Erikssons urhandel är det väl mer eller mindre som gäller när det är sinn. Dom är grymma!Kort fråga bara! var servar nivera klockor i Sthlm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Erikssons urhandel är det väl mer eller mindre som gäller när det är sinn. Dom är grymma!Kort fråga bara! var servar nivera klockor i Sthlm?
Kort fråga bara! var servar nivera klockor i Sthlm?
Jättetack! Då blir det att dra till Sumpan i början på 2019Enda AD i hela Sverige är Eriksson Urhandel i Sundbyberg som antingen servar på hemmaplan eller skickar vidare till Sinn om det är kapsel eller olja.
På en fredag, innan julen och allt, fan så fint!
Snyggt, Grattis!
Svinsnygg. Påminner om succécykeln Itera.Minsta bilen var det. Finns Peugeot 103 som också passar men då blir det en moped
Köpte en 104 med blå tavla idag.
Haha tillverkades i Metropolen Villhelmina som jag passerade i våras när jag hälsade på sönerna som plugga på LTU i Luleå.Svinsnygg. Påminner om succécykeln Itera.
Grattis Den blå är kalasbra. Hur stort är Sinn i Norge förresten? Förstår att det är svårt att kvantifiera exakt, men om du skulle försöka dig på en jämförelse mellan Sverige och Norge?
Itera is the shit. Rent bokstavligt alltså!Svinsnygg. Påminner om succécykeln Itera.
Riktigt snygg. Klockor med blå tavla är riktigt schysst. Grattis till nya klockanKöpte en 104 med blå tavla idag.
Snygg! Fler bilder gärna....... Den för jäkla fin o en riktigt bra kandidat för att köpa till fine länken senare!Köpte en 104 med blå tavla idag.
Snygg! Fler bilder gärna....... Den för jäkla fin o en riktigt bra kandidat för att köpa till fine länken senare!
Riktigt snygg. Klockor med blå tavla är riktigt schysst. Grattis till nya klockan
Köpte en 104 med blå tavla idag.
Aha, ja H länken är suveränt bekväm jag har den på min 556a o den är superskön. Tycker att fine länken är snygg till 104an o tänkte prova själv senare. Vad var det du inte gillade med den? Svårt att få exakt längd kanske?Jag har H-länken. Gillar inte fine har haft den tidigare Men det är smak och behag det
Stökigt julstök tror jag.....
Julstök!
Stökigt julstök tror jag.....
Aha, ja H länken är suveränt bekväm jag har den på min 556a o den är superskön. Tycker att fine länken är snygg till 104an o tänkte prova själv senare. Vad var det du inte gillade med den? Svårt att få exakt längd kanske?
Lösningen är att köpa en extra halvlänk. Med 3st så kan man få precis det där mellantinget du söktePrecis antingen för stor eller för liten
Jättesnygg men varför kunde inte bezel ha samma färg som dial?
Håller med! Den är bra som den är men blå bezel..Jättesnygg men varför kunde inte bezel ha samma färg som dial?
Hänger inte riktigt med där. Antingen är dom ju halva på riktigt dvs 0,5 av en hel. Isf ger ju en o tre samma justering. Eller så är dom typ 2/3. Iaf blir en eller två i kombo med en hel plus/minus bättre. Men att ha ytterligare en 2/3 borde inte hjälpa. 6/3 är ju lika med två hela. Är dom i någon annan längd så att tre verkligen hjälper alltså?Lösningen är att köpa en extra halvlänk. Med 3st så kan man få precis det där mellantinget du sökte
Håller med! Den är bra som den är men blå bezel..
Det där är ren kärlek!Blå tavla och blå vridring kan vara riktigt, riktigt bra
Det där är ren kärlek!
Håller med!Jag tycker till och med att faux patina lumen är berättigad då den bidrar med lite värme. Tror inte alls att den hade varit lika bra med vit lume.
Men tyvärr är det många som har den som favorit så andrahandsvärdet är högt när de kommer ut till salu. Om jag inte minns fel gick den senaste på eBay runt 30´.