• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Det där var ju kul på riktigt! :D
Tänker osökt på denna:
5b1847e6bde55_GnomeClaymore.jpg.24d11e5716eeeb1c3187ffa2c720dc49.jpg

Sinns hemsida har kanske black friday snart. Jag avvaktar köp. Segt att köpa till ordinarie pris om det inte är Rolex.
Fast ordinarie pris för Sinn är inte lika "uppblåst" som för dom märken som skall föda en hel kader av ADs. Visst kan du har tur o hitta en med någon liten rabatt. Jag gjorde det på en Sinn hos iguana sell tex men då handlar det kanske om max 10% off eller så. Eriksson är väl nästan billigare än Sinn direkt o själva direktförsäljningsmodellen kapar ju en del marginal som annars gått till ÅF ledet. Så jag säger också.... Köp!

+1 på att eriksson är billigare när jag kollade aktivt för 0,5-1år sedan. Lär ju inte ha blivit bättre med tanke på svag valut mot euron.
Fast ordinarie pris för Sinn är inte lika "uppblåst" som för dom märken som skall föda en hel kader av ADs. Visst kan du har tur o hitta en med någon liten rabatt. Jag gjorde det på en Sinn hos iguana sell tex men då handlar det kanske om max 10% off eller så. Eriksson är väl nästan billigare än Sinn direkt o själva direktförsäljningsmodellen kapar ju en del marginal som annars gått till ÅF ledet. Så jag säger också.... Köp!

Du kanske kan hitta en billigare på Chrono 24
I princip gör man inte det då alla handlare verkar följa Sinns egna priser. Det blir väl sannolikt svårt i längden att vara billigare i senare led än Sinn själva och finns väl heller inget skäl. Det brukar ju bli så med direkrförsäljning att det sätter en prisnivå som blir svår att komma under. (Samma med Stowa tex) Men som sagt det händer ju. Just Iguana Sell har haft reor vid tillfälle och jag tyckte dom var seriösa. Dom är AD för Sinn. Dock lång leveranstid den gången iaf.

Tillbaka
Topp