Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den blev fräck! Jag prövade ett Tropic på 104an som också blev oväntat bra. Skall användas i sommar!
oooooo
Testade Sinn 104 på ett Uncle Seiko. Oväntat bra. Ser lagom elak ut.
Det där gillade jag.Nu på länk...
Tack. Ja - tvekade kring länken. En tung klocka blir ännu tyngre. Länken följer dock armen extremt bra så klockan blev nästan bekvämare. Har hört att denna repas lätt dock. Vi får se hur den håller sig...Det där gillade jag.
Testade just med ett "IWC läder" från RIOS som egentligen är till en annan dinka men allt klär en skönhet o detta blev inte tokigt alls ju!
Efter många besök på den trevliga SINN tråden bestämde jag mig för att känna på en SINN. Det kom två stycken idag och jag känner mig mycket nöjd.
Tack till @Tuktuk och @Seikosthlm .
Ingen dålig debut! Välkommen!Fantastisk duo! Stort grattis och jag hoppas att klockorna lever upp till dina förväntningar
Ingen dålig debut! Välkommen!
Haha ja visst var det! Jag kanske skulle satsa på läsglasögonTack, kul att få börja posta i den här tråden
Det blev en kort flört, hoppas ni håller ihop längre"Passaround" från @-RI- på väg åt mitt håll...Spännande så det förslår!
Det blev en kort flört, hoppas ni håller ihop längre
Härligt att vi kan dela med oss av skönheterna Du blir nummer 5 på KS som får nöjet att bära den.
Att få vara klocksvåger är något stort, vi måste dela med oss av skönheternaFörpliktigar och känns stort!
Äntligen sitter den bra, fick länken justerad idag.
Vi har hittills delat tre klockor. Börjar gränsa till perversiteterAtt få vara klocksvåger är något stort, vi måste dela med oss av skönheterna
Vi har bra smak båda två, ingen kan klandra oss för detVi har hittills delat tre klockor. Börjar gränsa till perversiteter
Vi har hittills delat tre klockor. Börjar gränsa till perversiteter
Gör inte det, bara kåkfarare och banditer som bär sådant tramsNu måste jag bara tatuera mig så att jag kan lägga upp lika tuffa bilder som @-RI-
Gör inte det, bara kåkfarare och banditer som bär sådant trams
Snart dags att plocka fram banjon.Vi har hittills delat tre klockor. Börjar gränsa till perversiteter
Fin! Hur stora handleder har du? Kan vi få se lite wristshots?Ett par till, nyhetens behag. Då är det kanske OK att bildbomba
Tack! 18,5cmFin! Hur stora handleder har du? Kan vi få se lite wristshots?
Ser bra ut. tackTack! 18,5cm
Självklart, här har du från lite olika vinklar.