Vassego, det är dig väl unt!
Ja, ända sen jag skickade tillbaka UX:en förra gången har jag känt att det är den här man ska ha.
Så efter att ha samtalat med Sinn-Tim på Erikson-eventet där jag fick höra att bubbelproblemet nu är löst så har längtan tilltagit. Sinn har inget exakt serienummer när förbättringarna gick, men klockor sålda denna sommar, som denna är, har den nya konstruktionen
Ja, läsbarheten är outstanding. Grym, helt enkelt!
Nu fick jag lite GTG-feeling igen, nu när Sinn-husse är tillbaka!
Kul att de har löst problemet. Och viktigt om man ska bibehålla sitt rykte gällande grymma tool-watches.
Skrev med Tim på Instagram idag då jag fortfarande inte har fått länken till min 809, och frustrationen över uteblivna svar från kundtjänst maximerades idag då jag skrev ett tredje mail till Regina Pachner på Sales och det kom tillbaka med ”unknown recipient”. Gissar att hon har slutat, eller snudd på hoppas, och att det därmed har fallit mellan stolarna. Han var snäll nog att svara trots att han befann sig på semesterresa i Italien, och lovade att fråga kollegorna vad som har hänt.