• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Nu är det inte så kul. Hade ett ex i varukorgen, tänkte att jag får rea min 256 som jag har ute till salu och låta Ezm3 gå.
Uppe i högra hörnet så fanns det vilket land man befann sig i. När jag ändrade från Tyskland till Övriga så nollställdes varukorgen och när jag skulle göra om allt var det slutsålt :arghh::arghh::arghh:
Behöver ha en adress i Tyskland för att beställa :(. Har ingen till hands tyvärr

389B2EAA-BDC2-445F-B2A5-677EAED44DEB.jpeg

Chronos special edition. Niiiice!
Någon som hittat länk till modellen hos Chronos? Jag känner han som deiver Chronos, lite sugen på att fråga om rabattkod. :D

Oj! Det är sådär de ska se ut! Som hämtad ur @Clark Kents klocklåda! :woot:
Redan slutsåld vad det verkar. Någon som vet hur mycket den kostade?
Tänkte samma sak. Fick riktiga vintagevibbar och det i en modern klocka utan fuskpatina är ett grymt paket :) synd att de verkade gå så fort.

Får hoppas ni som verkligen jagade håller koll på tyska forum sen. Så ni kan nypa en på det viset :)

I wish. Jag tycker att det var synd att de inte använde den kronografsekundvisaren som har den stora pilen. Plus att den borde ha varit manuell. Och haft länk.
Jag sitter och letar fel på den nu så att det ska kännas bättre :)

Skärmavbild 2018-10-26 kl. 00.15.41.png
Exakt, riktig skitklocka!

Förstår inte varför dom inte släpper något liknande på riktigt.
Är dom rädda att de andra 103:eek:rna kommer sluta sälja?

Jag förstår att du är lite sur. Det var en riktigt trevlig Sinn, även om också jag gärna hade sett manuellt verk och en länk.

Det är samma boett som till övriga 103 så det är enkelt att komplettera med originallänk om man vill. Ett BOR skulle bli riktigt fint till den.

Sinn´s svar på Instagram:

"This special edition was created under the responsibility of the magazine CHRONOS. The publisher have therefore commissioned this series and the distribution is specified by the publishing house."

Tillbaka
Topp