Nej och speciellt inte 3 så ovanliga. Skulle vara kul att få tacka stålmannen face2face som gjorde det möjligt för mig att få tag på min dessutomUtan tvekan, vore riktigt trevligt. Inte jätteofta tre 103or får leka i samma sällskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej och speciellt inte 3 så ovanliga. Skulle vara kul att få tacka stålmannen face2face som gjorde det möjligt för mig att få tag på min dessutomUtan tvekan, vore riktigt trevligt. Inte jätteofta tre 103or får leka i samma sällskap
Stålmannen har jag träffat en snabbis, stilig och trevlig, du kommer inte bli besvikenNej och speciellt inte 3 så ovanliga. Skulle vara kul att få tacka stålmannen face2face som gjorde det möjligt för mig att få tag på min dessutom
Alltså, om någon orkar rodda så är det väl bara att bestämma endera vecka som inte sammanfaller med några lovveckor i Sv och helst inte heller med några stora mässor i Frankfurtområdet. Så får väl de som är intresserade hänga på? Max deltagarantal är väl kanske 6-8 st föreställer jag mig för att det ska bli lagom stort om man ska få till ett fabriksbesök?När ska vi anordna ”Sinn trådens fabriksbesök 2020” ?
Megagrattis!Då var den upphämtad, ha överseende med fel tid/dag/datum
Tusen tack!Megagrattis!
Sjukt bra!Då var den upphämtad, ha överseende med fel tid/dag/datum
Tack så mycket!Sjukt bra!
Tack! Jag är svag för semi/vintage, skulle dock vilja ha en U1 SDR också som kan användas utan eftertanke på äventyr som kräver detInstämmer i hyllningskören @-RI-
Kul att antalet vintage-Sinn ökar på KS. Båda ser riktigt bra ut på armen!
Hur stor är den : o?Då var den upphämtad, ha överseende med fel tid/dag/datum
41mm vad jag läst mig till. 256an är 38.5 så den ser stor ut bredvid den.Hur stor är den : o?
Tråkigt. En titansjuka. Alla titanare jag haft har fått det där problemet med den typen av konstruktion. Tyvärr finns ingen annan utväg än att stuka den ytterliggare, så att den nyper lite igen. Åtmistone har de urisar jag talat med sagt så. Men problemet kommer tillbaka med tiden.Hallå Sinn - vad är detta för B-konstruktion? Dykförlängning som sitter ihop genom friktion mellan titanytor - inte lyckat och går upp hela tiden... 200m, pilotcertifierad och fuktfri men går knappt att ha på sig. Suck.
Duger det med en MOP 554?Ingen som har en 556 MOP som vill bjuda på lite bilder?
Blir jobbigt med handledsskott med denDuger det med en MOP 554?
Grymt djävulskt snyggt! Bund är kung!Lånade bund från 256. Vad säger ni, flyger det?
Haha jag älskar hur entusiastisk du är, vi konstaterar härmed att bund är KUNGGrymt djävulskt snyggt! Bund är kung!
Fan va go! Min väldigt snarlika hälsarDå var den upphämtad, ha överseende med fel tid/dag/datum
Plus 1 på den. Just så som du tänkte angående quartz och en klocka som har allt ifall man tröttnar gjorde att jag köpte en GS quartz när jag fyllde 30.Skall det vara en Sinn så tycker jag 556an är det mest användbara och klassiska valet. Den klockan hittar ofta en anledning att bäras, den är trots det väldigt oöm o enda perfekt beater och den blir enkel att se tiden på när du blir gammal på riktigt! Annars om du riskerar att tröttna på klockor.... Köp en GS quartz och lev med risken att du nu har den enda klocka du egentligen behöver och som du sannolikt kan överlämna service problematiken på till dina barn!
Skall det vara en Sinn så tycker jag 556an är det mest användbara och klassiska valet. Den klockan hittar ofta en anledning att bäras, den är trots det väldigt oöm o enda perfekt beater och den blir enkel att se tiden på när du blir gammal på riktigt! Annars om du riskerar att tröttna på klockor.... Köp en GS quartz och lev med risken att du nu har den enda klocka du egentligen behöver och som du sannolikt kan överlämna service problematiken på till dina barn!
Plus 1 på den. Just så som du tänkte angående quartz och en klocka som har allt ifall man tröttnar gjorde att jag köpte en GS quartz när jag fyllde 30.
@Moorflax
Ska man välja Sinn så gå på den som faller inom ramen för ovanstående likaså. Lessnar du totalt lär kanske inte en fet U1 vara valet för dagen?
Kör en 556A isåfall. Ännu mer bruksig än I modellen