Japp sorry menar fabriksförsäljningen såkallat. Är på g att resa till Frankfurt funderar på att spontan ladda kort med en 10-17 pappVisste inte ens om att det finns en outlet. Eller är det jag som missförstår och det är deras butik som du menar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp sorry menar fabriksförsäljningen såkallat. Är på g att resa till Frankfurt funderar på att spontan ladda kort med en 10-17 pappVisste inte ens om att det finns en outlet. Eller är det jag som missförstår och det är deras butik som du menar?
Japp sorry menar fabriksförsäljningen såkallat. Är på g att resa till Frankfurt funderar på att spontan ladda kort med en 10-17 papp
Japp sorry menar fabriksförsäljningen såkallat. Är på g att resa till Frankfurt funderar på att spontan ladda kort med en 10-17 papp
https://klocksnack.se/threads/finden-sie-ihren-weg-zu-sinn.38373/Vet inte om det förekommit tidigare i tråden men det vore fint om du har lust att bidra med lite bilder därifrån. Ge oss andra sinn freaks lite socker så att säga.
https://klocksnack.se/threads/finden-sie-ihren-weg-zu-sinn.38373/
Gamla fabriken men ändå, goooooood old times
https://klocksnack.se/threads/finden-sie-ihren-weg-zu-sinn.38373/
Nu sover familjen. Så här kommer sista delen i min "Sinnöppning".
Jag har ju alltid gillat kronografer.
Har egentligen aldrig ägt en kronograf mindre än 40mm men när jag såg denna modell blev jag lite darrig. Akrylglas, desto, grön, limiterad och day/date. Många rätt där. Dessutom är den fantastiskt lättläst för att vara så liten.(38,5mm).
Har inte så jättemycket info, men denna såldes också enbart i Japan och är en av 200 tillverkade år 2005.
Fint skick, tyvärr har länken kommit bort någonstans på vägen. Men fick med ett Sinn viklås och alla papper iaf. Skall definitivt hitta ett annat band, kanske ett grått eller brunt mocka. Alt ett zulu.
Bara lådan är ju en spännande upplevelse.
Får återkomma med ett handledsfoto när jag fått på ett annat band
Tjipp och tack för titten!
Haha ja.... Jag håller heeelt med dig! Jag har ju själv inte så lång tid bakom mig här (något halvår) men har hängt på andra forum typ Ducati klubben, Miata klubben, foto siter etc och är förvånad både över den aggressiva tonen hos många men också över det "smala" intresset. Upplever förvånande många som mer intresserade av status och enbart vissa märken (läs "dyra men lätta att känna igen" ...) än av klockor som sådana. Märkligt ... Men denna tråden är kanon! Så keep it up!Vad glad jag är för den här tråden och att den inte har drabbats av Flashbackandet som sprider ut sig över KS. Det är en hel del som är ruttet i Danmark, sanna mina ord.
Fick jag önska mig en enda ny funktion skulle det vara att kunna sätta Ignore på hela trådar. Då skulle mitt KS bestå av ca 20-30 trådar allt som allt och helt utan energidränerande inslag. Vilken dröm det skulle vara
Är det ngn som kör limiterade blåa sinn chronon?
Amen to that!Vad glad jag är för den här tråden och att den inte har drabbats av Flashbackandet som sprider ut sig över KS. Det är en hel del som är ruttet i Danmark, sanna mina ord.
Fick jag önska mig en enda ny funktion skulle det vara att kunna sätta Ignore på hela trådar. Då skulle mitt KS bestå av ca 20-30 trådar allt som allt och helt utan energidränerande inslag. Vilken dröm det skulle vara
Det finns ett flertal roliga Sinnrelaterade trådar. Det där är en av demhttps://klocksnack.se/threads/finden-sie-ihren-weg-zu-sinn.38373/
Båda är väldigt fina! Vore inte fel att få se någon i verkligheten någon gång. Misstänker att speciellt den andra har en magiskt blå tavla!Det finns två blå limiterade. Den ena, 103 A Sa B, har funnit i ett antal exemplar på forumet medan 103 Sa B E så vitt jag vet aldrig har hittat hit.
103 A Sa B, 500 ex
103 Sa BE, 500 ex
Härlig tråd, missat den helt.https://klocksnack.se/threads/finden-sie-ihren-weg-zu-sinn.38373/
Ja den nedre är sjukt snygg. Tänk om dom kunde gjort "104 blå" sådär o med den vridringen....Inte för att det är något fel på den som den nu gjordes men det hade varit en bra grej!Båda är väldigt fina! Vore inte fel att få se någon i verkligheten någon gång. Misstänker att speciellt den andra har en magiskt blå tavla!
Hade för mig att jag sett denna i dagens tråd eller liknande. Ser ut att vara jäkligt trevlig! Har du ägt den länge?
Just den ja! Riktigt cool! Klämde på den på erikssons urs gtg förra året, riktigt bra
Ah tack för info!Det finns två blå limiterade. Den ena, 103 A Sa B, har funnit i ett antal exemplar på forumet medan 103 Sa B E så vitt jag vet aldrig har hittat hit.
103 A Sa B, 500 ex
103 Sa BE, 500 ex
Man behöver inte läsa allt. Det är bara yonsson som behöver detVad glad jag är för den här tråden och att den inte har drabbats av Flashbackandet som sprider ut sig över KS. Det är en hel del som är ruttet i Danmark, sanna mina ord.
903 på armen idag.
Ha ha svårplacerad i hemmet, ser fram mot dessa bilder.Idag kom almanackan!
Döm om min förvåning när Ica-killen tog fram denna!
Jag som trodde den skulle vara i A4-storlek??
Frun har lärt sig vad som gäller vid klockfoto.
Denna ska med till jobbet nästa gång jag har bilen. Tror det blir på onsdag.
Lovar att posta januariklockan då.
Edit: stort tack @ERIKSON URHANDEL