• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Sidan 4 håller inte! Ligger alla Sinnister och solar?
Trotsar speedy tuesday och kör EZM3:cool: Löjligt nöjd fortfarande!
D80CA8BB-81D9-45E5-808B-5D9FBF02CEA4.jpeg

Min säger hej. Ute på långfärd och blev lite trött i handleden. Dags att skaffa ett gummi till den.
IMG_20180515_172304.jpg
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Yes är på.
Vi är några som ska ses för lite öl innan på mitt kontor i närheten av mässan.
Just ja, trevligt! Jag får nog hålla mig ifrån dessa drycker om jag ska kunna ta mig hem.
@Anatta @Hoffa @Clark Kent eller annan stockholmare kanske kan föreslå ett matställe att ses på?



Sidan 4 håller inte! Ligger alla Sinnister och solar?
Trotsar speedy tuesday och kör EZM3:cool: Löjligt nöjd fortfarande!
D80CA8BB-81D9-45E5-808B-5D9FBF02CEA4.jpeg
Speedy? Aldrig hört talas om? :eek:
Är det någon sån därninga obskyr japanvariant av 556:an nu igen? :hungover::D
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Just ja, trevligt! Jag får nog hålla mig ifrån dessa drycker om jag ska kunna ta mig hem.
@Anatta @Hoffa @Clark Kent eller annan stockholmare kanske kan föreslå ett matställe att ses på?




Speedy? Aldrig hört talas om? :eek:
Är det någon sån därninga obskyr japanvariant av 556:an nu igen? :hungover::D

Inte så bra på Sumpans restauranger. Kan kika lite om vi hjälps åt.
Kommer inte komma loss förrän strax före 17 dock (sommaravslutning) :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Just ja, trevligt! Jag får nog hålla mig ifrån dessa drycker om jag ska kunna ta mig hem.
@Anatta @Hoffa @Clark Kent eller annan stockholmare kanske kan föreslå ett matställe att ses på?




Speedy? Aldrig hört talas om? :eek:
Är det någon sån därninga obskyr japanvariant av 556:an nu igen? :hungover::D

Det har poppat upp en hel del nytt den senaste tiden i Sumpan, men jag har tyvärr för dålig koll för att våga mig på en rekommendation.
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Bra Mat uppe vid simhallen har just bra mat, både fisk och kött. Goda pizzor, eller flatbreads som det så tjusigt kallas, finns i gamla vattentornet.
Thai Amari levererar anständigt thaikäk. Phil’s burger gör ju ok fläsksemlor och det har varit hyfsat på The Public när jag har varit där. Sen finns säkert annat nytt som jag har missat.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Kanske är enklare om man tar mat och snack efteråt?
Vad är det mer än Sinn ni ska kolla in?
Själv så är jag nyfiken på nya Breitling.
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Bra Mat uppe vid simhallen har just bra mat, både fisk och kött. Goda pizzor, eller flatbreads som det så tjusigt kallas, finns i gamla vattentornet.
Thai Amari levererar anständigt thaikäk. Phil’s burger gör ju ok fläsksemlor och det har varit hyfsat på The Public när jag har varit där. Sen finns säkert annat nytt som jag har missat.
Public är nog bra för detta klockgäng.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Enklare efter, blir lite tajt kanske innan 18.
Tror det också! Jag har tre möten i morgon och eftersom jag är ny så kan jag inte bara skylla på annat och skippa dessa.
Kommer nog inte ifrån före 16 och så ska jag hämta @Anatta också. Vi kommer nog ganska precis när det startar.
Hoffa tipsade om Public. Behöver man boka bord även på en sketen torsdag? sa den naive lantisen:oops:
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Tror det också! Jag har tre möten i morgon och eftersom jag är ny så kan jag inte bara skylla på annat och skippa dessa.
Kommer nog inte ifrån före 16 och så ska jag hämta @Anatta också. Vi kommer nog ganska precis när det startar.
Hoffa tipsade om Public. Behöver man boka bord även på en sketen torsdag? sa den naive lantisen:oops:
Jag tror inte det. Men minns inte om de har en uteservering eller inte. Då kanske fler väljer att gå dit om vädret är lika fint imorrn.
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Tror det också! Jag har tre möten i morgon och eftersom jag är ny så kan jag inte bara skylla på annat och skippa dessa.
Kommer nog inte ifrån före 16 och så ska jag hämta @Anatta också. Vi kommer nog ganska precis när det startar.
Hoffa tipsade om Public. Behöver man boka bord även på en sketen torsdag? sa den naive lantisen:oops:

Hur många blir vi? Tänkte ringa och kolla om vi behöver boka. :)
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Tror det också! Jag har tre möten i morgon och eftersom jag är ny så kan jag inte bara skylla på annat och skippa dessa.
Kommer nog inte ifrån före 16 och så ska jag hämta @Anatta också. Vi kommer nog ganska precis när det startar.
Hoffa tipsade om Public. Behöver man boka bord även på en sketen torsdag? sa den naive lantisen:oops:
Kom till kontoret och ta några kalla.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Fan att man inte kan komma. Vore sjukt kul att kika på massa nytt och framförallt träffa många av er i tråden också!

Är hemma själv med dottern ikväll då Sambon jobbar eftermiddag :(
 
Topp