• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Kul! Lustigt att man inte tänkte på det när man hade sin 104 (och den där Alpinistlänken som du nu har ;)). Således borde ju dessa länkar funka rimligt väl på 103orna med. Det måste testas!
Kom ett paket idag, strapcode egentligen för Seiko sarb017.
0C72A2AE-F08B-45D3-B2FB-1EAEBEFFD855.jpeg
Sitter bra, ytterst liten glipa.
23B90211-E897-4080-9D8D-67C416701EF3.jpeg
En till på passformen.
F2D3899A-A634-436D-BCBE-D9033F765388.jpeg
Och ett WS såklart. Summa summarum så är jag riktigt nöjd, gött med oyster till denna måste jag säga.
6A5B1833-124C-4756-90AA-FACA0FBA1BD3.jpeg

Senast ändrad:
Kul! Lustigt att man inte tänkte på det när man hade sin 104 (och den där Alpinistlänken som du nu har ;)). Således borde ju dessa länkar funka rimligt väl på 103:eek:rna med. Det måste testas!
Haha ja det funkar säkert, ibland är det bra att vara skadad och söka runt på nätet. Är ju inte 100% passform men bra nära tycker jag. Helt klart ett bra alternativ om man vill köra länk på sin sinn :)

Haha ja det funkar säkert, ibland är det bra att vara skadad och söka runt på nätet. Är ju inte 100% passform men bra nära tycker jag. Helt klart ett bra alternativ om man vill köra länk på sin sinn :)
Ser ju helt ok ut. Jag antar att strapcode var aningens billigare än Sinns. Problemet kvarstår ju med 104/103 boett, att länkarna är lite runda och borstade men boetten är tokigt blank och kantig. Är det nån som hittat en länk som passar och är blank och kantig?

Ser ju helt ok ut. Jag antar att strapcode var aningens billigare än Sinns. Problemet kvarstår ju med 104/103 boett, att länkarna är lite runda och borstade men boetten är tokigt blank och kantig. Är det nån som hittat en länk som passar och är blank och kantig?
Ja det är lite skillnad givetvis med borstad länk, just kantigheten tycker jag inte gör så mycket. Man kanske skulle gå på länken och försöka få till brattefeeling :D

Den här sommaren har 556an bevisat sin allsidighet genom ständigt följe på resor. Den har sett allt från skyskrapor till sköldpaddor och trivts lika bra i vatten, vid vatten, på restaurang, i luften samt överallt däremellan. Lysande allrounder det där....
P7090329.JPG
IMG_20190801_204350.jpg
IMG_20190727_152833.jpg
Undra varför jag inte köpte denna som första klocka..... :rolleyes:
Men min MM200 funkar också. :p

Tillbaka
Topp