Gillar oxo Tudor ufot, men det är bara en man som kan bara upp denGillar Tudor-ufot och gillar denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar oxo Tudor ufot, men det är bara en man som kan bara upp denGillar Tudor-ufot och gillar denna
Jag ska göra ett ärligt försök iaf. Är lite orolig att den blir att se lång ut. Kanske får köpa U1 istället i så fall.men det är bara en man som kan bara upp den
I think I would need sinn to explain what over engineered function it provides! Funny how it makes a U2 look small though!Ahhrg.... nu tog du just kål på din aura av god smak
Om nån behöver så har jag ett Svart gummi till UX till salu. Finns annons
Köpte klockan begg o det är precis för litet så nytt behövsVarför sälja gummit?
Köpte klockan begg o det är precis för litet så nytt behövs
Yeah.... What function is it supposed to provide? I didn't really get it....I think I would need sinn to explain what over engineered function it provides! Funny how it makes a U2 look small though!
Alltså, jag gillar modellen. Men jag har så svårt med att tycka om ecru (fejkpatina?) på index och visare.
Håller med. Det ser snyggt ut men man vet att det är lite fejk liksom...Alltså, jag gillar modellen. Men jag har så svårt med att tycka om ecru (fejkpatina?) på index och visare.
Jaaa, lite som att man blir snuvad på tiden som ev skulle skapat patinan naturligt.Håller med. Det ser snyggt ut men man vet att det är lite fejk liksom...
Gillar den men typ 31-32’ efter moms/tull, lägg på en 5-6’ så får man en Heuer Bund istället... synd att de alltid ska överprisa dessa releaser
Trevlig, men skulle aldrig slanta upp pengarna det handlar om. Samarbetet som gav 103 ST C däremot - alltså, vilken klocka!
Nu har jag ju inte sett dessa limited varianter men för dom pengarna måste ju detaljfinish upp på en annan nivå än grundmodellerna. Annars är det inte värt pengarna i min bok.Gillar den men typ 31-32’ efter moms/tull, lägg på en 5-6’ så får man en Heuer Bund istället... synd att de alltid ska överprisa dessa releaser
Gillar den men typ 31-32’ efter moms/tull, lägg på en 5-6’ så får man en Heuer Bund istället... synd att de alltid ska överprisa dessa releaser
Modellen är ju en höjdare, förstår inte varför den inte är i deras ordinarie sortiment.
Alltså, jag gillar modellen. Men jag har så svårt med att tycka om ecru (fejkpatina?) på index och visare.
Det var nog ett bra tag sedan den såldes, vet tyvärr inte när bara att jag sett den i flödet. Kan bli en riktig utmaning att få tag på en men lycka till.Sinn möter visst Rolex Deep Blu. Funderingar?
https://www.pageandcooper.com/sinn-blu1-blu-1/
Jag, som inte gillar Rolex men alltid haft en viss faiblesse för just Deep Blue, tycker den är AWESOME! Nån som vill köpa en 757 UTC? haha!
Såg det också... Det märkliga är att Page & Cooper postat den på sin Insta igår?Det var nog ett bra tag sedan den såldes, vet tyvärr inte när bara att jag sett den i flödet. Kan bli en riktig utmaning att få tag på en men lycka till.
Edit: släpptes för två år sedan
Kanske gick så bra så dom planerar ett nysläpp?Såg det också... Det märkliga är att Page & Cooper postat den på sin Insta igår?
Tjena! Jag har blivit frälst av Sinn...
För några månader sen tyckte jag nästan dom var fula, men det har vänt till att jag nu bara måste ha en.
Varit nära att slå till på 104an men kan ej bestämma mig för om det är svart eller grå tavla jag vill ha. Tycker den gråa är riktigt läcker men är rädd att jag kommer bli less på den. Vad hade ni gjort? Någon som haft den gråa och kan ge lite input?
Den svarta. Men för att jag gillar svarta tavlorTjena! Jag har blivit frälst av Sinn...
För några månader sen tyckte jag nästan dom var fula, men det har vänt till att jag nu bara måste ha en.
Varit nära att slå till på 104an men kan ej bestämma mig för om det är svart eller grå tavla jag vill ha. Tycker den gråa är riktigt läcker men är rädd att jag kommer bli less på den. Vad hade ni gjort? Någon som haft den gråa och kan ge lite input?