Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God jul!
God jul, bästa Sinnvänner!
Instämmer helt i detta med trådens trevlighet och den allmänt rätt konstiga ton som råder i en del trådar...En riktigt god jul till alla i tråden I julklapp önskar jag mig att vi kommer ha fortsatt samma fina stämning här i Sinn-tråden även nästa år. Det behövs ett litet vänligt krypin att kunna dra sig tillbaka till när det stormar och åskar på det övriga forumet
Vissa säger att vi har en konstig ton här. Men det kanske beror på vad man har för preferenser?Instämmer helt i detta med trådens trevlighet och den allmänt rätt konstiga ton som råder i en del trådar...
God Jul alla Sinnister!
Vissa säger att vi har en konstig ton här. Men det kanske beror på vad man har för preferenser?
En riktigt god jul till alla i tråden I julklapp önskar jag mig att vi kommer ha fortsatt samma fina stämning här i Sinn-tråden även nästa år. Det behövs ett litet vänligt krypin att kunna dra sig tillbaka till när det stormar och åskar på det övriga forumet
Haha ja.... det kan ju verka förvirrande för en del att inte kölistor o framtida förväntad värdeutveckling står i fokus. Antagligen också mycket förvirrande att en del av oss faktiskt verkar genuint intresserade av själva klockorna. Det verkar nog lite avvikande, mer som någon slags entusiastforumVissa säger att vi har en konstig ton här. Men det kanske beror på vad man har för preferenser?
Hoppas alla sinnisters haft en bra jul! Ska nog sätta mig och beställa en julklapp till denna i form av ett nytt band.
Jag tror det blir ett svart då jag knappt har några svarta band. Det från heuer time tror jag skulle bli fintVilken färg på bandet lutar det åt?
Asså, den där blåa är ju helt magisk. Väldigt snyggt foto. Jag köpte en vanlig 556i för några veckor sedan, men jag känner att jag behöver en blå också. Ja... behöver är väl inte riktigt sant. Men ni fattar...Rätt kass fotograf men är ju alltid kul med lite Sinnbilder
Den är bra men inte så bra som jag hade hoppats på. Tyvärr. Bilden är på klockan i passarounden som vi körde tidigt i år. Hade en 556A själv samtidigt. Gillade den bättre. Men klart att du ska testa!Asså, den där blåa är ju helt magisk. Väldigt snyggt foto. Jag köpte en vanlig 556i för några veckor sedan, men jag känner att jag behöver en blå också. Ja... behöver är väl inte riktigt sant. Men ni fattar...
Den där är verkligen bra. Så oväntad kombination. Är den ens okej? Nästan lite politiskt inkorrekt. Riktigt lyckad.Får man köra repriser vill jag också vara med.
Är det semester så är det semester.Den där är verkligen bra. Så oväntad kombination. Är den ens okej? Nästan lite politiskt inkorrekt. Riktigt lyckad.
Älskar bilden på U1 med 5x gummi!Det här får bli min Best Of för i år om jag ska välja en bild av varje klocka
Det där är som en bilolycka, kan inte sluta stirra på den men borde vända mig bortFår man köra repriser vill jag också vara med.
Det här får bli min Best Of för i år om jag ska välja en bild av varje klocka