• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

JoelD

Rolex
2-Faktor
Ville bara lägga upp en bild. Det var allt.
EnSinn.jpg
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Är också grymt sugen på en ezm3.
Jag misstänker dock att den kommer kännas för liten. Precis som min 104 känns liten.

Du har ingen annan klocka och kan lägga upp en referensbild sida vid sida med ezm3:an?
hur grova handleder har du? :eek: 104an är väl 41mm så det är ju inte en liten klocka. Sen handlar allt såklart om personliga preferenser men skulle nog försöka vänja mig vid dessa storlekar annars blir det så jäkla svårt att hitta roliga klockor :)
 

phille87

Cartier
hur grova handleder har du? :eek: 104an är väl 41mm så det är ju inte en liten klocka. Sen handlar allt såklart om personliga preferenser men skulle nog försöka vänja mig vid dessa storlekar annars blir det så jäkla svårt att hitta roliga klockor :)
Sant!

41 mm funkar fint för mig, även 40mm submariner. Men 41 mm från sinn känns mycket mindre, förmodligen pga att den inte bygger nånting runtom bezeln och luggarna är små.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Om jag ska köpa vill helst ha den svart, inte ha GSG9-loggan, och jag vill helst ha på länk. Och det ligger långt utanför budget / inköpsplan just nu. :) Men om rätt ex dyker upp till rätt pris nån gång lär det bli svårt att motså...
Har också tittat på UX och är faktiskt riktigt sugen på en SDR. Som du säger så är länk ett krav! :)
 

TomGanks

Panerai
Inget snack om den saken, riktigt bra pris! :) Hur bärs en UX med gummi på en smal handled? Skulle det funka på någon med 16,5cm handled?
Det vet jag inte

Själv ligger jag i skiktet 18-19cm. Men jag äger även 34mm som jag tycker fungerar på mig när jag har kostym så det kanske är lite tillfället som gör det. Jag upplever den inte större än min Speedy (44vs42mm i dia)
 
Topp