Förböjjen är inte så farlig heller EMM. Snarare att silikonet är så mjukt att den fint följer med när claspen stängs. Bandet är väldigt slätt och mjukt på insidan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samarbete med 'The Hour Glass'. Undrar vad det kan vara? På torsdag vet vi
Är väl någon ljusrosa 556 med ett timglas. trött på dessa limiterade specialare. #djuptbitter
Förböjjen är inte så farlig heller EMM. Snarare att silikonet är så mjukt att den fint följer med när claspen stängs. Bandet är väldigt slätt och mjukt på insidan.
Den enda jag äger.103 fick på sig ett nato.
Vad kör ni för Sinn idag?
Ingen dålig klocka det där, kan sakna min.Den enda jag äger.
Snyggt. Den där tavlan gör sig inte rättvisa på bild.Ett canvas kom precis med posten så det blev till att byta direkt. Köpte det egentligen till annan klocka men passar Sinnen också tycker jag.
Stora ändringen i mina ögon är den svarta bezeln. Den gör underverk, så mycket att jag köpte den separat, trots kostnaden. Den är rätt dyr... Men den blir så väldigt mycket snyggare med.Den enda jag äger.
Det där va ju grymt bra, var får man tag på det gummit?Jag saknar min 556 en aning faktiskt..
Det som gjorde att den såldes var länken och framförallt spännet som kändes som rätt B-kvalitet, men på mitt rubberB satt den bra.
Jag ger det en veckaFår inte nog, så otroligt bekväm och kool klocka. Sorry @Moorflax men denna får du nog tjata lika hårt om att få köpa som jag med din Cartier..
Mesh på 104 är en bra match! Gärna ett sånt som du har på bilden. @ironcastle hade en med mesh tidigare.Någon här som kör mesh-länk på sin 104? Jag har en 104 på väg hem. Funderar om inte den kan göra sig bra på det.
Bild skamligt stulen på nätet!
Du har bra minne min vän!Mesh på 104 är en bra match! Gärna ett sånt som du har på bilden. @ironcastle hade en med mesh tidigare.
Höjer en liten tumme på det där. Ser bra ut!Du har bra minne min vän!
Det stämmer. Klockan är borta men meshet finns kvar.
Du har bra minne min vän!
Orkar inte leta nu men har inte just ett STAIB mesh funnit till salu här i evigheter under tillbehör?Riktigt snyggt! Blir bra sugen. Ett STAIB verkar va the shit. Men kostar nästan 2k. Tips på något billigare som endå är schysst?
Jo, det fanns ett som låg ett tag. Men det såldes för ett par veckor sedan tyvärOrkar inte leta nu men har inte just ett STAIB mesh funnit till salu här i evigheter under tillbehör?
Aha, taskig tajming för din del. Tyckte jag såg det ligga ute hur länge som helst.Jo, det fanns ett som låg ett tag. Men det såldes för ett par veckor sedan tyvär
Jag tror att @ironcastle ställer upp och kan avvarat ettAha, taskig tajming för din del. Tyckte jag såg det ligga ute hur länge som helst.
Har dessvärre inga tips på mesh alls.
Det där meshet glömmer man ju inte så lätt STAIB is lit!Du har bra minne min vän!
Tror det är denna modellen jag har https://rubberb.com/en/rolex-watch-band-products/rolex-submariner-ceramic-tang-buckle-seriesDet där va ju grymt bra, var får man tag på det gummit?