Extremt starka känslor, polaren kallade pjäsen leksak medans jag dagen efter hävdade bestämt att det var 2 likadana klockor bredvid varandra vid fototillfälletVar känslorna lika starka när ni möttes eller försvann mystiken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Extremt starka känslor, polaren kallade pjäsen leksak medans jag dagen efter hävdade bestämt att det var 2 likadana klockor bredvid varandra vid fototillfälletVar känslorna lika starka när ni möttes eller försvann mystiken?
Extremt starka känslor, polaren kallade pjäsen leksak medans jag dagen efter hävdade bestämt att det var 2 likadana klockor bredvid varandra vid fototillfället
Haha antar att brygghus racet innan fototillfället var en vettig förklaringHm, menar du att det först fanns två exemplar och när du lämnade butiken bara ett kvar?
Haha antar att brygghus racet innan fototillfället var en vettig förklaring
Fin den där, jag ska hämta upp en likadan idag
Krosspost från dagens klocka. 256
I vilken affär säljer de både Fortis och Sinn? :OMötte henne till slut!
Ligger mitt emot detta brygghus i Munchen på residenstrasseI vilken affär säljer de både Fortis och Sinn? :O
CooltLigger mitt emot detta brygghus i Munchen på residenstrasse
https://www.zum-franziskaner.de/
Billigt och bra, den tar vi!Första 103 Military TypeIV ute till salu från det prisgalna Japan. 44.000SEK för en egentligen helt vanlig 103, som hittat
https://www.ebay.com/itm/Sinn-Milit...714878?hash=item3416cb327e:g:GiQAAOSw8G1dsxi8
Upplevs den där som en knubbis med sina 38mm och 15mm hög? Gillar utseendet men osäker på tjockleken
Krosspost från dagens klocka. 256
Det tycker jag inte. Iallafall inte med länken på, använder man den tillsammans med ett Nato så tror jag den kan kännas lite högUpplevs den där som en knubbis med sina 38mm och 15mm hög? Gillar utseendet men osäker på tjockleken
Upplevs den där som en knubbis med sina 38mm och 15mm hög? Gillar utseendet men osäker på tjockleken
Suck... det där är kärlek det.Bund, såklart.
Det vet duSuck... det där är kärlek det.
Ring/messa/maila/telegrafera mig när det är dags.
Såld
Du som högg den?
Svårt att låta bli en sådan skönhetDu som högg den?
Svårt att låta bli en sådan skönhet
Tusen tack, som sagt den där gick inte att låta gå förbiKul och grattis Fick nöjet att se bilder på den igår. Fantastiskt fin
Bra flow nu!Tusen tack, som sagt den där gick inte att låta gå förbi
Haha underbart!Tusen tack, som sagt den där gick inte att låta gå förbi
Är inte det minsta förvånad.Bra flow nu!
Kram kramHaha underbart!
Är inte det minsta förvånad.
Svårt att låta bli en sådan skönhet
Fan va snyggt, grattis! Du jag och @Clark Kent får ta en reversed panda 103 gtg när den landatKul och grattis Fick nöjet att se bilder på den igår. Fantastiskt fin
Utan tvekan, vore riktigt trevligt. Inte jätteofta tre 103or får leka i samma sällskapFan va snyggt, grattis! Du jag och @Clark Kent får ta en reversed panda 103 gtg när den landat