Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den dagen man kan komma över en vittavlad U1:a ökar risken markant att jag trillar ditDet här dök upp i flödet på Instagram igår förresten. Det hade tydligen varit någon form av U1-möte
VARNING till @Moorflax BLUNDA OCH SCROLLA VIDARE!!!
Den dagen man kan komma över en vittavlad U1:a ökar risken markant att jag trillar dit
Fina bilder Ser ut som Upplands landskapsblomma, kungsängslilja. Men vad är det för Sinn du har? Nyinköpt? Jag har inte kollat i tråden på ett tag.Vi kanske skulle ha en Sinn-GTG på Ulriksdals Trädgårdar istället Kalasbra mat och fantastiska bakverk och gott om plats. Pluspoäng till den som kan säga vilken blomma som är i bakgrunden på bilden med klockan. Blir svårt att slå @Moorflax blombild bara
Fina bilder Ser ut som Upplands landskapsblomma, kungsängslilja. Men vad är det för Sinn du har? Nyinköpt? Jag har inte kollat i tråden på ett tag.
Det här dök upp i flödet på Instagram igår förresten. Det hade tydligen varit någon form av U1-möte
Haha, fantastisk förmedlartjänst!Vad har du för maxpris så kan jag lägga det i minnesbanken?
Haha, fantastisk förmedlartjänst!
Jag vet inte var de ligger prismässigt, och månne är jag alldeles ute och cyklar, men norr om 15 tror jag inte att jag sträcker mig. Så då kanske det inte blir nån...
Dyker du upp på minibasel?
Ser ut som min legolåda jag hade som liten.Det här dök upp i flödet på Instagram igår förresten. Det hade tydligen varit någon form av U1-möte
Nu har jag klämt o känt o intrycket är bra. Känns snäppet bättre "finish" än mina instegs modeller men länken verkar mer eller mindre identiskt med den vanliga fine länken. Den känns lite "vass under o kanske inte riktigt ihop nivå med prislapp. Ändlänkarna sitter som klistrade dock! Känslan i kronografen var bra men jag har inget bra att jämföra med då jag inte gillar kronografer i allmänhet o därför inte äger någon mer än en gammal Citizen.... Totalt sett en fin och lite "imposant" pjäs. Blir nog grym på brunt skinn ...Så bra! Vet du om han fick länken att sitta ok? Tycker nästan att den är snäppet bättre på det medföljande bandet där färgerna mellan band och tavla gifter sig alldeles perfekt som Ernst skulle ha sagt
Ja den är cool! Dom andra färgerna har jag lite svårt för....Den dagen man kan komma över en vittavlad U1:a ökar risken markant att jag trillar dit
Jag har köpt min första sinn klocka, en u1 som jag har fastnat för.
Men nu vart det helg och den kommer nästa vecka (postmord)
Ska bli väldigt intressant när den dyker upp
Så andra posten här då blir det en wristshot
Bra idé. Då kan jag och min fru göra en utflykt "tillsammans"Vi kanske skulle ha en Sinn-GTG på Ulriksdals Trädgårdar istället Kalasbra mat och fantastiska bakverk och gott om plats. Pluspoäng till den som kan säga vilken blomma som är i bakgrunden på bilden med klockan. Blir svårt att slå @Moorflax blombild bara
Bra idé. Då kan jag och min fru göra en utflykt "tillsammans"
Kunde inte låta bli. Skulle egentligen spana på-min-egen-till-mig-själv-födelsedagspresent, som är tänkt om ett gäng år. Nästa gång man fyller x0 år, vilket är ett tag. Vips så fanns denna läckra rackare. Kunde inte låta bli. Holy moly, vilken hårding. Det blir till att spara lite tuffare till min framtida present...
Bra tänkt!! Förstår att du inte kunde hålla dig, den är grym.Kunde inte låta bli. Skulle egentligen spana på-min-egen-till-mig-själv-födelsedagspresent, som är tänkt om ett gäng år. Nästa gång man fyller x0 år, vilket är ett tag. Vips så fanns denna läckra rackare. Kunde inte låta bli. Holy moly, vilken hårding. Det blir till att spara lite tuffare till min framtida present...
Jävligt cool, hoppas på en re-release i framtiden.Ville bara påminna om hur grym 809 är. Enda Sinn-klockan med guldkant
Lånade bilder från Instagram.
Jag drömmer fortfarande om att snubbla över en. Vill haaaaaaVille bara påminna om hur grym 809 är. Enda Sinn-klockan med guldkant
Lånade bilder från Instagram.
Jag drömmer fortfarande om att snubbla över en. Vill haaaaaa
Ooouf! Tur att jag ligger ner... Med den gamla länken är den perfekt, med den nya är den grym. Du vet var jag finns om du inte råkar gilla den.Jag kan ha snubblat över en precis Finns bara ett problem med den och det är att den saknar länk. Inte helt lätt att hitta i efterhand då den har andra mått än Sinn´s nutida H-länkar. Egentligen är det ju den gamla länken man vill ha också.
Ooouf! Tur att jag ligger ner... Med den gamla länken är den perfekt, med den nya är den grym. Du vet var jag finns om du inte råkar gilla den.