• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Chuck

Patek
2-Faktor
Gillar Tudor-ufot och gillar denna :)
Gillar oxo Tudor ufot, men det är bara en man som kan bara upp den
626E3B38-E87F-4E87-9AB9-E090FD67984B.jpeg
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Gillar den men typ 31-32’ efter moms/tull, lägg på en 5-6’ så får man en Heuer Bund istället... synd att de alltid ska överprisa dessa releaser
Nu har jag ju inte sett dessa limited varianter men för dom pengarna måste ju detaljfinish upp på en annan nivå än grundmodellerna. Annars är det inte värt pengarna i min bok.
 

hisingen

Cartier
2-Faktor
Sinn möter visst Rolex Deep Blu. :) Funderingar?
https://www.pageandcooper.com/sinn-blu1-blu-1/

Jag, som inte gillar Rolex men alltid haft en viss faiblesse för just Deep Blue, tycker den är AWESOME! Nån som vill köpa en 757 UTC? haha!
Det var nog ett bra tag sedan den såldes, vet tyvärr inte när bara att jag sett den i flödet. Kan bli en riktig utmaning att få tag på en men lycka till.

Edit: släpptes för två år sedan
 

rm83

Panerai
2-Faktor
Ja, jag har egentligen noll koll. Samtidigt vore ett nysläpp konstigt, då de i videon för den ursprungliga upplagan säger typ: "Sinn don't do repeats", och menar att chansen aldrig kommer tillbaka. Har egentligen ingen aning, men har mailat dem och kollat så får se vad svaret blir. Jag blev på riktigt sugen på att sälja 757 UTC och istället införskaffa en sån här, om jag får händerna på en! Så om någon är intresserad får ni flagga... :)
 

lulebon

Omega
Tjena! Jag har blivit frälst av Sinn...
För några månader sen tyckte jag nästan dom var fula, men det har vänt till att jag nu bara måste ha en.o_O
Varit nära att slå till på 104an men kan ej bestämma mig för om det är svart eller grå tavla jag vill ha. Tycker den gråa är riktigt läcker men är rädd att jag kommer bli less på den. Vad hade ni gjort? Någon som haft den gråa och kan ge lite input? :)
 

Bilagor

  • Screenshot_20190820-152943_Chrono24.jpg
    Screenshot_20190820-152943_Chrono24.jpg
    98.5 KB · Visningar: 1
  • Screenshot_20190820-153009_Chrono24.jpg
    Screenshot_20190820-153009_Chrono24.jpg
    97.6 KB · Visningar: 1

TomGanks

Panerai
Tjena! Jag har blivit frälst av Sinn...
För några månader sen tyckte jag nästan dom var fula, men det har vänt till att jag nu bara måste ha en.o_O
Varit nära att slå till på 104an men kan ej bestämma mig för om det är svart eller grå tavla jag vill ha. Tycker den gråa är riktigt läcker men är rädd att jag kommer bli less på den. Vad hade ni gjort? Någon som haft den gråa och kan ge lite input? :)

Jag hade gått på svart av samma anledning som du skrev, men jag är feg.
 

Dr Hochblume

Panerai
Tjena! Jag har blivit frälst av Sinn...
För några månader sen tyckte jag nästan dom var fula, men det har vänt till att jag nu bara måste ha en.o_O
Varit nära att slå till på 104an men kan ej bestämma mig för om det är svart eller grå tavla jag vill ha. Tycker den gråa är riktigt läcker men är rädd att jag kommer bli less på den. Vad hade ni gjort? Någon som haft den gråa och kan ge lite input? :)
Den svarta. Men för att jag gillar svarta tavlor:)
 
Topp