• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

ironcastle

Patek
2-Faktor
Saknar min U1 SDR så mycket att jag ser tecken om den överallt:D
F583CFED-254F-49A7-A4AD-7192F94FED01.png

MOP, kanske är ett tecken på att 556 ska införskaffas.
20190908_171231.jpg
När man fångar sådana där tecken sitter WIS-stämpeln djupt i pannan :D
 

rm83

Panerai
2-Faktor
Ibland blir det för mycket med loggor som trycks upp på spännen t.ex. Här dunkas det på friskt mitt på gummit men jag tycker dom kommer undan med det trots allt. Vad tycker panelen?
20190913_134610.jpg
Jag är ok med loggan på gummit. Använder tyvärr mitt eget svarta rätt begränsat, tkr min 757a gör sig bättre på länken eller MN-band. På något vis blir Sinns gummi föööör grovt för mig även om kvalitetskänslan är brutal. Det blir som att sätta ett bildäck om handleden! Önskar lite att jag köpte ett färgat rätt eller grönt som kunde varit kul sommaromväxling istället :)
 

turkojs

Cartier
2-Faktor
För jäkla cool den där! Själv har jag åkt Ducati monster o även lite Motard på en Husky 450 så den där ger fina vibbar! Såg en live igår utanför lokala ICA butiken!

Ja är jäkligt nöjd med den, gick ner i effekt från en daytona 955. Men den här är så mkt snyggare, och den låga vikten gör den riktigt busig.
 
Topp