Sinn 141S GMT ute i rabatten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag måste säga att den var väldigt väl återgiven. Grymt snyggt!Godmorgon godmorgon! Idag förvånade jag mig själv med att vara ovanligt morgonpigg, är oftast tvärtom.
Så tar en kaffe och njuter lite av den väldigt trevliga gröna tavlan. Svårt att återge den rättvist på bild dock.
De var egentligen slut hos Eriksson men Sinn kunde skaka fram ett ex ,som jag köpte via Eriksson ur.Jag måste säga att den var väldigt väl återgiven. Grymt snyggt!
Var det du som klippte den sista på Ericsons?
Grattis!
Tjena! Jag postar några ikväll@n1tro Hur länge till måste jag vänta på att få se fler bilder på din Black Star?
Kan bara hålla med! Riktigt läckert.Tavla, glas och visare på 809 är verkligen ruskigt bra!
Hur var det där nu då? Sitter index på/under glaset?Tavla, glas och visare på 809 är verkligen ruskigt bra!
Hur var det där nu då? Sitter index på/under glaset?
Värmländsk världsklass som @hook skulle sägaDet stämmer bra. Så sekundvisaren passerar Under index
Snyggt svetsjobb så här på morgonen!Dagens Sinn so far. Började med 103B men nu får 101B sitta på resten av dagen, var längesedan den fick handledstid.
Inte postat här på ett tag, även om jag tittat förbi då och då. Nu är det äventyr, och då åker Sinn EZM 3F på som vanligt. En klocka som tål ”allt”. I ryggsäcken finns även en svart luminox 3001 om det skall bli en för blöt krogkväll.
På schemat, vandring, whisky provning, och häng i Edinburgh.
Finfina bilder som inte precis minskade lockelsen med Skottland. Sen så tror jag att Ezm3 står sig väl och är en trogen kompanjon även vid de mest blöta och vilda krogkvällarna
Better safe than sorry! Fast inte regnar det väl in i den heller .Min sämsta Sinn när det kommer till regnväder, men som tur är planerar jag att vara inne precis hela dagen från och med nu
Better safe than sorry! Fast inte regnar det väl in i den heller .
Snygg som sjutton är den iaf.
Vet att det finns medlemmar på forumet med annan åsikt, men jag förhåller mig till vad Robert på Tidlösa Ur, Svante på KM Globen och @JensBP säger om den gamla 903/806-boetten, att den knappt är dammtät
Så då är man safe om man badar i andra vatten/vattensamlingar är just dammar ?
Bland de bästa filmer jag sett. Topp 3 helt klart! Enjoy...Sinnen följer med på bio. Höga förväntningar på Joker!
Hmm det låter ju inte vidare... En solskenshistoria med andra ord.Vet att det finns medlemmar på forumet med annan åsikt, men jag förhåller mig till vad Robert på Tidlösa Ur, Svante på KM Globen och @JensBP säger om den gamla 903/806-boetten, att den knappt är dammtät
Kan bara hålla med, Jävlar vilken rulle!Bland de bästa filmer jag sett. Topp 3 helt klart! Enjoy...
Bland de bästa filmer jag sett. Topp 3 helt klart! Enjoy...
Kan bara hålla med, Jävlar vilken rulle!
Kan jag inte hålla med om. Tycker den var grym i sin helhet.Jävlar! Jag trodde den rullen fått dålig kritik.. hans huvudrollsinsats typ Oscar, men filmen i sig dålig.. :O