• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Minsta bilen var det. Finns Peugeot 103 som också passar men då blir det en moped:)
A090429E-FD7A-43DB-99D4-59286E12BD79.jpeg
Svinsnygg. Påminner om succécykeln Itera.
51C795D4-7BEB-4D05-865E-AAF8B9B07072.jpeg

Hmm kanske inget bra val för min del.... Är rätt petig med hur klockan sitter. Men är inte halvlänkarna typ 2/3 så att man kan få till det bra ändå? (Sedan tillkomst ju problemet att man inte kan mikrojustera för varm o kall handled....)

Lösningen är att köpa en extra halvlänk. Med 3st så kan man få precis det där mellantinget du sökte :)
Hänger inte riktigt med där. Antingen är dom ju halva på riktigt dvs 0,5 av en hel. Isf ger ju en o tre samma justering. Eller så är dom typ 2/3. Iaf blir en eller två i kombo med en hel plus/minus bättre. Men att ha ytterligare en 2/3 borde inte hjälpa. 6/3 är ju lika med två hela. Är dom i någon annan längd så att tre verkligen hjälper alltså?

Det där är ren kärlek! :woot:

Jag tycker till och med att faux patina lumen är berättigad då den bidrar med lite värme. Tror inte alls att den hade varit lika bra med vit lume.

Men tyvärr är det många som har den som favorit så andrahandsvärdet är högt när de kommer ut till salu. Om jag inte minns fel gick den senaste på eBay runt 30´.

Jag tycker till och med att faux patina lumen är berättigad då den bidrar med lite värme. Tror inte alls att den hade varit lika bra med vit lume.

Men tyvärr är det många som har den som favorit så andrahandsvärdet är högt när de kommer ut till salu. Om jag inte minns fel gick den senaste på eBay runt 30´.
Håller med!
Nej 30 är lite väl saftigt! :confused:

Tillbaka
Topp