• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Clark Kent

Patek
2-Faktor
@Geparden Det verkar som att 103 Type IV kommer vara limiterad i 100ex till vardera marknad i USA och Japan och man kommer inte kunna köpa via Sinn Tyskland.

UnknownIV.jpg
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Kanske finns hopp om en ny ASG. Eller vad tror ni som varit i kontakt med dem på sistone?
Jag har mejlat med en Katja som inger visst hopp om saken.

Dock märklig information från Sinn. Som jag skrev i mitt första inlägg avseende service; 6 för garantijobb, som det rör sig om här. 10-14v för andra jobb. Fick ett andra meddelande där de tagit närmare ställning till min klocka sades det. I samband med detta en tidsangivelse på 12v för min klocka. Jaha?
Sen ett tredje meddelande men nu fr Katja som förberett för den order jag bilade till klockan när jag skickade ner den till dem. Men nu fick jag höra att de långa tiderna inte kommer gälla för mig, det här kommer gå fortare. Jaså?
En smula förvirrande, men jag hoppas således på mindre än 6v.
Fortsättning följer...
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Upplevs den där som en knubbis med sina 38mm och 15mm hög? Gillar utseendet men osäker på tjockleken :confused:

Jag vet inte om det beror på luggarnas utformning som gjorde att jag inte upplevde 15mm 256 som en knubbis, åtminstone inte så att det störde.

Hittade några gamla bilder som får mig att undra om jag inte då och då visar tecken på väldigt dåligt omdöme. Hur sjutton kunde jag sälja den där :)

 
Topp