Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ville bara lägga upp en bild. Det var allt.
Är också grymt sugen på en ezm3.Det blev en ny EZM3.
Inte blir man mindre sugen på att arbetsveckan ska ta slut så att man får åka och hämta ut senaste inköpet. Iofs en 556i, men det är ju inte helt oliktVille bara lägga upp en bild. Det var allt.
Inte blir man mindre sugen på att arbetsveckan ska ta slut så att man får åka och hämta ut senaste inköpet. Iofs en 556i, men det är ju inte helt olikt
hur grova handleder har du? 104an är väl 41mm så det är ju inte en liten klocka. Sen handlar allt såklart om personliga preferenser men skulle nog försöka vänja mig vid dessa storlekar annars blir det så jäkla svårt att hitta roliga klockorÄr också grymt sugen på en ezm3.
Jag misstänker dock att den kommer kännas för liten. Precis som min 104 känns liten.
Du har ingen annan klocka och kan lägga upp en referensbild sida vid sida med ezm3:an?
Sant!hur grova handleder har du? 104an är väl 41mm så det är ju inte en liten klocka. Sen handlar allt såklart om personliga preferenser men skulle nog försöka vänja mig vid dessa storlekar annars blir det så jäkla svårt att hitta roliga klockor
Är också grymt sugen på en ezm3.
Jag misstänker dock att den kommer kännas för liten. Precis som min 104 känns liten.
Du har ingen annan klocka och kan lägga upp en referensbild sida vid sida med ezm3:an?
Strålande! Tackar!
Se härStrålande! Tackar!
Bärs de exakt lika stora tycker du?
Finns ju två till salu på K&S, en GSG9 och en SDR.Av en slump råkade en bekanting ha köpt en Sinn UX nyligen som jag fick skärskåda igår. Jäsikens vilket habegär den väcker! Den distinkta känslan i allt, och den otroligt tydliga tavlan även från sneda vinklar. Jag tror jag villhöver en sån.
Finns ju två till salu på K&S, en GSG9 och en SDR.
Har också tittat på UX och är faktiskt riktigt sugen på en SDR. Som du säger så är länk ett krav!Om jag ska köpa vill helst ha den svart, inte ha GSG9-loggan, och jag vill helst ha på länk. Och det ligger långt utanför budget / inköpsplan just nu. Men om rätt ex dyker upp till rätt pris nån gång lär det bli svårt att motså...
GSG9 till riktigt kanonpris. Klockan slits knappast, service/batteribyte kostar 2k och nypris 20k, alltså måste jag betrakta 11,3k som ett kap!Finns ju två till salu på K&S, en GSG9 och en SDR.
Inget snack om den saken, riktigt bra pris! Hur bärs en UX med gummi på en smal handled? Skulle det funka på någon med 16,5cm handled?GSG9 till riktigt kanonpris. Klockan slits knappast, service/batteribyte kostar 2k och nypris 20k, alltså måste jag betrakta 11,3k som ett kap!
@maximuspro
Det vet jag inteInget snack om den saken, riktigt bra pris! Hur bärs en UX med gummi på en smal handled? Skulle det funka på någon med 16,5cm handled?
Länk är inte jättedyrt att köpa till i efterhand.Har också tittat på UX och är faktiskt riktigt sugen på en SDR. Som du säger så är länk ett krav!
Vad är egentligen skillnaden på vanliga ux och SDR förutom utseendet?Länk är inte jättedyrt att köpa till i efterhand.
Sdr är ju helt rätt väg att gå
Vad är egentligen skillnaden på vanliga ux och SDR förutom utseendet?
Vad kostar det att komplettera med länk?Länk är inte jättedyrt att köpa till i efterhand.
Sdr är ju helt rätt väg att gå
Länk och Gummit kostar ungefär lika mycket faktist.
Så vill man ha båda så spelar det ingen roll vilket som kommer med klockan man köper
UX och SDR är enbart ytbehandlingen, eller menar du UX vs UX GSG9?
Vad kostar det att komplettera med länk?
Helt okej pris för en sån länk.Vet ej men skulle gissa att det ligger runt 3000kr(?)
Japp det va ett vettigt pris, köpte den rätt och sålde den rätt, sann KS andaGSG9 till riktigt kanonpris. Klockan slits knappast, service/batteribyte kostar 2k och nypris 20k, alltså måste jag betrakta 11,3k som ett kap!
@maximuspro
Ligger en 104 ute på k&s för ett bra pris. Eller har du någon annan modell i åtanke som instegs?Har nu missat två sinn då jag varor minuten för långsam inom ett dygn någon som vill empati sälja en instegs-sinn till en som vill prova märket?
Den är klart intressant men skulle helst vilja ha med H-länken...Ligger en 104 ute på k&s för ett bra pris. Eller har du någon annan modell i åtanke som instegs?
Ser den inte härjad ut för det priset eller är det bilderna som luras?Ligger en 104 ute på k&s för ett bra pris. Eller har du någon annan modell i åtanke som instegs?