Saknar min U1 SDR så mycket att jag ser tecken om den överallt
När man fångar sådana där tecken sitter WIS-stämpeln djupt i pannanMOP, kanske är ett tecken på att 556 ska införskaffas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saknar min U1 SDR så mycket att jag ser tecken om den överallt
När man fångar sådana där tecken sitter WIS-stämpeln djupt i pannanMOP, kanske är ett tecken på att 556 ska införskaffas.
Det kallas Baader-Meinhof fenomenet (frekvensillusion).När man fångar sådana där tecken sitter WIS-stämpeln djupt i pannan
Snyggt, grattisDet blev en ny EZM3.
Härligt!! FintDet blev en ny EZM3.
De är ju för trevliga de där! Varför sålde jag min?Det blev en ny EZM3.
Tjusigt! Grattis!Det blev en ny EZM3.
Det blev en ny EZM3.
Sinnen fick sig en länk idag. Blev ett jubilee från hadley Roma som passade finfint!
Syftade alltså på varifrån du köpt jubilee-länken (utöver att den är från Hadley Roma). Om det eventuellt finns olika modeller samt rekommenderade platser att beställa från inom Europa?Jag köpte den på Erikson Ur i Sundbyberg.
Det kallas Baader-Meinhof fenomenet (frekvensillusion).
Syftade alltså på varifrån du köpt jubilee-länken (utöver att den är från Hadley Roma). Om det eventuellt finns olika modeller samt rekommenderade platser att beställa från inom Europa?
Eller är det så att Erikson ur hade länken också?
Snyggt! Råkar du ha länk till sidan du köpte från?
Nu saknar jag min EZM3 ännu mer än tidigare. Lyckligtvis har jag inte sålt den utan bara skickat hem den till Frankfurt för lite vila och återhämtning.Det blev en ny EZM3.
I vilka intervaller rekommenderas det att serva den? Och hur mycket ska de ha för servicen?Nu saknar jag min EZM3 ännu mer än tidigare. Lyckligtvis har jag inte sålt den utan bara skickat hem den till Frankfurt för lite vila och återhämtning.
Gillar den. Ser bred ut. 20/22 mm?Ibland blir det för mycket med loggor som trycks upp på spännen t.ex. Här dunkas det på friskt mitt på gummit men jag tycker dom kommer undan med det trots allt. Vad tycker panelen?
Vitpilen?
Luftar sinn idag
Jag är ok med loggan på gummit. Använder tyvärr mitt eget svarta rätt begränsat, tkr min 757a gör sig bättre på länken eller MN-band. På något vis blir Sinns gummi föööör grovt för mig även om kvalitetskänslan är brutal. Det blir som att sätta ett bildäck om handleden! Önskar lite att jag köpte ett färgat rätt eller grönt som kunde varit kul sommaromväxling iställetIbland blir det för mycket med loggor som trycks upp på spännen t.ex. Här dunkas det på friskt mitt på gummit men jag tycker dom kommer undan med det trots allt. Vad tycker panelen?
Vitpilen?
För jäkla cool den där! Själv har jag åkt Ducati monster o även lite Motard på en Husky 450 så den där ger fina vibbar! Såg en live igår utanför lokala ICA butiken!Stämmer, Vitpilen 701
För jäkla cool den där! Själv har jag åkt Ducati monster o även lite Motard på en Husky 450 så den där ger fina vibbar! Såg en live igår utanför lokala ICA butiken!
Ja den är grymt snygg!Ja är jäkligt nöjd med den, gick ner i effekt från en daytona 955. Men den här är så mkt snyggare, och den låga vikten gör den riktigt busig.