fyra eller nåt.Inte så bra på Sumpans restauranger. Kan kika lite om vi hjälps åt.
Kommer inte komma loss förrän strax före 17 dock (sommaravslutning)
Haha din lustigkurre där..Just ja, trevligt! Jag får nog hålla mig ifrån dessa drycker om jag ska kunna ta mig hem.
@Anatta @Hoffa @Clark Kent eller annan stockholmare kanske kan föreslå ett matställe att ses på?
Just ja, trevligt! Jag får nog hålla mig ifrån dessa drycker om jag ska kunna ta mig hem.
Breitlings nya colt framförallt!Kanske är enklare om man tar mat och snack efteråt?
Vad är det mer än Sinn ni ska kolla in?
Själv så är jag nyfiken på nya Breitling.
Public är nog bra för detta klockgäng.Bra Mat uppe vid simhallen har just bra mat, både fisk och kött. Goda pizzor, eller flatbreads som det så tjusigt kallas, finns i gamla vattentornet.
Thai Amari levererar anständigt thaikäk. Phil’s burger gör ju ok fläsksemlor och det har varit hyfsat på The Public när jag har varit där. Sen finns säkert annat nytt som jag har missat.
Enklare efter, blir lite tajt kanske innan 18.Kanske är enklare om man tar mat och snack efteråt?
Vad är det mer än Sinn ni ska kolla in?
Själv så är jag nyfiken på nya Breitling.
Tror det också! Jag har tre möten i morgon och eftersom jag är ny så kan jag inte bara skylla på annat och skippa dessa.Enklare efter, blir lite tajt kanske innan 18.
Jag tror inte det. Men minns inte om de har en uteservering eller inte. Då kanske fler väljer att gå dit om vädret är lika fint imorrn.Tror det också! Jag har tre möten i morgon och eftersom jag är ny så kan jag inte bara skylla på annat och skippa dessa.
Kommer nog inte ifrån före 16 och så ska jag hämta @Anatta också. Vi kommer nog ganska precis när det startar.
Hoffa tipsade om Public. Behöver man boka bord även på en sketen torsdag? sa den naive lantisen
Du tänker på 556? Den är svår, den har sin dagsform.
Tror det också! Jag har tre möten i morgon och eftersom jag är ny så kan jag inte bara skylla på annat och skippa dessa.
Kommer nog inte ifrån före 16 och så ska jag hämta @Anatta också. Vi kommer nog ganska precis när det startar.
Hoffa tipsade om Public. Behöver man boka bord även på en sketen torsdag? sa den naive lantisen
Någon som sitter på en 566 MoP dial? som kan sleva lite bilder
5-6 pers ungefär?Hur många blir vi? Tänkte ringa och kolla om vi behöver boka.
Kom till kontoret och ta några kalla.Tror det också! Jag har tre möten i morgon och eftersom jag är ny så kan jag inte bara skylla på annat och skippa dessa.
Jag hämtar @Anatta så dyker vi upp! Pm:a adressen vetjaKom till kontoret och ta några kalla.