• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Du tar orden ur munnen på mig!

Var dumsnål för ett par veckor sedan när jag inte ville betala begärt pris för en helsvart, (inklusive siffrorna), bezelring till U1. Den hade passat bra om än inte så funktionell om man nu skulle dyka med klockan. Annars så har jag har hittat en bra 212 till dig...inklusive KSK-basker :)

Skärmavbild 2018-10-24 kl. 22.24.28.png

Var dumsnål för ett par veckor sedan när jag inte ville betala begärt pris för en helsvart, (inklusive siffrorna), bezelring till U1. Den hade passat bra om än inte så funktionell om man nu skulle dyka med klockan. Annars så har jag har hittat en bra 212 till dig...inklusive KSK-basker :)

Skärmavbild 2018-10-24 kl. 22.24.28.png
Oj!! :woot:
Hur mycket pengar kosta?

Oj! Det är sådär de ska se ut! Som hämtad ur @Clark Kents klocklåda! :woot:
Redan slutsåld vad det verkar. Någon som vet hur mycket den kostade?

Nu är det inte så kul. Hade ett ex i varukorgen, tänkte att jag får rea min 256 som jag har ute till salu och låta Ezm3 gå.
Uppe i högra hörnet så fanns det vilket land man befann sig i. När jag ändrade från Tyskland till Övriga så nollställdes varukorgen och när jag skulle göra om allt var det slutsålt :arghh::arghh::arghh:

Nu är det inte så kul. Hade ett ex i varukorgen, tänkte att jag får rea min 256 som jag har ute till salu och låta Ezm3 gå.
Uppe i högra hörnet så fanns det vilket land man befann sig i. När jag ändrade från Tyskland till Övriga så nollställdes varukorgen och när jag skulle göra om allt var det slutsålt :arghh::arghh::arghh:
Sjukt okul!

Så trist! Den där var verkligen mumma!

Hade lätt klippt den där om jag bara fått chansen! :(

Å jag som just köpt mig en feting igen...:(
Vad har du köpt för skoj?

Tillbaka
Topp