MikaelAndersson
Basic
Mer sugen på en 836 i så fall faktiskt, eller bara en 104 igen, skulle passa rätt fint i lådan.Men nu är du här? Blir det en 556 nu eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mer sugen på en 836 i så fall faktiskt, eller bara en 104 igen, skulle passa rätt fint i lådan.Men nu är du här? Blir det en 556 nu eller?
Pilen pekar ut den farliga änden? När används en sån tingest?
Det där var ju kul på riktigt!"Denna sida mot fienden".
Tänker osökt på denna:Det där var ju kul på riktigt!
Det där var ju kul på riktigt!
Ser väldigt mkt ut som urverket i min Oris Propilot. Så i såna fall Sellita 220.Hittade ingen sån information, men...
Vi kan slå fast att det är ett Selitta trots allt.
Vackert!
Par i tyskar här med
Haha inte ens tänkt på pilen.Pilen pekar ut den farliga änden? När används en sån tingest?
Selitta båda två, men kollar man ordentligt ser faktiskt modellnamnet svagt på fotot på min. Så det är en SW 200-1 i 556.Ser väldigt mkt ut som urverket i min Oris Propilot. Så i såna fall Sellita 220.
Ahh ok!Selitta båda två, men kollar man ordentligt ser faktiskt modellnamnet svagt på fotot på min. Så det är en SW 200-1 i 556.
220 motsvarar 2836 dvs Day date. Så i en 104 hade det varit 220 om Sellita...Selitta båda två, men kollar man ordentligt ser faktiskt modellnamnet svagt på fotot på min. Så det är en SW 200-1 i 556.
Fränt! Inte helt lätt att få tag i. Tror de såldes slut direkt.En Sinn Bundeswehr x Revolution på g in!
PromiseFränt! Inte helt lätt att få tag i. Tror de såldes slut direkt.
Lova mig att du alltid kör den på Bund!
Nice, spamma på med bilder sen!En Sinn Bundeswehr x Revolution på g in!
Ja och nejHej på er. Jag är sugen på en 104. Är Eriksson enda AD för Sinn? Tror ni man kan få lägre pris än listpriset?
Om man mot förmodan har rea så har man det nog inte på en så populär modell som 104:an.Sinns hemsida har kanske black friday snart. Jag avvaktar köp. Segt att köpa till ordinarie pris om det inte är Rolex.
Fast ordinarie pris för Sinn är inte lika "uppblåst" som för dom märken som skall föda en hel kader av ADs. Visst kan du har tur o hitta en med någon liten rabatt. Jag gjorde det på en Sinn hos iguana sell tex men då handlar det kanske om max 10% off eller så. Eriksson är väl nästan billigare än Sinn direkt o själva direktförsäljningsmodellen kapar ju en del marginal som annars gått till ÅF ledet. Så jag säger också.... Köp!Sinns hemsida har kanske black friday snart. Jag avvaktar köp. Segt att köpa till ordinarie pris om det inte är Rolex.
Fast ordinarie pris för Sinn är inte lika "uppblåst" som för dom märken som skall föda en hel kader av ADs. Visst kan du har tur o hitta en med någon liten rabatt. Jag gjorde det på en Sinn hos iguana sell tex men då handlar det kanske om max 10% off eller så. Eriksson är väl nästan billigare än Sinn direkt o själva direktförsäljningsmodellen kapar ju en del marginal som annars gått till ÅF ledet. Så jag säger också.... Köp!
Tack. Nix. köpte av forummedlem. Nu in på serviceGrattis, mycket fin! Det var du som knep den på blocket?
I princip gör man inte det då alla handlare verkar följa Sinns egna priser. Det blir väl sannolikt svårt i längden att vara billigare i senare led än Sinn själva och finns väl heller inget skäl. Det brukar ju bli så med direkrförsäljning att det sätter en prisnivå som blir svår att komma under. (Samma med Stowa tex) Men som sagt det händer ju. Just Iguana Sell har haft reor vid tillfälle och jag tyckte dom var seriösa. Dom är AD för Sinn. Dock lång leveranstid den gången iaf.Du kanske kan hitta en billigare på Chrono 24